Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

100% Controle

Voor wanneer je geen specifiek forum kunt vinden voor je onderwerp.

Moderators: Ann, Jos

Post Reply
User avatar
Andre
Elite shoarma voorproever
Posts: 2163
kuchnie na wymiar
Joined: Tuesday 07 March 2006 20:08
Location: Hoofddorp

100% Controle

Post by Andre »

Mijn ervaring

Ik was wel bekend dat er een kans bestaat dat je uitgepikt wordt voor deze controle op schiphol

eigenlijk alle vluchten uit zuid Amerika

Ik ben namelijk voor de feesta dagen weggeweest naar mijn Roots (Aruba) want daar kom ik vandaan

Maar ik was eigenlijk nooit op de hoogte over hoe en wat en wat ze precies doen tot een paar dagen geleden

En de controle is niet mis [V]

Ik heb eigenlijk de fout gemaakt om Twee enkele Tickets te boeken eentje heen en eentje terug en geen retour

Dat kwam eigenlijk omdat ik 2 jan moest beginnen met werken en de eerste mogelijkheid om terug te komen was de 5 met een retour maar met een enkeltje kon ik wel de 2 terug komen en aangezien de prijsverschil nihil was heb ik dat gedaan

MAAR dat doe ik dus NOOIT meer want Zodra ik uit de Vliegtuig bent gestapt en in de rij mensen stond (in de slurft zegmaar)

Werd ik meteen meegenomen in de boeien en al door twee mensen van de duanne eentje met een hond paspoort meegenomen en ik moest plaats nemen in een kamertje en dan mogen de boeien los

Ik dacht hmmm dit wordt gezellig en er staan mensen te wachten dus heb ik geprobeerd te bellen om te vertellen dat het iets later gaat worden maar dat mocht NIET je mag niet bellen en je mag niet eens naar de WC

Vervolgens komt een iemand van de duanne je vragen stellen over alles en nog wat meestal varegen waar ze al het antwoord weten zegmaar
Vervolgens komt iemand anders met meer strepen eigenlijk dezlfde vragen stellen maar wordt je goed in de gaten gehouden

Ik gok dat hij je gedrag patroon ziet ofzo


Je complete hand baggage etc etc wordt gecontroleerd en vervolgens moet je zelf al die klere zooi weer in pakken

daarna gaan ze overleggen om te kijken of de jou verhaal kloopt van bv werkgever etc etc

En DAN

Moet je naar een andere kamer komt eem mevrouw met een stel formulieren die je moet tekenen en dan mag je KIEZEN hahhah of je voor een man of vrouw uit de kleren moet :)

Ik heb voor een vrouw gekozen :)

Sta je daar in je naakie en je moet dan bukken met je benen wijd open etc etc

ben je een paar uur verder en als alles goed gaat mag je dan gaan wordt je bedankt voor je medewerking en wensen ze jou een fijne dag

Als ze mij nou een kopje thee hadden aangeboden en ik het had gedronken konden ze ook weten dat ik geen bolletjes heb geslikt :)

Minder moeite en kost ook minder geld

Ik vind dat de 100% controle echt een vermogen kost op deze manier D A M N

Kopje thee en klaar :)
"It's not about what car you have,it's about what you can do to it..........yourself !!!"

ImageImage

User avatar
musli
Shoarma eter
Posts: 3336
Joined: Thursday 27 November 2008 01:19
Location: Westerhoeven

Re: 100% Controle

Post by musli »

:X

fak
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5

Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio

User avatar
babbel
Elite shoarma haler
Posts: 463
Joined: Monday 19 May 2008 12:44

Re: 100% Controle

Post by babbel »

Bizarre ervaring Dre! Echt ziek wat ze allemaal doen, plus het feit dat je gewoon een knappe hoeveelheid tijd verliest met die ongein...
Kost ook een vermogen zo inderdaad.
Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt

User avatar
Andre
Elite shoarma voorproever
Posts: 2163
Joined: Tuesday 07 March 2006 20:08
Location: Hoofddorp

Re: 100% Controle

Post by Andre »

babbel wrote:Bizarre ervaring Dre! Echt ziek wat ze allemaal doen, plus het feit dat je gewoon een knappe hoeveelheid tijd verliest met die ongein...
Kost ook een vermogen zo inderdaad.

Daar zat ik eigenlijk meer mee dan dat ik uit de kleren moest zegmaar maar ik kan me voorstellen dat het voor een meisje of vrouw best lastig kan zijn en dat ze niks tekenen zegmaar en dan moeten ze een stapje verder gaan denk ik

Maar het kost echt een VERMOGEN op deze manier op jaarbasis dit was mijn ervaring en dan heb ik het niet eens over de mensen die echt bolletjes slikken :X en de X aantal vluchten die per dag of per week uit de antillen komen

Denk dat ze daar echt een pak geld kunnen bezuinigen

Laat de 100 Procent controle lekker plaatsvinden van de land van herkomts bv Aruba of de Nederlandse Antillen en indien ze wat daarvinden lekker daar latten zitten

Kost Minder geld
En als je daar opgepakt wordt is het GEEN feest dus zullen ze 10 keer nadenken om het te gaan doen en zal automatsich de percentage bolletjes slikkers afnemen geloof mij nou maar :)

De mensen van de duane moeten ook hun werk doen zegmaar jammer dat het op deze manier moet

Je bent gewoon een paar uur bezig per man en dat heb ik over eentje die gewoon meewerkt zoals ik zegmaar maar er zijn een paar die echt gaan Flippen en Totaal NIET meewerken [V]
"It's not about what car you have,it's about what you can do to it..........yourself !!!"

ImageImage

tse
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 715
Joined: Sunday 01 October 2006 22:21
Location: eindhoveee

Re: 100% Controle

Post by tse »

heb ook gehad van suriname en een veiligheidscheck isreal. boeien. je weet dat als je zon vluchten pakt. lekker belangrijk, dat het tijd kost. het is voor onze veiligheid en voor onze kinderen. gewoon meewerken sta je zo weer buiten, soms is het misschien slim om een stap verder te denken dan het individueel belang.

User avatar
Gunnar
Shoarma haler eerste klas
Posts: 343
Joined: Friday 12 June 2009 20:22

Re: 100% Controle

Post by Gunnar »

Moet je maar eens voor de lol bij het incheckformulier aanduiden dad je voedselpreferentie moslim is.
Dan kom je ook in het gevlagde circuit terecht.
1JZ VVTi on LPI, works bell paddleshift kit niet aangesloten, R154 bak, 3" full exhaust, Wideband, Apexi Neo AFC

User avatar
Andre
Elite shoarma voorproever
Posts: 2163
Joined: Tuesday 07 March 2006 20:08
Location: Hoofddorp

Re: 100% Controle

Post by Andre »

tse wrote:heb ook gehad van suriname en een veiligheidscheck isreal. boeien. je weet dat als je zon vluchten pakt. lekker belangrijk, dat het tijd kost. het is voor onze veiligheid en voor onze kinderen. gewoon meewerken sta je zo weer buiten, soms is het misschien slim om een stap verder te denken dan het individueel belang.

En tijd kost geld :)

En About veiligheid onze kindreren bladi bla di over een paar maanden lopen ze toch weer vrij rond

Als zou 100 Procent meewerken kost het een partij geld op deze manier
"It's not about what car you have,it's about what you can do to it..........yourself !!!"

ImageImage

User avatar
Andre
Elite shoarma voorproever
Posts: 2163
Joined: Tuesday 07 March 2006 20:08
Location: Hoofddorp

Re: 100% Controle

Post by Andre »

Gunnar wrote:Moet je maar eens voor de lol bij het incheckformulier aanduiden dad je voedselpreferentie moslim is.
Dan kom je ook in het gevlagde circuit terecht.

Klopt heb ook meegekregen dat ze je in de US niet makkelijker maakt zeer zeker niet als je bv aanvink dat je halal kip wilt :)
"It's not about what car you have,it's about what you can do to it..........yourself !!!"

ImageImage

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: 100% Controle

Post by kefke »

Gunnar wrote:Moet je maar eens voor de lol bij het incheckformulier aanduiden dad je voedselpreferentie moslim is.
Dan kom je ook in het gevlagde circuit terecht.
LOOOL _O-


Ik vind dat ze de mensen die op jou aan het wachten waren ook hadden moeten binnen roepen.
Dan wisten die waar ze aan toe waren. Kan geloven dat die ongerust waren!
Controles allemaal fijn, maar ze moeten eerlijk blijven.

btw, als je de eurotunnel neemt rij je in het andere land de grens al over. Dus in Calais rij je de grens van UK over (dacht ik toch)
Alleszins moet je langs de 2 douanes voordat je op de trein kan. Vind dat geen slecht systeem indeed :)
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

MicHELLo
60K Post ShoarmaGod!
Posts: 3454
Joined: Monday 25 December 2006 02:40
Contact:

Re: 100% Controle

Post by MicHELLo »

Je ziet er ook zo onbetrouwbaar uit! Toen jij die MK4 velgen bij me had opgehaald vroeg ook de hele buurt niet of ze de politie moesten bellen omdat ik beroofd was [:D]

Maar wel lachen die je voor een vrouw gekozen had, zag ze er wel lekker uit of had je een uitgearrangeerde huisvrouw van 150 kilo?
Image Shoarma god

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: 100% Controle

Post by Tjabbo »

fuck man ik moest zo erg hardop lachen toen ik dat las van 'je mag niet eens naar de wc'....ze waren gewoon bang dat je je bolletjes snel wilde uitpoepen _O-
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
antigram
Shoarma voorproever
Posts: 1058
Joined: Sunday 30 May 2010 15:34

Re: 100% Controle

Post by antigram »

damn man, dat is echt kut

User avatar
Andre
Elite shoarma voorproever
Posts: 2163
Joined: Tuesday 07 March 2006 20:08
Location: Hoofddorp

Re: 100% Controle

Post by Andre »

Tjabbo wrote:fuck man ik moest zo erg hardop lachen toen ik dat las van 'je mag niet eens naar de wc'....ze waren gewoon bang dat je je bolletjes snel wilde uitpoepen _O-

hahhah i know maar stel je nou voor dat je bv echt nodig moet plassen ? :X

De Volgende keer plas ik gewoon in een hoekie :) dan maar 48 uur vast maar in mijn broek die ik het echt niet hahhah
"It's not about what car you have,it's about what you can do to it..........yourself !!!"

ImageImage

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: 100% Controle

Post by Tjabbo »

Zou ik ook doen ja als je echt moet dan maar gewoon in de wachtkamer :jurk:
Wel kut hoor. misschien kan je de volgende keer wel van te voren de douane schriftelijk op de hoogte stellen van je plannen 8)7
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Dredd
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 780
Joined: Sunday 15 August 2010 11:37

Re: 100% Controle

Post by Dredd »

tse wrote:boeien. je weet dat als je zon vluchten pakt. lekker belangrijk, dat het tijd kost. het is voor onze veiligheid en voor onze kinderen. gewoon meewerken sta je zo weer buiten, soms is het misschien slim om een stap verder te denken dan het individueel belang.
Misschien moet jij ook iets verder denken dan je neus lang is...

Zeker boeien!! Voor hetzelfde geld sta jij wordt JIJ nl. in de boeien geslagen terwijl je kind toe staat te kijken. Zonder duidelijk bewijs moeten dit soort praktijken niet mogelijk zijn!!

Het is niet voor jou veiligheid en ook niet voor die van je kinderen. Deze controles hebben betrekking op drugssmokkel. Daar wordt het voor jou of je kind niet veiliger van.

Dat ze o.b.v. van het al dan niet hebben van een retourticker je oppakken laat direct zien dat het een stelletje PRUTSERS is. De georganiseerde drughandel weet natuurlijk precies hoe ze dat soort simpele zaken moeten omzeilen!

Zoooo nu eerst een bakkie met een lekkere dikke joint erbij [:D]
PS3 + PS4 ------- PSN: DutchSupra
Joinnnn ussssss!

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: 100% Controle

Post by Tjabbo »

Dredd wrote:
De georganiseerde drughandel weet natuurlijk precies hoe ze dat soort simpele zaken moeten omzeilen!
precies. die kopen gewoon 2 retour tickets. kan zat uit.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Andre
Elite shoarma voorproever
Posts: 2163
Joined: Tuesday 07 March 2006 20:08
Location: Hoofddorp

Re: 100% Controle

Post by Andre »

MicHELLo wrote:Je ziet er ook zo onbetrouwbaar uit! Toen jij die MK4 velgen bij me had opgehaald vroeg ook de hele buurt niet of ze de politie moesten bellen omdat ik beroofd was [:D]

Maar wel lachen die je voor een vrouw gekozen had, zag ze er wel lekker uit of had je een uitgearrangeerde huisvrouw van 150 kilo?

Nou zo lekker was ze ook weer niet maar ik zou geen neen tegen zeggen :)

Ik jat geen velgen wel complete Autos alleen zat die van jou vol krassen dus heb em niet meegenomen :9
"It's not about what car you have,it's about what you can do to it..........yourself !!!"

ImageImage

User avatar
Rich
Shoarma voorproever
Posts: 1378
Joined: Sunday 20 September 2009 13:02
Contact:

Re: 100% Controle

Post by Rich »

Haha die Dre! _O-
Heb echt hardop gelachen man! In de boeien geslagen en al, LOL!

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: 100% Controle

Post by Tjabbo »

haha ik dacht al ff dat ik de enige was :@ _O-
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

Post Reply