Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Foto supra NA zoals beloofd

Voor al je eigengemaakte kiekjes, mooie plaatjes of foto's en nabewerkingen daarop!

Moderators: Ann, VinnyTheDuke

supra3.0
Shoarma noob
Posts: 3
kuchnie na wymiar
Joined: Monday 15 May 2006 23:55
Location: ter-apel

Foto supra NA zoals beloofd

Post by supra3.0 »

hier bij hoop ik in iedergeval 1 foto te laten zien hahah gr freddy
ik meld mij bij deze aan de jongens weten wel wie ik bedoel. wordt ik nu al genomineerd tot slamoes of blaadje ik ben nog wat bescheiden maar dat komt wel goed.verder ziet het er wel goed uit mijn complimenten bij deze.

mmarkk
ShoarmaTeam Member
Posts: 8081
Joined: Wednesday 22 February 2006 22:24

Re: foto supra n/a hahaha zoals beloofd

Post by mmarkk »

supra3.0 wrote:hier bij hoop ik in iedergeval 1 foto te laten zien hahah gr freddy
vandaag nog? :)
ik zit nu op msn dus je kan de foto zo sturen/emailen

mmarkk
ShoarmaTeam Member
Posts: 8081
Joined: Wednesday 22 February 2006 22:24

Post by mmarkk »

ok hier dan eindelijk Freddy's supra!
Image
Image
Image
Image

User avatar
The_Scarabial
Elite shoarma voorproever
Posts: 2329
Joined: Wednesday 22 February 2006 21:34
Location: Vriezenveen

Post by The_Scarabial »

mooi hoor, alleen persoonlijk vind ik de witte kleur niet zo heel mooi, maar goed spuiten kan altijd nog :p
Koekoek!

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Post by Tjabbo »

Nice hoor.
En die NA ziet er nog goed uit. :)

Heb je de motorruimte gepoetst freddy? Lekker bling bling hoor! :)
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

Ellen
Shoarma voorproever
Posts: 1099
Joined: Wednesday 22 February 2006 23:13
Location: Vroomshoop

Post by Ellen »

Ziet er goed uit maar ben eens met die witte kleur [V]
Citroën C2 VTR Chick

mmarkk
ShoarmaTeam Member
Posts: 8081
Joined: Wednesday 22 February 2006 22:24

Post by mmarkk »

^je bent het eens met de witte kleur?
jeah vindt het ook heel mooi, past goed bij zijn huis ook :)

Ellen
Shoarma voorproever
Posts: 1099
Joined: Wednesday 22 February 2006 23:13
Location: Vroomshoop

Post by Ellen »

Ik hou niet zo van witte auto's.. Heb liever een mooie zwarte, Blauw of natuurlijk grijs :)
Citroën C2 VTR Chick

User avatar
Ann
Shoarma eter
Posts: 3764
Joined: Wednesday 22 February 2006 21:36
Location: Vroomshoop

Post by Ann »

vin het eens een keer wat anders eigenlijk...

en hoort ook een beetje bij de tijd waarin de auto gebouwd werd.
Maar dat is mijn mening. Wil niet zeggen dat ik voor een witte zou kiezen...kneem toch geen supra.. :Y)
De ideale echtgenoot is hij die begrijpt wat z'n vrouw niet zegt.

STRNPCP
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1674
Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
Location: Zwolle

Post by STRNPCP »

Hoi Freddy,

Deze lijkt in veel opzichten op mijn NA, even lang, even breed en even vies alleen heeft de mijne een kleurtje, maar ja, aangezien ik hem zoals iedereen hier ook maar 2e hands heb gekocht, heeft de eerste eigenaar die kleur voor mij uitgezocht.
Da's wel makkelijk hoor, kun je altijd zeggen dat het in ieder geval niet jouw schuld is dat ie de verkeerde kleur heeft. :Y)
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"

"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".

(Originally by buckshotglass:)

kolkie
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1756
Joined: Saturday 04 March 2006 21:37
Location: Vroomshoop/Den Bosch

Post by kolkie »

Wit rules :mrgreen: .


Zou alleen in het geval van witte bumpers (zoals hier dus) de velgen wit of zwart maken. Geeft (vind ik) een gaaf effect:

Image

Image

Was mijn maagdelijke slet voorzien van witte bumpers ipv mat/dofgrijs waren ze bij mij al zwart geweest :mrgreen: .
Who needs new cars anyway - '88 Sjonniebeemer (E30 325i sans la lettre) + Mazda MX-5/Miata 1.8'
ik dus :P 2014 Fusion, 2015 Mustang
Een dag geen post is een dag geen bekeuring :D !


Shoarmateam-wiki

kolkie
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1756
Joined: Saturday 04 March 2006 21:37
Location: Vroomshoop/Den Bosch

Post by kolkie »

Onderste kar is trouwens de jouwe voor 35k :o .
Who needs new cars anyway - '88 Sjonniebeemer (E30 325i sans la lettre) + Mazda MX-5/Miata 1.8'
ik dus :P 2014 Fusion, 2015 Mustang
Een dag geen post is een dag geen bekeuring :D !


Shoarmateam-wiki

User avatar
The_Scarabial
Elite shoarma voorproever
Posts: 2329
Joined: Wednesday 22 February 2006 21:34
Location: Vriezenveen

Post by The_Scarabial »

kolkie wrote:Onderste kar is trouwens de jouwe voor 35k :o .
ja zieke shit, die lancer evolutions zijn best prijzig 2e hands [V] dat wordt dus nog even sparen :p
Koekoek!

kolkie
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1756
Joined: Saturday 04 March 2006 21:37
Location: Vroomshoop/Den Bosch

Post by kolkie »

Mwoah valt op zich wel mee hoor, als je een beetje geduld hebt moet je er zeker 1 voor onder 25k kunnen vinden waar je even mee vooruit kunt. Volgens velen is deze overprized maar dit is een RS - da's zeg maar de lichtgewicht hardcore versie en die zijn zeker in LHD-trim met zo weinig km's als deze (40k) en de vele opties (zit onderhuids nogal wat tuning aan) en die doen veel geld. Zijn er maar 2 van in NL (de rest is TME of RS2 - luxer dus). Je moet in deze zelfs je ramen naar beneden slingeren *) . I want it badly though (de enige reeele mogelijkheid om van mijn vermeende sub-verslaving af te komen :Y) ).
Who needs new cars anyway - '88 Sjonniebeemer (E30 325i sans la lettre) + Mazda MX-5/Miata 1.8'
ik dus :P 2014 Fusion, 2015 Mustang
Een dag geen post is een dag geen bekeuring :D !


Shoarmateam-wiki

User avatar
The_Scarabial
Elite shoarma voorproever
Posts: 2329
Joined: Wednesday 22 February 2006 21:34
Location: Vriezenveen

Post by The_Scarabial »

kolkie wrote:Mwoah valt op zich wel mee hoor, als je een beetje geduld hebt moet je er zeker 1 voor onder 25k kunnen vinden waar je even mee vooruit kunt. Volgens velen is deze overprized maar dit is een RS - da's zeg maar de lichtgewicht hardcore versie en die zijn zeker in LHD-trim met zo weinig km's als deze (40k) en de vele opties (zit onderhuids nogal wat tuning aan) en die doen veel geld. Zijn er maar 2 van in NL (de rest is TME of RS2 - luxer dus). Je moet in deze zelfs je ramen naar beneden slingeren *) . I want it badly though (de enige reeele mogelijkheid om van mijn vermeende sub-verslaving af te komen :Y) ).
subaru is tegenwoordig niet cool meer, elke sjonnie rijdt die bak nu zo'n beetje
ik heb wel is gezocht naar zo'n lancer evo, het eerste ze zijn vrij schaars, ten tweede de goedkoopste die ik kon vinden was 22500 euro, is voor mij als student niet te betalen :{
Koekoek!

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Post by Tjabbo »

en ten 3e had ik voor dat geld liever een MKIV Supra :Y)
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

kolkie
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1756
Joined: Saturday 04 March 2006 21:37
Location: Vroomshoop/Den Bosch

Post by kolkie »

Iedere gek z'n gebrek he :mrgreen: .

En dat een sub een sjonniebak is... sja, je koopt een auto toch voor jezelf en niet voor 'n ander? Eén ding is zeker, er zijn maar weinig mensen niet te spreken over hun subaru en je kunt er enorm veel schik mee hebben volgens mij (hoewel ik het tegenwoordig een leuker idee vind om een speciale versie in LHD te regelen)(als het EINDELIJK zover is en ik niet nog langer tentamens blijf verprutsen enzo). En je maakt een auto zo sjonnie als je zelf wilt. Een CRX is sjonnie maar alstie er bone stock uitziet is er niks aan de hand (vind ik). Zelfde met subaru: pak je niet dat opvallende blauw, zet je er geen boekenkast achterop, monteer je geen helder/lexuslampjes op, geen kachelpijp, geen pimp-velgen etc. etc. dan kun je er best 'n nette wagen van maken :) .


Wat wel jammer is is dat er straks bijna geen goede meer te vinden is in NL omdat er zoveel vertieft zijn en omdat er itt VR6en en crx-en weinig net spul te importeren valt (bij totaal gebrek aan aanbod in buitenland).

Maargoed, ik heb dus ook liever een evo (hoewel ook iedere sjonnie weet wat dat is en er op aast - wat moet je dan - een traag hok kopen?).
Who needs new cars anyway - '88 Sjonniebeemer (E30 325i sans la lettre) + Mazda MX-5/Miata 1.8'
ik dus :P 2014 Fusion, 2015 Mustang
Een dag geen post is een dag geen bekeuring :D !


Shoarmateam-wiki

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Post by Tjabbo »

als je geen dikke uitlaat erop zet kan je ook weinig performance upgrades doen :)

tails zijn stock al gaaf, en zo'n dikke spoiler hoort erop. zo niet, dan vind ik het pas écht een hok.

maar goed, ieder zijn meug zei de boer en kuste de varkens.


en een subaru begint wel sjonnie te worden, wat je ook probeert het wordt meer en meer de 'nieuwe golf gti'

helaas. jammer voor zo'n mooie auto. :)
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

kolkie
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1756
Joined: Saturday 04 March 2006 21:37
Location: Vroomshoop/Den Bosch

Post by kolkie »

Een 2.5/2.75 inch systeem is groot genoeg voor de standaard turbo, groter voegt niets toe qua performance en/of snelheid en in die maat (2.5 dus) zijn er een aantal subtiele einddempers te vinden. Grotere turbo vergt wel een groter systeem maar dan stamp je zo'n blok toch aan puin in de toekomst want daar zijn ze simpelweg te slap voor, net als de bak. En als je er zoveel geld aan uitgeeft kun je beter dat geld in een spaarvarken gooien en een evo kopen 8-) :9~ .

Dat jij een grote spoiler een musthave vind verbaasd me gezien je historie niet *O* . Maar ik vind ze dus echt niet mooi! Totally out of proportion (doet me denken aan een zilvere celica in Vroomshoop trouwens :9 ).

Anyways, tot zover de offtopic.

p.s. ga weer 'ns achter je compu zitten, ik heb een vraag [V]
Who needs new cars anyway - '88 Sjonniebeemer (E30 325i sans la lettre) + Mazda MX-5/Miata 1.8'
ik dus :P 2014 Fusion, 2015 Mustang
Een dag geen post is een dag geen bekeuring :D !


Shoarmateam-wiki

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Post by Tjabbo »

grote spoilers zijn de bomb :9

En grotere turbo's ook. dat moet zo'n blok gewoon maar aankunnen. :)
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

Bond
Assistent shoarma haler
Posts: 182
Joined: Thursday 23 February 2006 00:01

Post by Bond »

kolkie wrote:Iedere gek z'n gebrek he :mrgreen: .

zet je er geen boekenkast achterop, monteer je geen helder/lexuslampjes op, geen kachelpijp, geen pimp-velgen etc. etc. dan kun je er best 'n nette wagen van maken :) .
Bij een impreza en een evo moet wel een boekenkast :Y) Over de rest ben ik het wel eens, verder mag ook nergens een boekenkast op, maar een evo en impreza zeker wel :Y

Mooie sup heb je trouwens :9
Geen commentaar

"auto" is vrouwelijk, want zij is prachtig gevormd, onbetrouwbaar en kost een bom geld.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Post by Tjabbo »

hehehe kolkie heeft een starslet :P
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
krammetje
Elite shoarma voorproever
Posts: 2568
Joined: Saturday 22 July 2006 00:27
Location: Almelo

Post by krammetje »

En ik heb een boekenkast _O-

Bond
Assistent shoarma haler
Posts: 182
Joined: Thursday 23 February 2006 00:01

Post by Bond »

mmarkk wrote:ok hier dan eindelijk Freddy's supra!
[B)] [B)] wat lees ik fout ?
Geen commentaar

"auto" is vrouwelijk, want zij is prachtig gevormd, onbetrouwbaar en kost een bom geld.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Post by Tjabbo »

Bond wrote:
mmarkk wrote:ok hier dan eindelijk Freddy's supra!
[B)] [B)] wat lees ik fout ?

ohhhh antwoordde je daarop
je quotte namelijk 'kolkie' en niet 'fred'

fred heeft deze supra te koop trouwens. :)
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

Post Reply