Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

SpeekTuning in TotalTuning

Voor al je eigengemaakte kiekjes, mooie plaatjes of foto's en nabewerkingen daarop!

Moderators: Ann, VinnyTheDuke

Post Reply
User avatar
Brinky
Assistent shoarma kruider
Posts: 546
kuchnie na wymiar
Joined: Monday 31 July 2006 22:37
Location: Vjenne

SpeekTuning in TotalTuning

Post by Brinky »

Saabrijder Sander Speek heeft zijn auto in de Total Tuning gekregen. Ben er wel een beetje trots op, gezien de foto's van mijn hand zijn. Erg gaaf om je eigen platen in het blad terug te zien!

Image

Image

Image

Image

Image
Een stuk of wat Saabjes...

"Saab, the car nice people drive..."

User avatar
Andre
Elite shoarma voorproever
Posts: 2163
Joined: Tuesday 07 March 2006 20:08
Location: Hoofddorp

Post by Andre »

Ik had toch de 9000 gekozen als ik hem was :)

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Post by Tjabbo »

Cool zeg, mooie foto's.
Daar mag je trots op zijn.

Die 300pk is aan de krukas (en dus bij benadering) neem ik aan? :)

Best lekker voor een 4 cil ^O^
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Brinky
Assistent shoarma kruider
Posts: 546
Joined: Monday 31 July 2006 22:37
Location: Vjenne

Post by Brinky »

Andre wrote:Ik had toch de 9000 gekozen als ik hem was :)
Waarom?
Tjabbo wrote:Die 300pk is aan de krukas (en dus bij benadering) neem ik aan? :)

Best lekker voor een 4 cil ^O^
Krukas inderdaad. Zoals je kunt lezen wil hij weer terug naar een 2.0 turbo blokje, en deze met een compressor en turbo uitrusten. Compressor voor in 't laag, turbo voor in 't hoog. Ben benieuwd wat dat moet gaan worden!
Een stuk of wat Saabjes...

"Saab, the car nice people drive..."

User avatar
Andre
Elite shoarma voorproever
Posts: 2163
Joined: Tuesday 07 March 2006 20:08
Location: Hoofddorp

Post by Andre »

Brinky wrote:
Andre wrote:Ik had toch de 9000 gekozen als ik hem was :)
Waarom?
Tjabbo wrote:Die 300pk is aan de krukas (en dus bij benadering) neem ik aan? :)

Best lekker voor een 4 cil ^O^
Krukas inderdaad. Zoals je kunt lezen wil hij weer terug naar een 2.0 turbo blokje, en deze met een compressor en turbo uitrusten. Compressor voor in 't laag, turbo voor in 't hoog. Ben benieuwd wat dat moet gaan worden!
Ik vind de 9000 toch wat meer hebben dan dat opel vectra achtige ding

BTW de wegligging van de 9000 s veel beter dan de 900
De 9000 is gewoon een beter project auto dan de 900 nieuw model

User avatar
Andre
Elite shoarma voorproever
Posts: 2163
Joined: Tuesday 07 March 2006 20:08
Location: Hoofddorp

Post by Andre »

BTW bij elke bladzijde links of recht boven zie ik een kleine rode Supra *O* :9

User avatar
Brinky
Assistent shoarma kruider
Posts: 546
Joined: Monday 31 July 2006 22:37
Location: Vjenne

Post by Brinky »

Andre wrote:Ik vind de 9000 toch wat meer hebben dan dat opel vectra achtige ding

BTW de wegligging van de 9000 s veel beter dan de 900
De 9000 is gewoon een beter project auto dan de 900 nieuw model
Wegligging is bij die auto geen issue. Powerflex all the way. :)

Een 9000 is natuurlijk makkelijker te modden, maar dan heb je het wel over een auto met jaren 80 techniek. Een 900NG is op veel fronten toch wel een heel stuk moderner.
Een stuk of wat Saabjes...

"Saab, the car nice people drive..."

User avatar
Andre
Elite shoarma voorproever
Posts: 2163
Joined: Tuesday 07 March 2006 20:08
Location: Hoofddorp

Post by Andre »

Brinky wrote:
Andre wrote:Ik vind de 9000 toch wat meer hebben dan dat opel vectra achtige ding

BTW de wegligging van de 9000 s veel beter dan de 900
De 9000 is gewoon een beter project auto dan de 900 nieuw model
Wegligging is bij die auto geen issue. Powerflex all the way. :)

Een 9000 is natuurlijk makkelijker te modden, maar dan heb je het wel over een auto met jaren 80 techniek. Een 900NG is op veel fronten toch wel een heel stuk moderner.
Klopt ik heb geen verstand van saabs :)

De 900 NG is indedaad een stuk moderner maar het is gewoon geen meer auto dan de 9000

Opel techniek zit er onder hoor

Ga gewoon eens rijden een een vanaf fabriek 900 NG en vergelijk die rijgedrag gewoon met een 9000 de 900 NG swabbert aan alle kanten man

Zelfs de 900 classic ligt veel strakker op de weg lijkt wel een kart

Ik vind de ophanging echt een draaaama bij de 900NG geen wonder dat er bij dze opgevoerde 900 ze de ophanging hebben veranderd

BTW over de jaren 80 techniek
Volgens mij heeft deze motor ook dezelfde jaren 80 techniek van kettingen geleiders spanners van de distributie balansassen die met kettingen worden aangedreven etc etc

Ik heb nog nooit in saab 9000 gereden met andere suspension eronder ik denk dat als je die ook aanoakt bij de 9000 weet je niet wat je meemaakt

Micshien dat ik ooit een 9000 een beetje ga opkietelen maar dan wel de 2.0 liter en geen 2.3

User avatar
DeSchouten
Shoarma vreter
Posts: 4562
Joined: Monday 13 November 2006 22:27

Post by DeSchouten »

Andre wrote:BTW bij elke bladzijde links of recht boven zie ik een kleine rode Supra *O* :9
Haha lijkt de suup van nick wel :p

Wel een coole saab trouwens 8-)
"The Ultimate 7M"
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....

Post Reply