Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Spectaculaire achtervolging op Vlaamse wegen (video)

Voor wanneer je geen specifiek forum kunt vinden voor je onderwerp.

Moderators: Ann, Jos

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
kuchnie na wymiar
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: Spectaculaire achtervolging op Vlaamse wegen (video)

Post by kefke »

Clint.be wrote:Op het internet is een filmpje te zien waarin een man met snelheden van bijna 300 per uur over de E17 raast. Hij zit aan het stuur van een Aston Martin en rijdt in acht minuten van Waasmunster naar Sint-Niklaas en terug.

Hij werd gefilmd door de passagier, die scherp inzoomde op de snelheidsmeter.
De man komt in beeld en zijn stem is hoorbaar. Van het type auto, Aston Martin V12 Vantage Carbon Black, rijden in ons land drie exemplaren. De kans dat de bestuurder door politie en parket gevonden zal worden is dus vrij groot.

Op het stuk van de E17 tussen Waasmunster en Sint-Niklaas rijdt de sportwagen de hele tijd met snelheden van meer dan 170 km/u, met pieken tot 292 km/u. Op de N16 tussen Sint-Niklaas en Temse haalt hij 190 km/u, terwijl op die baan 90 km/u is toegestaan.

Het filmpje werd al in juli op YouTube geplaatst, maar werd pas maandag opgepikt nadat iemand er gewag van maakte op Twitter.

Veroordeling
Mocht de bestuurder alsnog opgepakt worden kan hij nog steeds vervolgd worden en een stevige boete kan oplopen. Tenminste als er voldoende bewijslast is.

Indien hij op dat moment geflitst was riskeerde de hardrijder een boete tot 2.750 euro en een rijverbod van vijf jaar.
Ondertussen hebben ze hem gepakt, niet moeilijk als je zit op te scheppen dat er zo maar 3 in België zijn...
Tegen 280km 3 vakken doorkruisen en over een gemarkeerde zone. Sterk bezig...


oJa0zoKZh1s
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

emveha
Shoarma eter
Posts: 3170
Joined: Monday 16 November 2009 19:26
Location: Goirle-City

Re: Spectaculaire achtervolging op Vlaamse wegen (video)

Post by emveha »

Hmm, In Nederland zouden ze zeggen "Geen bewijslast, want de chauffeur komt niet in beeld, het kan dus iemand anders zijn geweest"
Een gyneacoloog is feitelijk ook maar een kutmonteur !!!!!!

Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: Spectaculaire achtervolging op Vlaamse wegen (video)

Post by kefke »

emveha wrote:Hmm, In Nederland zouden ze zeggen "Geen bewijslast, want de chauffeur komt niet in beeld, het kan dus iemand anders zijn geweest"
Misschien herkennen ze zijn stem, en de nummerplaat is in een ander filmpje zichtbaar had ik gelezen.

Maar dit is een "voorbeeld" zaak, dus de rechter gaat die kerel er goed door trekken...
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

User avatar
antigram
Shoarma voorproever
Posts: 1058
Joined: Sunday 30 May 2010 15:34

Re: Spectaculaire achtervolging op Vlaamse wegen (video)

Post by antigram »

dat zal mensen leren zon obvious filmpje te maken

Post Reply