Cookiewet mededeling:
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
uit ruim 30 jaar "autohandelsherinneringen" Alexander Strik
- alexander strik
- Shoarma kruider
- Posts: 605
- kuchnie na wymiar
- Joined: Monday 17 September 2007 13:42
- Location: nijverdal
- Contact:
uit ruim 30 jaar "autohandelsherinneringen" Alexander Strik
Op verzoek van een paar forumleden ga ik af en toe een herinnering plaatsen uit mijn ruim 30 jarige autobedrijf. Het lijken soms rare verhalen maar je kunt ook wat meemaken in 30 jaar.
Adelbert,
De eerste auto die ik Adelbert verkocht was een mooie Volvo 264GLE, hij was denk ik toen voor in de zeventig, had een zeer bloeiende homeopathische praktijk, die goed geld opbracht want hij wisselde nog al eens van auto. Een grootte zwakte had onze Adelbert, vrouwen, die wisselde hij bijna net zo vaak als auto’s. Naar ik gehoord had moest hij in zijn vroegere dagen totaal voor ongeveer 12 kinderen alimentatie hebben betaald, samenwonen was een begrip dat hij niet kende er moest degelijk getrouwd worden en dan liefst in gemeenschap van goederen want zijn liefde ging ver. Als oudere man in goeden doen trek je vaak een speciaal soort vrouwen aan die in ieder geval het woord liefde al jaren geleden uit hun hersens gedeletet hadden, Adelbert zat er warmpjes bij en dat was vaak reden genoeg. Op een zaterdag morgen stopte zijn mooie 450 sel voor de zaak en Adelbert stapte uit met zowaar 2 vrouwen ik keek goed het bleken inderdaad eeneiige tweelingen te zijn, weliswaar op leeftijd maar onmiskenbaar. Hij had maar met een van twee een relatie, en die moest zoals gewoonlijk ook weer een eigen auto hebben en ik was zijn hofleverancier nietwaar. Het moest een wat grotere zijn met een automaat. Ze had een goede smaak want ze liet haar oog vallen op een hagelwitte Mercedes 230e Aut., of ik hem maar even naar buiten wou rijden want er moest een proefrit gemaakt worden, ik gaf Adelbert de sleutels en ik ging naar binnen want de telefoon ging, toen ik weer in de showroom kwam kreeg ik zowat een beroerte, daar stond tegen een mooie donkergroene Lincoln MK4 coupe een been gehuld in een witte nylonkous en zwarte pump aan de voet. Adelbert had het weer getroffen hij had er nu een met een kunstbeen, vandaar de automaat. Ik dacht nog, jongen je had de keus uit 2 waarom niet eerst gevoeld dan had je voor hetzelfde geld er een gehad met 2 normale benen, voor de rest waren ze toch hetzelfde. Ze kwamen terug en de deal was snel rond alleen moest het gaspedaal verplaatst worden naar links, geen probleem Adelbert komt dik in orde. Zo’n pedaal moest door een specialistisch bedrijf verplaatst worden en dat koste toch nog Fl. 500,00. Na een week stond de auto klaar en ik belde Adelbert, die kwam een uurtje later tot mijn verbazing alleen binnen , hij stopte me 5 briefjes van honderd in de hand, ik wist genoeg de liefde was over. Hij zei dat het hem speet maar ondanks dat het geen Siamese tweeling was bleken ze onafscheidelijk en dat was zelfs voor hem teveel van het goede. Nog geen jaar later stond hij weer in de showroom met ene Ria die had al een lokale bekendheid maar niet als lid van de Rotaryclub. Natuurlijk moest er weer een auto komen, dit keer had hij een sportief type want ze koos voor de Renault 11 Turbo met digitaal dashboard. Zaterdags erop zou ze hem ophalen en zoals altijd maakte hij netjes het geld van te voren over. Donderdagsavonds belde Adelbert mij in paniek op met de mededeling dat ik de auto beslist niet mocht meegeven, want ze was er vandoor met de inhoud van de kluis. Hij moest de Renault toch nog bij de inhoud van de kluis optellen want Ria had hem al s’morgens opgehaald. Hij heeft nadien nog een relatie gehad, ik denk de goede want die hield tot zijn dood stand.
Alexander
Adelbert,
De eerste auto die ik Adelbert verkocht was een mooie Volvo 264GLE, hij was denk ik toen voor in de zeventig, had een zeer bloeiende homeopathische praktijk, die goed geld opbracht want hij wisselde nog al eens van auto. Een grootte zwakte had onze Adelbert, vrouwen, die wisselde hij bijna net zo vaak als auto’s. Naar ik gehoord had moest hij in zijn vroegere dagen totaal voor ongeveer 12 kinderen alimentatie hebben betaald, samenwonen was een begrip dat hij niet kende er moest degelijk getrouwd worden en dan liefst in gemeenschap van goederen want zijn liefde ging ver. Als oudere man in goeden doen trek je vaak een speciaal soort vrouwen aan die in ieder geval het woord liefde al jaren geleden uit hun hersens gedeletet hadden, Adelbert zat er warmpjes bij en dat was vaak reden genoeg. Op een zaterdag morgen stopte zijn mooie 450 sel voor de zaak en Adelbert stapte uit met zowaar 2 vrouwen ik keek goed het bleken inderdaad eeneiige tweelingen te zijn, weliswaar op leeftijd maar onmiskenbaar. Hij had maar met een van twee een relatie, en die moest zoals gewoonlijk ook weer een eigen auto hebben en ik was zijn hofleverancier nietwaar. Het moest een wat grotere zijn met een automaat. Ze had een goede smaak want ze liet haar oog vallen op een hagelwitte Mercedes 230e Aut., of ik hem maar even naar buiten wou rijden want er moest een proefrit gemaakt worden, ik gaf Adelbert de sleutels en ik ging naar binnen want de telefoon ging, toen ik weer in de showroom kwam kreeg ik zowat een beroerte, daar stond tegen een mooie donkergroene Lincoln MK4 coupe een been gehuld in een witte nylonkous en zwarte pump aan de voet. Adelbert had het weer getroffen hij had er nu een met een kunstbeen, vandaar de automaat. Ik dacht nog, jongen je had de keus uit 2 waarom niet eerst gevoeld dan had je voor hetzelfde geld er een gehad met 2 normale benen, voor de rest waren ze toch hetzelfde. Ze kwamen terug en de deal was snel rond alleen moest het gaspedaal verplaatst worden naar links, geen probleem Adelbert komt dik in orde. Zo’n pedaal moest door een specialistisch bedrijf verplaatst worden en dat koste toch nog Fl. 500,00. Na een week stond de auto klaar en ik belde Adelbert, die kwam een uurtje later tot mijn verbazing alleen binnen , hij stopte me 5 briefjes van honderd in de hand, ik wist genoeg de liefde was over. Hij zei dat het hem speet maar ondanks dat het geen Siamese tweeling was bleken ze onafscheidelijk en dat was zelfs voor hem teveel van het goede. Nog geen jaar later stond hij weer in de showroom met ene Ria die had al een lokale bekendheid maar niet als lid van de Rotaryclub. Natuurlijk moest er weer een auto komen, dit keer had hij een sportief type want ze koos voor de Renault 11 Turbo met digitaal dashboard. Zaterdags erop zou ze hem ophalen en zoals altijd maakte hij netjes het geld van te voren over. Donderdagsavonds belde Adelbert mij in paniek op met de mededeling dat ik de auto beslist niet mocht meegeven, want ze was er vandoor met de inhoud van de kluis. Hij moest de Renault toch nog bij de inhoud van de kluis optellen want Ria had hem al s’morgens opgehaald. Hij heeft nadien nog een relatie gehad, ik denk de goede want die hield tot zijn dood stand.
Alexander
Last edited by alexander strik on Thursday 18 November 2010 19:28, edited 2 times in total.
Re: uit ruim 30 jaar "autohandelsherinneringen" Alexander Strik
oh leuk! Even eten, ga vanavond gelijk lezen. zo op het eerste oog mis ik alinea's
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5
Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio
Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio
Re: uit ruim 30 jaar "autohandelsherinneringen" Alexander Strik
Leuk alexander.
Kijk uit naar het volgende verhaal!
Kijk uit naar het volgende verhaal!
De ideale echtgenoot is hij die begrijpt wat z'n vrouw niet zegt.
Re: uit ruim 30 jaar "autohandelsherinneringen" Alexander Strik
Erg leuk
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5
Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio
Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio
Re: uit ruim 30 jaar "autohandelsherinneringen" Alexander Strik
idd, je komt wat tegen tijdens 30 jaar werken leuk verhaal ;)
Street Legal Toyota CELICA ST182 WideBody GT2 - Kia Picanto 1.0 LX D-Light
- Jeffryst182
- ShoarmaTeam Member
- Posts: 1658
- Joined: Thursday 23 February 2006 14:29
- Location: Riessen!!!
- Contact:
Re: uit ruim 30 jaar "autohandelsherinneringen" Alexander Strik
whahah lachen!
Meer meer!
Meer meer!
269.3 WhP / 302 CrankHP @ 1.05 Bar
Original licenceplate number PMB 839
Re: uit ruim 30 jaar "autohandelsherinneringen" Alexander Strik
Haha, mooie verhalen! Top!
Wellicht, zoals Musli al zei, alinea's gebruiken, dat leest wat prettiger.
Wellicht, zoals Musli al zei, alinea's gebruiken, dat leest wat prettiger.
- alexander strik
- Shoarma kruider
- Posts: 605
- Joined: Monday 17 September 2007 13:42
- Location: nijverdal
- Contact:
Re: uit ruim 30 jaar "autohandelsherinneringen" Alexander Strik
tis ook nooit goed
Rich wrote:Haha, mooie verhalen! Top!
Wellicht, zoals Musli al zei, alinea's gebruiken, dat leest wat prettiger.
Re: uit ruim 30 jaar "autohandelsherinneringen" Alexander Strik
het is wel goed, maar het kan beter (mooier)
een ononderbroken lap tekst is heel onaantrekkelijk om te lezen
een onopgepoetste auto in je showroom is ook wel een auto, vast ook wel een goeie, maar aantrekkelijk? Teksten moet je ook oppoetsen
een ononderbroken lap tekst is heel onaantrekkelijk om te lezen
een onopgepoetste auto in je showroom is ook wel een auto, vast ook wel een goeie, maar aantrekkelijk? Teksten moet je ook oppoetsen
Last edited by musli on Thursday 18 November 2010 19:33, edited 2 times in total.
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5
Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio
Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio
Re: uit ruim 30 jaar "autohandelsherinneringen" Alexander Strik
Adelbert,
De eerste auto die ik Adelbert verkocht was een mooie Volvo 264GLE, hij was denk ik toen voor in de zeventig, had een zeer bloeiende
homeopathische praktijk, die goed geld opbracht want hij wisselde nog al eens van auto. Een grootte zwakte had onze Adelbert, vrouwen, die wisselde hij bijna net zo vaak als auto’s. Naar ik gehoord had moest hij in zijn vroegere dagen totaal voor ongeveer 12 kinderen alimentatie hebben betaald, samenwonen was een begrip dat hij niet kende er moest degelijk getrouwd worden en dan liefst in gemeenschap van goederen want zijn liefde ging ver. Als oudere man in goeden doen trek je vaak een speciaal soort vrouwen aan die in ieder geval het woord liefde al jaren geleden uit hun hersens gedeletet hadden, Adelbert zat er warmpjes bij en dat was vaak reden genoeg.
Op een zaterdag morgen stopte zijn mooie 450 sel voor de zaak en Adelbert stapte uit met zowaar 2 vrouwen ik keek goed het bleken inderdaad eeneiige tweelingen te zijn, weliswaar op leeftijd maar onmiskenbaar. Hij had maar met een van twee een relatie, en die moest zoals gewoonlijk ook weer een eigen auto hebben en ik was zijn hofleverancier nietwaar. Het moest een wat grotere zijn met een automaat. Ze had een goede smaak want ze liet haar oog vallen op een hagelwitte Mercedes 230e Aut., of ik hem maar even naar buiten wou rijden want er moest een proefrit gemaakt worden, ik gaf Adelbert de sleutels en ik ging naar binnen want de telefoon ging, toen ik weer in de showroom kwam kreeg ik zowat een beroerte, daar stond tegen een mooie donkergroene Lincoln MK4 coupe een been gehuld in een witte nylonkous en zwarte pump aan de voet. Adelbert had het weer getroffen hij had er nu een met een kunstbeen, vandaar de automaat. Ik dacht nog, jongen je had de keus uit 2 waarom niet eerst gevoeld dan had je voor hetzelfde geld er een gehad met 2 normale benen, voor de rest waren ze toch hetzelfde.
Ze kwamen terug en de deal was snel rond alleen moest het gaspedaal verplaatst worden naar links, geen probleem Adelbert komt dik in orde. Zo’n pedaal moest door een specialistisch bedrijf verplaatst worden en dat koste toch nog Fl. 500,00. Na een week stond de auto klaar en ik belde Adelbert, die kwam een uurtje later tot mijn verbazing alleen binnen , hij stopte me 5 briefjes van honderd in de hand, ik wist genoeg de liefde was over. Hij zei dat het hem speet maar ondanks dat het geen Siamese tweeling was bleken ze onafscheidelijk en dat was zelfs voor hem teveel van het goede.
Nog geen jaar later stond hij weer in de showroom met ene Ria die had al een lokale bekendheid maar niet als lid van de Rotaryclub. Natuurlijk moest er weer een auto komen, dit keer had hij een sportief type want ze koos voor de Renault 11 Turbo met digitaal dashboard. Zaterdags erop zou ze hem ophalen en zoals altijd maakte hij netjes het geld van te voren over. Donderdagsavonds belde Adelbert mij in paniek op met de mededeling dat ik de auto beslist niet mocht meegeven, want ze was er vandoor met de inhoud van de kluis. Hij moest de Renault toch nog bij de inhoud van de kluis optellen want Ria had hem al s’morgens opgehaald. Hij heeft nadien nog een relatie gehad, ik denk de goede want die hield tot zijn dood stand.
Alexander
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5
Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio
Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio
- alexander strik
- Shoarma kruider
- Posts: 605
- Joined: Monday 17 September 2007 13:42
- Location: nijverdal
- Contact:
Re: uit ruim 30 jaar "autohandelsherinneringen" Alexander Strik
Ik had het al veranderd
Re: uit ruim 30 jaar "autohandelsherinneringen" Alexander Strik
Leuk verhaal Alexander!
Ik ben benieuwd naar het volgende. Leuk initiatief!
Ik ben benieuwd naar het volgende. Leuk initiatief!
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.
- krammetje
- Elite shoarma voorproever
- Posts: 2568
- Joined: Saturday 22 July 2006 00:27
- Location: Almelo
Re: uit ruim 30 jaar "autohandelsherinneringen" Alexander Strik
Leuk verhaal zeg, keep 'em comming
ST205WRC sold
Megane Scénic pour la famille BHG
Focus station
Megane Scénic pour la famille BHG
Focus station
Re: uit ruim 30 jaar "autohandelsherinneringen" Alexander Strik
Briljant, Alexander!
Een stuk of wat Saabjes...
"Saab, the car nice people drive..."
"Saab, the car nice people drive..."
-
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1756
- Joined: Saturday 04 March 2006 21:37
- Location: Vroomshoop/Den Bosch
Re: uit ruim 30 jaar "autohandelsherinneringen" Alexander Strik
Mooi verhaal , en leuk opgeschreven.
Who needs new cars anyway - '88 Sjonniebeemer (E30 325i sans la lettre) + Mazda MX-5/Miata 1.8'
ik dus :P 2014 Fusion, 2015 Mustang
Een dag geen post is een dag geen bekeuring :D !
Shoarmateam-wiki
ik dus :P 2014 Fusion, 2015 Mustang
Een dag geen post is een dag geen bekeuring :D !
Shoarmateam-wiki
Re: uit ruim 30 jaar "autohandelsherinneringen" Alexander Strik
cool verhaal
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.
- alexander strik
- Shoarma kruider
- Posts: 605
- Joined: Monday 17 September 2007 13:42
- Location: nijverdal
- Contact:
Re: uit ruim 30 jaar "autohandelsherinneringen" Alexander Strik
Deelder,
Ik had en heb nog iets met de Citroen CX met name de Turbo versie. Jarenlang heb ik zelf zo’n voiture bereden, niet ieders ding maar ik ben er stapel op. De meest extravagante limousine ooit gebouwd, volgens mij, met enorme rijeigenschappen. Het beste voelde hij zich thuis op de snelweg en dan liefst rechtuit, een van de eerste auto’s waar ik de 220 km/u grens ruimschoots voorbij ging.Ik heb zelfs jaren rally’s gereden met een ex CX Dakar uit 1978, maar daar kom ik nog wel een keer op terug want met deze auto is het zeer slecht afgelopen. Lange tijd heb ik ook gehandeld in CXen en ik moet zeggen dat er een divers klantenbestand de revue passeerde in die tijd. Ik denk dat ook de advertentiecampagne van de CX Turbo een aardig handje heeft meegeholpen voor dit klantenbestand. Grace Jones was n.l. het boegbeeld van de CX turbo, zoek het maar eens op op you tube, pracht clip. Een van mijn klanten van het eerste uur was Jules Deelder bij velen bekend als de nachtburgemeester van Rotterdam en van de wasverzachter met het beertje. In het begin liep de verkoop via Garage Den Ouden , zijn huis Citroendealer, toen deze jammer genoeg op de fles ging verkocht ik de auto’s rechtstreeks aan hem. Het verkoopritueel begon meestal met een fax die ik hem stuurde met een speciale CX turbo. Of hij reageerde binnen het uur of helemaal niet, een paar dagen later kwam hij dan met zijn manager en als de auto hem beviel was de koop snel gedaan en gingen we een hapje eten in een lokaal restaurant waar iedereen hem aanklampte, de man is zeer amicaal en praat met iedereen die dat wil, kapsones zijn hem vreemd. De laatste Cx turbo die ik hem verkocht heeft hij nog steeds en was een speciaal jubileum exemplaar van de Zwitserse importeur. Ik ben onlangs nog naar zijn verjaardag geweest en overhandig hem een pracht foto van zijn CX turbo waar hij oprecht blij mee was getuige zijn harde YES!!!. Ik denk ook dat hij de enige is die een van mijn CXen in dit geval een verlengde Prestige in een van zijn optredens uitvoerig beschrijft zij het niet met zo’n plezierige aanleiding bekijk het filmpje en je weet waarom. Je kunt over Deelder denken wat je wilt voor mij is het een prachtvent en een zeer gewaardeerde klant.
Alexander
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
http://www.youtube.com/watch?v=Q7TaNbdxo8o
Ik had en heb nog iets met de Citroen CX met name de Turbo versie. Jarenlang heb ik zelf zo’n voiture bereden, niet ieders ding maar ik ben er stapel op. De meest extravagante limousine ooit gebouwd, volgens mij, met enorme rijeigenschappen. Het beste voelde hij zich thuis op de snelweg en dan liefst rechtuit, een van de eerste auto’s waar ik de 220 km/u grens ruimschoots voorbij ging.Ik heb zelfs jaren rally’s gereden met een ex CX Dakar uit 1978, maar daar kom ik nog wel een keer op terug want met deze auto is het zeer slecht afgelopen. Lange tijd heb ik ook gehandeld in CXen en ik moet zeggen dat er een divers klantenbestand de revue passeerde in die tijd. Ik denk dat ook de advertentiecampagne van de CX Turbo een aardig handje heeft meegeholpen voor dit klantenbestand. Grace Jones was n.l. het boegbeeld van de CX turbo, zoek het maar eens op op you tube, pracht clip. Een van mijn klanten van het eerste uur was Jules Deelder bij velen bekend als de nachtburgemeester van Rotterdam en van de wasverzachter met het beertje. In het begin liep de verkoop via Garage Den Ouden , zijn huis Citroendealer, toen deze jammer genoeg op de fles ging verkocht ik de auto’s rechtstreeks aan hem. Het verkoopritueel begon meestal met een fax die ik hem stuurde met een speciale CX turbo. Of hij reageerde binnen het uur of helemaal niet, een paar dagen later kwam hij dan met zijn manager en als de auto hem beviel was de koop snel gedaan en gingen we een hapje eten in een lokaal restaurant waar iedereen hem aanklampte, de man is zeer amicaal en praat met iedereen die dat wil, kapsones zijn hem vreemd. De laatste Cx turbo die ik hem verkocht heeft hij nog steeds en was een speciaal jubileum exemplaar van de Zwitserse importeur. Ik ben onlangs nog naar zijn verjaardag geweest en overhandig hem een pracht foto van zijn CX turbo waar hij oprecht blij mee was getuige zijn harde YES!!!. Ik denk ook dat hij de enige is die een van mijn CXen in dit geval een verlengde Prestige in een van zijn optredens uitvoerig beschrijft zij het niet met zo’n plezierige aanleiding bekijk het filmpje en je weet waarom. Je kunt over Deelder denken wat je wilt voor mij is het een prachtvent en een zeer gewaardeerde klant.
Alexander
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
http://www.youtube.com/watch?v=Q7TaNbdxo8o
Last edited by alexander strik on Tuesday 07 December 2010 19:29, edited 1 time in total.
- joep
- Elite shoarma kruider
- Posts: 814
- Joined: Wednesday 22 July 2009 22:24
- Location: Haarlem
- Contact:
Re: uit ruim 30 jaar "autohandelsherinneringen" Alexander Strik
ik vond van die de diesel versie al zo'n lange naam hebben...
CX 25 limousine Turbo 2
ooit op een spaanse camping zo'n citroen tegen gekomen met een enorme caravan er achter
de GTI versie kon er ook wat van:
dan STAAT er teminste iets achterop..
CX 25 limousine Turbo 2
ooit op een spaanse camping zo'n citroen tegen gekomen met een enorme caravan er achter
de GTI versie kon er ook wat van:
dan STAAT er teminste iets achterop..
Oedipus was de eerste 'motherfucker'
- alexander strik
- Shoarma kruider
- Posts: 605
- Joined: Monday 17 September 2007 13:42
- Location: nijverdal
- Contact:
Re: uit ruim 30 jaar "autohandelsherinneringen" Alexander Strik
De turbo2 diesel met intercooler was lange tijd de snelste diesel 200 km/u die je kopen kon, tot de Mercedes 300 td kwam. De motor was behoorlijk onbetrouwbaar door slecht gietwerk ( in Zuidafrika) trad er cavitatie op en liepen de cilinders plotseling vol met water zodat door waterslag de drijfstangen soms naar buiten kwamen. De Turbodiesel limousine werd in eerste instantie gebouwd voor de Franse taxiebedrijven, later kon je ze gewoon bestellen, het waren net als de benzine Prestige uitvoeringen geweldige comfortabele reiswagens. Ik was geen grote liefhebber van de diesels en beperkte mijn handel tot de benzinetype's die over het algemeen goed betrouwbaar waren. Onderhoud was een ander verhaal de GTI Turbo's waren kostbaar, met name de TRX banden kosten toen al fl. 350,00 per stuk dat is nu ongeveer € 400,00 geworden, maar door de maatvoering van de mm velgen konden er geen inch maten banden op. Grote problemen kregen we later met de Renix onstekingscomputers, giga kasten die boven de accu gemonteerd waren en door de gassen aangetast werden, typisch een citroenplaats, ze waren op het laatst niet meer te krijgen.
Alexander
Alexander
Last edited by alexander strik on Saturday 11 December 2010 13:42, edited 1 time in total.
Re: uit ruim 30 jaar "autohandelsherinneringen" Alexander Strik
Mooi verhaal weer!
Re: uit ruim 30 jaar "autohandelsherinneringen" Alexander Strik
Idd mooi verhaal. Als ik Jules Deelder zie staan moet ik altijd direct aan Jochem Meyer denken
Street Legal Toyota CELICA ST182 WideBody GT2 - Kia Picanto 1.0 LX D-Light