Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Michel in Florida!

Voor wanneer je geen specifiek forum kunt vinden voor je onderwerp.

Moderators: Ann, Jos

MicHELLo
60K Post ShoarmaGod!
Posts: 3454
kuchnie na wymiar
Joined: Monday 25 December 2006 02:40
Contact:

Re: Michel in Florida!

Post by MicHELLo »

ik heb een kalender gekocht bij hooters en ze hebben allemaal een handtekening erop gezet voor me!
Image Shoarma god

mmarkk
ShoarmaTeam Member
Posts: 8081
Joined: Wednesday 22 February 2006 22:24

Re: Michel in Florida!

Post by mmarkk »

En pics? :)
Image Image Image
http://WWW.SYSTEEMPLAFONDSBAARN.NL
Mk3 Supra 415 bhp
Mk4 Supra 400+ bhp
MB Vito 204 bhp
Eco-hippie!

MicHELLo
60K Post ShoarmaGod!
Posts: 3454
Joined: Monday 25 December 2006 02:40
Contact:

Re: Michel in Florida!

Post by MicHELLo »

afgelopen tijd veel gegeten, mén! :7 Vorige week veel gerelaxed en Karyn geholpen in haar kringloop winkeltje om het de 18de klaar te hebben tijdens pumpkin day in havana. Dat is aardig gelukt en ze kan nu lekker beginnen in haar winkeltje. Daarnaast zijn we met haar man John naar Tallahassee Museum geweest en dat is een park in het moerasgebied waar je verschillende dieren kan zien die veel voorkomen daar in die buurt. Ze hadden een zwarte beer, panter, verschillende vogels enzo en dat was mooi om te zien. Ook loop je over een brug dwars door het moerasgebied daar en we hebben ook een alligator zien liggen. Afgelopen zondag zijn we naar Wakulla Park gegaan en we hebben een boot trip gedaan. Je gaat dan langs de manatees en alligators en het is echt een prachtig gebied om te zien allemaal. Vandaag naar Panama Beach gereden, 124 miles en twee uur rijden en dan heb je een prachtig wit strand. Daar hebben we vanmiddag gelegen terwijl het niet echt warm meer was, iets van 24 graden of zo maar genoeg om te verbranden [:I] 's Avonds wordt het ook al kouder, dus hier begint de herfst ook te komen. Gisteravond nog naar de film W geweest van Oliver Stone over George W. Busch. Op zich wel een leuke film maar ik had wel wat meer satire verwacht. Voor de rest vermaak ik me hier nog best, donderdag gaan we pas weer naar huis! *O*
Image Shoarma god

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Michel in Florida!

Post by Tjabbo »

He wat eet je daar dan zoal ? Hele dagen bij de McDonalds of krijg je ook gezond voer?
bereid je maar voor op matig weer hier. regenachtig en een graad of 14. :(
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

Post Reply