Cookiewet mededeling:
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
SpeekTuning in TotalTuning
Moderators: Ann, VinnyTheDuke
- Brinky
- Assistent shoarma kruider
- Posts: 546
- kuchnie na wymiar
- Joined: Monday 31 July 2006 22:37
- Location: Vjenne
SpeekTuning in TotalTuning
Saabrijder Sander Speek heeft zijn auto in de Total Tuning gekregen. Ben er wel een beetje trots op, gezien de foto's van mijn hand zijn. Erg gaaf om je eigen platen in het blad terug te zien!
Een stuk of wat Saabjes...
"Saab, the car nice people drive..."
"Saab, the car nice people drive..."
- Tjabbo
- ShoarmaTeam Admin
- Posts: 24489
- Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
- Location: Vroomshoop
- Contact:
Cool zeg, mooie foto's.
Daar mag je trots op zijn.
Die 300pk is aan de krukas (en dus bij benadering) neem ik aan?
Best lekker voor een 4 cil
Daar mag je trots op zijn.
Die 300pk is aan de krukas (en dus bij benadering) neem ik aan?
Best lekker voor een 4 cil
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
Waarom?Andre wrote:Ik had toch de 9000 gekozen als ik hem was
Krukas inderdaad. Zoals je kunt lezen wil hij weer terug naar een 2.0 turbo blokje, en deze met een compressor en turbo uitrusten. Compressor voor in 't laag, turbo voor in 't hoog. Ben benieuwd wat dat moet gaan worden!Tjabbo wrote:Die 300pk is aan de krukas (en dus bij benadering) neem ik aan?
Best lekker voor een 4 cil
Een stuk of wat Saabjes...
"Saab, the car nice people drive..."
"Saab, the car nice people drive..."
Ik vind de 9000 toch wat meer hebben dan dat opel vectra achtige dingBrinky wrote:Waarom?Andre wrote:Ik had toch de 9000 gekozen als ik hem was
Krukas inderdaad. Zoals je kunt lezen wil hij weer terug naar een 2.0 turbo blokje, en deze met een compressor en turbo uitrusten. Compressor voor in 't laag, turbo voor in 't hoog. Ben benieuwd wat dat moet gaan worden!Tjabbo wrote:Die 300pk is aan de krukas (en dus bij benadering) neem ik aan?
Best lekker voor een 4 cil
BTW de wegligging van de 9000 s veel beter dan de 900
De 9000 is gewoon een beter project auto dan de 900 nieuw model
Wegligging is bij die auto geen issue. Powerflex all the way.Andre wrote:Ik vind de 9000 toch wat meer hebben dan dat opel vectra achtige ding
BTW de wegligging van de 9000 s veel beter dan de 900
De 9000 is gewoon een beter project auto dan de 900 nieuw model
Een 9000 is natuurlijk makkelijker te modden, maar dan heb je het wel over een auto met jaren 80 techniek. Een 900NG is op veel fronten toch wel een heel stuk moderner.
Een stuk of wat Saabjes...
"Saab, the car nice people drive..."
"Saab, the car nice people drive..."
Klopt ik heb geen verstand van saabsBrinky wrote:Wegligging is bij die auto geen issue. Powerflex all the way.Andre wrote:Ik vind de 9000 toch wat meer hebben dan dat opel vectra achtige ding
BTW de wegligging van de 9000 s veel beter dan de 900
De 9000 is gewoon een beter project auto dan de 900 nieuw model
Een 9000 is natuurlijk makkelijker te modden, maar dan heb je het wel over een auto met jaren 80 techniek. Een 900NG is op veel fronten toch wel een heel stuk moderner.
De 900 NG is indedaad een stuk moderner maar het is gewoon geen meer auto dan de 9000
Opel techniek zit er onder hoor
Ga gewoon eens rijden een een vanaf fabriek 900 NG en vergelijk die rijgedrag gewoon met een 9000 de 900 NG swabbert aan alle kanten man
Zelfs de 900 classic ligt veel strakker op de weg lijkt wel een kart
Ik vind de ophanging echt een draaaama bij de 900NG geen wonder dat er bij dze opgevoerde 900 ze de ophanging hebben veranderd
BTW over de jaren 80 techniek
Volgens mij heeft deze motor ook dezelfde jaren 80 techniek van kettingen geleiders spanners van de distributie balansassen die met kettingen worden aangedreven etc etc
Ik heb nog nooit in saab 9000 gereden met andere suspension eronder ik denk dat als je die ook aanoakt bij de 9000 weet je niet wat je meemaakt
Micshien dat ik ooit een 9000 een beetje ga opkietelen maar dan wel de 2.0 liter en geen 2.3
- DeSchouten
- Shoarma vreter
- Posts: 4562
- Joined: Monday 13 November 2006 22:27