Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Foto sessie met Chung Dha fotografie

Voor al je eigengemaakte kiekjes, mooie plaatjes of foto's en nabewerkingen daarop!

Moderators: Ann, VinnyTheDuke

Post Reply
chung-dha.lam
Shoarma noob
Posts: 1
kuchnie na wymiar
Joined: Friday 08 April 2016 12:08
Location: Rotterdam
Contact:

Foto sessie met Chung Dha fotografie

Post by chung-dha.lam »

Ben recent van videografie overgestapt naar fotografie en zou mijn portfolio willen uitbreiden met foto's van autos. Hier onder heb ik recentelijk en foto van een motor gemaakt en wil proberen om hetzelfde te doen met een auto. Het shot is stilstaand gemaakt en beweging daarna er in bewerkt. Zou gaaf vinden om een foto zo te maken dat het lijkt of de auto door een bocht drift met camera op een positie dat niet mogelijk is om echt bewegende auto zo te fotograferen. Als je meer werk van mij wilt bekijken staan ze op http://www.facebook.com/chungdha en Image natuurlijk is een like geven ook gewaardeerd ^O^ .

Graag bestuurders die rond regio Rotterdam zij,n zodat je niet ver hoeft te reizen. Foto's worden voor mijn portfolio gebruikt en worden op Facebook en mijn website gepost en foto's kunnen geshared worden en als je wilt tegen kleine betaling het uiteindelijke foto als poster groot afdrukken.

Als interesse hebt kunt u mijn emailen op contact@chungdha.com of stuur mij een bericht hier of op facebook.


Image

Post Reply