Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

gestolen supraonderelen

Voor wanneer je geen specifiek forum kunt vinden voor je onderwerp.

Moderators: Ann, Jos

Post Reply
User avatar
antigram
Shoarma voorproever
Posts: 1058
kuchnie na wymiar
Joined: Sunday 30 May 2010 15:34

gestolen supraonderelen

Post by antigram »

Toen ik gisteren terug in Nederland gekomen was van mijn studie in china en ik ging checken of alles in orde was met de supra bleek dat de deur van de garage van de Supra open stond. De deur krijg ik niet meer dicht en het slotmechanisme is kapot. De shit die gestolen is valt mee, mijn gereedschap, mijn raceaccu en nog wat andere kleine dingen. Het vreemdste wat gestolen is is echter mijn digitale dashboard conversie kit. Aangezien ik mijn sleutels van de box aan mijn ouders hebt gegeven met de belofte dat ze mijn garageboxen af en toe zouden checken of alles ok is en ik dus nu gehoord heb dat ze dit NIET gedaan hebben kan dit dus tussen nu en 6 maanden terug gebeurt zijn. Gezien dit feit ben ik nog redelijk blij dat de echt dure dingen zoals mijn koolstofvezel onderdelen, fuelcell, floor mounted pedalbox, brides en takata's en shit niet gestolen zijn. Maar dan nog, ik snap niet wat men moet met een digitaal dashboard voor een rechtsgestuurde supra. Het logiste wat ik me kan bedenken is dat de dieven de verkeerde garagebox hebben opengebroken en toen ze zagen dat ze bij de verkeerde box waren ze gewoon de makkelijkst bereikbare spullen hebben gepakt (de conversiekit lag voor de auto net als mijn gereedschap) Maar heeft iemand in de afgelopen tijd dus een digitale dashboard kit in nederland te koop gezien of iets ervan weet, meld dat even aan mij.

mmarkk
ShoarmaTeam Member
Posts: 8081
Joined: Wednesday 22 February 2006 22:24

Re: gestolen supraonderelen

Post by mmarkk »

Kan je een lijst maken van wat er weg is?
Bijna iedereen hier kijkt regelmatig op mp, ebay etc.
Je weet maar nooit!
Image Image Image
http://WWW.SYSTEEMPLAFONDSBAARN.NL
Mk3 Supra 415 bhp
Mk4 Supra 400+ bhp
MB Vito 204 bhp
Eco-hippie!

User avatar
antigram
Shoarma voorproever
Posts: 1058
Joined: Sunday 30 May 2010 15:34

Re: gestolen supraonderelen

Post by antigram »

Het meeste is gereedschap en vrij nutteloos om te posten, dat ben ik toch kwijt weet ik wel, zooi als ratelset, combinatiesleutels, griptangen, accus van mijn accuschroefboormachine (boormachine zelf hebben ze laten liggen), paar zagen, soldeerapparaat, krik, as steunen etc.

Het enige 'interessante' wat ze gestolen hebben is een oddysey pc680 raceaccu en een digitale dashboard conversiekit en een kabelboom

Post Reply