Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Voor wanneer je geen specifiek forum kunt vinden voor je onderwerp.

Moderators: Ann, Jos

User avatar
antigram
Shoarma voorproever
Posts: 1058
kuchnie na wymiar
Joined: Sunday 30 May 2010 15:34

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Post by antigram »

mooi!

Ik heb stadslichten voor de suup geregeld. Nu nog 2x 265 bandjes regelen voor de voorkant en dan vind ik het wel goed

User avatar
otterkoppie
Shoarma voorproever
Posts: 1213
Joined: Saturday 26 September 2009 18:24
Location: VINYLLAND

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Post by otterkoppie »

ander werk gevonden
einedlijk van de 0 uren contract af
ben gestopt met bier drinken

het bier is op

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Post by Tjabbo »

Mooi zo dennis ^O^
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Post by kefke »

Wopa!!!
"Beste Freson Kevin,

Met plezier kunnen we je melden dat je geslaagd bent voor je opleiding. Je wordt samen met je ouders verwacht op de proclamatie van aanstaande zaterdag in Kinepolis Hasselt voor de diplomauitreiking. De uitnodiging hiervan heb je reeds mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten, Dienst Studentenzaken PHL"

Zaterdag diploma Bachelor Toegepaste Informatica, specialiteit Systeem en Netwerkbeheer ophalen *O*
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Post by Tjabbo »

*O* *O* Kefke feli *O* *O*

Goed doan jong!
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Post by kefke »

Aja, en een vakantiejob :p
Web developer bij Bose
Niet mijn afstudeerspecialiteit maar het lijkt wel een boeiend project, internationaal en boeiend bedrijf en 3km van de deur.

Vakantiewerk uitproberen en als het wat is solliciteren voor vast werk :-)

Image
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

User avatar
antigram
Shoarma voorproever
Posts: 1058
Joined: Sunday 30 May 2010 15:34

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Post by antigram »

kefke wrote:Wopa!!!
"Beste Freson Kevin,

Met plezier kunnen we je melden dat je geslaagd bent voor je opleiding. Je wordt samen met je ouders verwacht op de proclamatie van aanstaande zaterdag in Kinepolis Hasselt voor de diplomauitreiking. De uitnodiging hiervan heb je reeds mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten, Dienst Studentenzaken PHL"

Zaterdag diploma Bachelor Toegepaste Informatica, specialiteit Systeem en Netwerkbeheer ophalen *O*
Nice! Ik moet morgen ook mijn thesis verdedigen en dan ben ik hopelijk ook klaar (B)

mmarkk
ShoarmaTeam Member
Posts: 8081
Joined: Wednesday 22 February 2006 22:24

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Post by mmarkk »

Dennis, Kevin feli *O* *O*
Image Image Image
http://WWW.SYSTEEMPLAFONDSBAARN.NL
Mk3 Supra 415 bhp
Mk4 Supra 400+ bhp
MB Vito 204 bhp
Eco-hippie!

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Post by kefke »

Voila, Diploma gaan afhalen se. Eerst speech gegeven als Studentenvertegenwoordiger (beetje vergelijken met een vakbond maar dan voor studenten) en vervolgens Diploma Bachelor Toegepaste Informatica met Hoge Onderscheiding gekregen en met persoonlijke complimenten van Opleidingshoofd en Departementshoofd, kaart en geschenk voor mijn inzet voor de hogeschool. Het kan niet veel beter lijkt me :-)

Image
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

User avatar
Gunnar
Shoarma haler eerste klas
Posts: 343
Joined: Friday 12 June 2009 20:22

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Post by Gunnar »

kefke wrote:
mmarkk wrote:Waarom krijgt Gunnar wel alles door de keuring?
Die krijgt niet alles door de keuring. Het is die die me gemaild heeft dat het net mocht :9
Voor zijn MKIII heeft die de volledige swap gedaan met alle upgrade en daarna naar Toyota België geweest om hem opnieuw te laten homologeren.
Dit gaat niet zomaar, dan moet je al connectie hebben met de invoerder ofzo, dat ze zeker zijn dat het goed gedaan is zodat ze er zeker geen spijt van krijgen.

Achteraf heb ik gehoord dat wie Gunnar zijn auto gehomologeerd heeft al x jaren ontslagen was bij Toyota (of toch uit die functie)
Deze heeft toen papieren mee "gestolen" en deelt nu naar 't schijnt valse attesten uit. Maarja, er wordt zoveel gezegd hé
En uiteindelijk boeit het niet of ze echt zijn of niet, zolang die stomme keuring hun kop maar houdt :D

Ik zou dat vast ook wel kunnen doen hoor, maar pfff, als die 25 is (dat is in 2016) is die oldtimer en dan boeien al die regeltjes niet meer. Dus proberen zo door te komen :-)
Iedereen kan voor een toyota van voor 1994 een motorswap naar toyota motor laten homologeren, moet gewoon goed gedaan zijn en je moet met de auto naar toyota belgium om hem te laten keuren. Paul volbracht werkt bij toyota, hij was de dag van de keuring daar niet aanwezig omdat hij met vakantie was, is dan zelf de papieren thuis komen afgeven omdat hij de auto zelf ook nog eens wou zien :-)
Toffe kerel trouwens, en hij woont vlakbij.
Dat je de papieren zou kunnen namaken is een grapje denk ik want bij het DIV in belgie moeten ze er zelf een stempel opzetten als ze die van toyota krijgen.

Oldtimers en keuring, ze zijn van plan die dingen allemaal om de 2 jaar naar de keuring te halen, autos zonder gelijkvormigheidsattest is al een dienst voor in brussel om te zien of de auto zo origineel was of niet, dus kitkcars etc kunnen al niet meer verkocht worden omdat de huidige eigenaar de laatste is die er legaal mee over de weg mag.
Klotelandje hier met al die niet onderbouwde regeltjes, ik vind het RDW systeem veel beter.
1JZ VVTi on LPI, works bell paddleshift kit niet aangesloten, R154 bak, 3" full exhaust, Wideband, Apexi Neo AFC

User avatar
Ann
Shoarma eter
Posts: 3764
Joined: Wednesday 22 February 2006 21:36
Location: Vroomshoop

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Post by Ann »

Een nieuwe bbq!
De ideale echtgenoot is hij die begrijpt wat z'n vrouw niet zegt.

User avatar
musli
Shoarma eter
Posts: 3336
Joined: Thursday 27 November 2008 01:19
Location: Westerhoeven

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Post by musli »

je mag wel lachen hoor Kef :P

maarre, gefeliciteeeeeerd *O*
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5

Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio

User avatar
Jeffryst182
ShoarmaTeam Member
Posts: 1658
Joined: Thursday 23 February 2006 14:29
Location: Riessen!!!
Contact:

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Post by Jeffryst182 »

Foscam fi8910w ip-camera.

Image

Tevens de foscam pro app voor op de iPad. Leuke gadget.
Image

269.3 WhP / 302 CrankHP @ 1.05 Bar

Original licenceplate number PMB 839

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Post by kefke »

Gunnar wrote:
kefke wrote:
mmarkk wrote:Waarom krijgt Gunnar wel alles door de keuring?
Die krijgt niet alles door de keuring. Het is die die me gemaild heeft dat het net mocht :9
Voor zijn MKIII heeft die de volledige swap gedaan met alle upgrade en daarna naar Toyota België geweest om hem opnieuw te laten homologeren.
Dit gaat niet zomaar, dan moet je al connectie hebben met de invoerder ofzo, dat ze zeker zijn dat het goed gedaan is zodat ze er zeker geen spijt van krijgen.

Achteraf heb ik gehoord dat wie Gunnar zijn auto gehomologeerd heeft al x jaren ontslagen was bij Toyota (of toch uit die functie)
Deze heeft toen papieren mee "gestolen" en deelt nu naar 't schijnt valse attesten uit. Maarja, er wordt zoveel gezegd hé
En uiteindelijk boeit het niet of ze echt zijn of niet, zolang die stomme keuring hun kop maar houdt :D

Ik zou dat vast ook wel kunnen doen hoor, maar pfff, als die 25 is (dat is in 2016) is die oldtimer en dan boeien al die regeltjes niet meer. Dus proberen zo door te komen :-)
Iedereen kan voor een toyota van voor 1994 een motorswap naar toyota motor laten homologeren, moet gewoon goed gedaan zijn en je moet met de auto naar toyota belgium om hem te laten keuren. Paul volbracht werkt bij toyota, hij was de dag van de keuring daar niet aanwezig omdat hij met vakantie was, is dan zelf de papieren thuis komen afgeven omdat hij de auto zelf ook nog eens wou zien :-)
Toffe kerel trouwens, en hij woont vlakbij.
Dat je de papieren zou kunnen namaken is een grapje denk ik want bij het DIV in belgie moeten ze er zelf een stempel opzetten als ze die van toyota krijgen.

Oldtimers en keuring, ze zijn van plan die dingen allemaal om de 2 jaar naar de keuring te halen, autos zonder gelijkvormigheidsattest is al een dienst voor in brussel om te zien of de auto zo origineel was of niet, dus kitkcars etc kunnen al niet meer verkocht worden omdat de huidige eigenaar de laatste is die er legaal mee over de weg mag.
Klotelandje hier met al die niet onderbouwde regeltjes, ik vind het RDW systeem veel beter.
Gisteren gesproken met iemand en die zei dat het volledig gedaan was, dat Toyota niks meer kan homologeren...
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Post by kefke »

Nieuwe aanwinst:

-Oliefilter voor de scooter+km-tellerkabel (die had het eergisteren begeven) via e-baai
-Motorolie bij de oliegroothandel voor de scooter

-Een hoop mensen bij mijn thuis vorige week zaterdag (ja het is een week geleden maar met mooi weer probeer ik het internet wat te mijden)
Na mijn proclamatie waar ik met hoge onderscheiding diploma Bachelor Toegepaste Informaticus specialiteit Systeem- en netwerkbeheerder kreeg en een prijs voor mijn inzet voor mijn richting had mijn moeder 's avonds een verrassingsfeest georganiseerd. Ook Casper was er en heeft mij een super geschenk gegeven, zijn TRD-versnellingspook!
Nog eens bedankt Casper!!
Ook van de ander genodigden leuke en originele geschenken gekregen.

Prijs voor inzet+speech:
Image

Feestje:
Image

Geschenken :D
Image

TRD-pook
Image
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Post by Tjabbo »

Wat gaaf!

En leuk cadeau van casper zeg. staat altijd cool zo'n ding! *O*
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Post by dubversion »

Kefke, nog proficiat !!!

kolkie
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1756
Joined: Saturday 04 March 2006 21:37
Location: Vroomshoop/Den Bosch

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Post by kolkie »

Vliegtickets + hotelovernachtingen voor de WK-rally in Finland #:) 8)7 :mrgreen: *O* 8-) :9~
Who needs new cars anyway - '88 Sjonniebeemer (E30 325i sans la lettre) + Mazda MX-5/Miata 1.8'
ik dus :P 2014 Fusion, 2015 Mustang
Een dag geen post is een dag geen bekeuring :D !


Shoarmateam-wiki

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Post by kefke »

kolkie wrote:Vliegtickets + hotelovernachtingen voor de WK-rally in Finland #:) 8)7 :mrgreen: *O* 8-) :9~
Vetjes!!!! yeah! :drive:
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Post by Tjabbo »

vet kokzter yeah!
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

emveha
Shoarma eter
Posts: 3170
Joined: Monday 16 November 2009 19:26
Location: Goirle-City

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Post by emveha »

Een gemanipuleerd Kia tellerbakje. Ik was hier al langer eigenaar van, maar pas een week of wat geleden achtergekomen.
kia 3.JPG
kia 3.JPG (196.83 KiB) Viewed 2813 times
Flikker
Een gyneacoloog is feitelijk ook maar een kutmonteur !!!!!!

Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.

emveha
Shoarma eter
Posts: 3170
Joined: Monday 16 November 2009 19:26
Location: Goirle-City

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Post by emveha »

Mijn nagel van de linkse ringvinger eraf.

Lomp geweld, met een sloophamer een wiel+remtrommel van een 306 proberen te demonteren, als de remmen zijn vastgeslagen.

Edit, ohja, ook nog een cameraatje overgenomen van een kennis van me, een Fuji pinepix s1000fd, wel een leuk ding met een paar leuke gadgets. Eens uitvogelen wat het ding allemaal kan.
Een gyneacoloog is feitelijk ook maar een kutmonteur !!!!!!

Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Post by kefke »

emveha wrote: Edit, ohja, ook nog een cameraatje overgenomen van een kennis van me, een Fuji pinepix s1000fd, wel een leuk ding met een paar leuke gadgets. Eens uitvogelen wat het ding allemaal kan.
Goed ding volgens mij, goed prijs/kwaliteit *)

Beterschap met de duim
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

User avatar
DeSchouten
Shoarma vreter
Posts: 4562
Joined: Monday 13 November 2006 22:27

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Post by DeSchouten »

Het gips eraf! moet alleen nog 3weken rustig aan doen, niet tillen enzo.

En een reisje Mallorca geboekt, plaankgas zuipuh! (B)
"The Ultimate 7M"
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....

emveha
Shoarma eter
Posts: 3170
Joined: Monday 16 November 2009 19:26
Location: Goirle-City

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Post by emveha »

rara.JPG
rara.JPG (103.86 KiB) Viewed 2764 times
Voor de kenners !!!!!!!!!
Een gyneacoloog is feitelijk ook maar een kutmonteur !!!!!!

Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.

Post Reply