Cookiewet mededeling:
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
- DeSchouten
- Shoarma vreter
- Posts: 4562
- kuchnie na wymiar
- Joined: Monday 13 November 2006 22:27
Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
Omdat hier ook nogal wat mensen op de weg zijn, misschien wel wat om het hier te delen,
ook voor wat meer begrip door de personen wagens.
Vrachtwagenchauffeurs voeren maandag actie tussen 11.00 en 12.00 uur door niet harder dan 60 kilometer te rijden op de Nederlandse snelwegen.
De langzaamaanacties zijn een vervolg op de protestbijeenkomst die 12 november in Zwolle werd gehouden tegen de inzet van goedkope Oost-Europese chauffeurs. Initiatiefnemer VERN wil met de acties een signaal afgeven naar zowel de Nederlandse als de Europese politiek. Hoeveel chauffeurs er maandag mee doen is onduidelijk. “Maar het enthousiasme is groot”, aldus VERN-voorzitter Klaas de Waardt. “Wij hebben het rustigste deel van de dag gekozen en afspraken gemaakt met het KLPD”.
Gecontroleerd
De verkeerspolitie van het KLPD houdt de actie scherp in de gaten en adviseert overige weggebruikers maandagochtend goed op de verkeersinformatie te letten. In overleg met het verkeersteam van het Openbaar Ministerie is onder andere bepaald dat de actievoerende truckers bij 3 rijstroken op de linker rijstrook mogen rijden. Het gebruik van de vluchtstrook mag niet.
De actie vindt tegelijkertijd ook plaats in Denemarken, Zweden en Noorwegen waar chauffeurs en transportbedrijven te maken hebben met dezelfde problematiek. Om onderling contact te houden roept VERN chauffeurs op om hun 27-mc installatie af te stemmen op kanaal 12.
FNV
Cao-onderhandelingen FNV Bondgenoten, de grootste vakbond in het wegtransport, doet niet mee aan de actie. "Wij strijden op dit moment nog op andere fronten tegen het via allerlei constructies inzetten van Oost-Europese chauffeurs. Het ligt op tafel bij de lopende cao-onderhandelingen en wij hebben er overleg over met de overheid", aldus bestuurder Huub van den Dungen.
TLN heeft al in een eerder stadium aangegeven dat het tegen de actie is onder meer omdat die medeweggebruikers onevenredig hard zou treffen.
Foto: ANP
Bron: Truckstar.nl
ook voor wat meer begrip door de personen wagens.
Vrachtwagenchauffeurs voeren maandag actie tussen 11.00 en 12.00 uur door niet harder dan 60 kilometer te rijden op de Nederlandse snelwegen.
De langzaamaanacties zijn een vervolg op de protestbijeenkomst die 12 november in Zwolle werd gehouden tegen de inzet van goedkope Oost-Europese chauffeurs. Initiatiefnemer VERN wil met de acties een signaal afgeven naar zowel de Nederlandse als de Europese politiek. Hoeveel chauffeurs er maandag mee doen is onduidelijk. “Maar het enthousiasme is groot”, aldus VERN-voorzitter Klaas de Waardt. “Wij hebben het rustigste deel van de dag gekozen en afspraken gemaakt met het KLPD”.
Gecontroleerd
De verkeerspolitie van het KLPD houdt de actie scherp in de gaten en adviseert overige weggebruikers maandagochtend goed op de verkeersinformatie te letten. In overleg met het verkeersteam van het Openbaar Ministerie is onder andere bepaald dat de actievoerende truckers bij 3 rijstroken op de linker rijstrook mogen rijden. Het gebruik van de vluchtstrook mag niet.
De actie vindt tegelijkertijd ook plaats in Denemarken, Zweden en Noorwegen waar chauffeurs en transportbedrijven te maken hebben met dezelfde problematiek. Om onderling contact te houden roept VERN chauffeurs op om hun 27-mc installatie af te stemmen op kanaal 12.
FNV
Cao-onderhandelingen FNV Bondgenoten, de grootste vakbond in het wegtransport, doet niet mee aan de actie. "Wij strijden op dit moment nog op andere fronten tegen het via allerlei constructies inzetten van Oost-Europese chauffeurs. Het ligt op tafel bij de lopende cao-onderhandelingen en wij hebben er overleg over met de overheid", aldus bestuurder Huub van den Dungen.
TLN heeft al in een eerder stadium aangegeven dat het tegen de actie is onder meer omdat die medeweggebruikers onevenredig hard zou treffen.
Foto: ANP
Bron: Truckstar.nl
"The Ultimate 7M"
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....
-
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1674
- Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
- Location: Zwolle
Re: Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
Goeie info
Ik begrijp de logica die hierachter zit niet. Ze gaan langzaam rijden omdat......? Zo komen er alleen maar meer Oosterburen op onze wegen rijden lijkt me.
Oplossing lijkt me eerder simpel. Zorg dat iedere buitenlandse weggebruiker die meer dan 3 maanden op de Nederlandse wegen rijdt een certificaat of rijbewijs moet halen. Evt. met een proeftijd, zoals bij beginnende chauffeurs. Zo niet, dan wordt hij van de weg gehaald. Moet je als "normale" automobilst ook als je naar het buitenland verhuist, ook binnen Europa.
Ik neem toch aan dat die "ingezette goedkope Oost-Europese chauffeurs" op de loonlijst staan
Ik begrijp de logica die hierachter zit niet. Ze gaan langzaam rijden omdat......? Zo komen er alleen maar meer Oosterburen op onze wegen rijden lijkt me.
Zitten die niet in Den Haag en Brussel/Straatsburg/Luxemburg? Willen ze alleen aandacht? Wel dat zal zo wel lukken, maar of dat als positief zal worden ervaren en ze er steun onder de bevolking mee winnen betwijfel ik.DeSchouten wrote:Initiatiefnemer VERN wil met de acties een signaal afgeven naar zowel de Nederlandse als de Europese politiek.
Oplossing lijkt me eerder simpel. Zorg dat iedere buitenlandse weggebruiker die meer dan 3 maanden op de Nederlandse wegen rijdt een certificaat of rijbewijs moet halen. Evt. met een proeftijd, zoals bij beginnende chauffeurs. Zo niet, dan wordt hij van de weg gehaald. Moet je als "normale" automobilst ook als je naar het buitenland verhuist, ook binnen Europa.
Ik neem toch aan dat die "ingezette goedkope Oost-Europese chauffeurs" op de loonlijst staan
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
- otterkoppie
- Shoarma voorproever
- Posts: 1213
- Joined: Saturday 26 September 2009 18:24
- Location: VINYLLAND
Re: Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
waarom tussen 11 12 uur
moeten ze smorgens doen om 6 uur beginnen
haalt veel meer uit
of eind van de middag rond 4 uur beginnen
moeten ze smorgens doen om 6 uur beginnen
haalt veel meer uit
of eind van de middag rond 4 uur beginnen
ben gestopt met bier drinken
het bier is op
het bier is op
Re: Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
Hey kappe nou, ik moet om die tijd van Driebergen>Alphen ad Rijn!
Re: Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
Yep gewoon in de spits uren en dan met zijn vieren naast elkaar en in de tunnels gewoon stil blijven staan
"It's not about what car you have,it's about what you can do to it..........yourself !!!"
- Tjabbo
- ShoarmaTeam Admin
- Posts: 24489
- Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
- Location: Vroomshoop
- Contact:
Re: Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
ik vind het vette onzin
vrachtverkeer is voor een automobilist vooral vervelend, vooral als het druk is en dan gaan ze nu dus ook nog langzaam rijden.
aandacht vragen ok, maar zo ergeren ze me alleen maar méér.
Ik denk dat met deze actie meer mensen kwaad worden dan op een positieve manier wakker geschud?
vrachtverkeer is voor een automobilist vooral vervelend, vooral als het druk is en dan gaan ze nu dus ook nog langzaam rijden.
aandacht vragen ok, maar zo ergeren ze me alleen maar méér.
Ik denk dat met deze actie meer mensen kwaad worden dan op een positieve manier wakker geschud?
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
Re: Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
goed idee maar ik vind dat de heftruck chauffeurs het ook moeten doen.
zelfde verhaal bijna.
voor een reachtruck diploma kost hier zo'n 1000 euro 2 dagen les in polen 200 euro 1 dag les voor alle heftruck cwertificaten.
zelfde verhaal bijna.
voor een reachtruck diploma kost hier zo'n 1000 euro 2 dagen les in polen 200 euro 1 dag les voor alle heftruck cwertificaten.
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.
Re: Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
Denk dat dit een goede manier is om dit probleem eindelijk eens politieke aandacht te geven. Ben zelf ook vrachtwagenchauffeur geweest bij mijn pa en ik zie gewoon hoe moeilijk hij het heeft door de Polen/roemenen en andere landen waar de lonen laag zijn. Ik vind het gewoon verzieken van ons eigen economie. De marges in transport zijn al mager , als dit zo blijft doorgaan dan zal geen enkel Nederlands bedrijf meer kunnen op boksen tegen dit soort praktijken.
Buiten het feit dat de Nederlandse transport sector naar de knoppe gaat zijn er vervolgens ook nog een een tal van werkloze vrachtwagenchauffeurs. En vertel maar eens tegen een 52 jarige chauffeur dat zijn baan stopt vanwege goedkope polen en dat hij zich maar beter eens kan gaan omscholen
De transportsector was altijd een goed beschermd vak maar zoals altijd worden er gaten gevonden in de wet waar gretig gebruik van wordt gemaakt!
Dat dit wellicht tot irritatie is bij automobilisten begrijp ik maar soms zijn er ingrijpende maatregelen nodig om de politiek eens goed wakker te schudden en dat ze dit eens serieus nemen.
Buiten het feit dat de Nederlandse transport sector naar de knoppe gaat zijn er vervolgens ook nog een een tal van werkloze vrachtwagenchauffeurs. En vertel maar eens tegen een 52 jarige chauffeur dat zijn baan stopt vanwege goedkope polen en dat hij zich maar beter eens kan gaan omscholen
De transportsector was altijd een goed beschermd vak maar zoals altijd worden er gaten gevonden in de wet waar gretig gebruik van wordt gemaakt!
Dat dit wellicht tot irritatie is bij automobilisten begrijp ik maar soms zijn er ingrijpende maatregelen nodig om de politiek eens goed wakker te schudden en dat ze dit eens serieus nemen.
Soarer, Tourer en Chaser subforum nu op shoarmateam!!!!!!
- otterkoppie
- Shoarma voorproever
- Posts: 1213
- Joined: Saturday 26 September 2009 18:24
- Location: VINYLLAND
Re: Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
moeten de bouwvakers ook maar eens doen langzaam rijden op de snelweg
ben gestopt met bier drinken
het bier is op
het bier is op
-
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1756
- Joined: Saturday 04 March 2006 21:37
- Location: Vroomshoop/Den Bosch
Re: Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
Als hollander retourtje Polen doen dus en daar dat certificaat halen .toyota87 wrote:goed idee maar ik vind dat de heftruck chauffeurs het ook moeten doen.
zelfde verhaal bijna.
voor een reachtruck diploma kost hier zo'n 1000 euro 2 dagen les in polen 200 euro 1 dag les voor alle heftruck cwertificaten.
Who needs new cars anyway - '88 Sjonniebeemer (E30 325i sans la lettre) + Mazda MX-5/Miata 1.8'
ik dus :P 2014 Fusion, 2015 Mustang
Een dag geen post is een dag geen bekeuring :D !
Shoarmateam-wiki
ik dus :P 2014 Fusion, 2015 Mustang
Een dag geen post is een dag geen bekeuring :D !
Shoarmateam-wiki
-
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1674
- Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
- Location: Zwolle
Re: Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
En tevoren 6 maanden cursus Pools voor beginners......kolkie wrote:Als hollander retourtje Polen doen dus en daar dat certificaat halen .toyota87 wrote:goed idee maar ik vind dat de heftruck chauffeurs het ook moeten doen.
zelfde verhaal bijna.
voor een reachtruck diploma kost hier zo'n 1000 euro 2 dagen les in polen 200 euro 1 dag les voor alle heftruck cwertificaten.
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".
(Originally by buckshotglass:)
- Jeffryst182
- ShoarmaTeam Member
- Posts: 1658
- Joined: Thursday 23 February 2006 14:29
- Location: Riessen!!!
- Contact:
Re: Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
Precies.Tjabbo wrote:ik vind het vette onzin
vrachtverkeer is voor een automobilist vooral vervelend, vooral als het druk is en dan gaan ze nu dus ook nog langzaam rijden.
aandacht vragen ok, maar zo ergeren ze me alleen maar méér.
Ik denk dat met deze actie meer mensen kwaad worden dan op een positieve manier wakker geschud?
Daarbij hebben we ze zelf hier naar toe gehaald. 't is onze eigen schuld dat ze hier rijden.
Blijft wel natuurlijk dat de oostblokkers ook voor een bult ergernissen zorgen.
269.3 WhP / 302 CrankHP @ 1.05 Bar
Original licenceplate number PMB 839
Re: Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
ik ben zelf ook tegen deze manier van actie voeren. zo help je het "slechte" imago van chauffeurs nog verder naar beneden
het is gewoon een heel groot probleem maar dat moet wel op een andere manier duidelijk worden gemaakt. niet door overige weggebruikers te hinderen.
bijv door het hele binnenhof vast te zetten met vrachtwagens, daar bereik je de politiek beter mee dan 60 te rijden op een snelweg terwijl die lui in den haag aan de koffie zitten.
@STRNPCP, die chauffeurs staan op loonlijsten bij duitse op poolse postbusbedrijven. en daardoor op de cao van polen of duistland rijden. daardoor zijn ze zo goedkoop.
@tjabbo, ik denk dat een rijlesje met vrachtwagen je heel anders doet kijken naar de wereld van transport.
wat dat betreft is dat plan van TLN erg goed, 1 uur rijles op de truck voordat je je auto of motorrijbewijs mag halen.
want jij ergert je miss aan vrachtwagens, je moest eens weten hoe ik (en met mij bijna alle chauffeurs) mij erger aan automobilisten die een vrachtwagen 0,0 ruimte geven bij het maken van bochten of tijdens het manoeuvreren.
en ff voor de goede orde, ik ben morgen vrij en doe dus sowieso niet mee aan deze acties
het is gewoon een heel groot probleem maar dat moet wel op een andere manier duidelijk worden gemaakt. niet door overige weggebruikers te hinderen.
bijv door het hele binnenhof vast te zetten met vrachtwagens, daar bereik je de politiek beter mee dan 60 te rijden op een snelweg terwijl die lui in den haag aan de koffie zitten.
@STRNPCP, die chauffeurs staan op loonlijsten bij duitse op poolse postbusbedrijven. en daardoor op de cao van polen of duistland rijden. daardoor zijn ze zo goedkoop.
@tjabbo, ik denk dat een rijlesje met vrachtwagen je heel anders doet kijken naar de wereld van transport.
wat dat betreft is dat plan van TLN erg goed, 1 uur rijles op de truck voordat je je auto of motorrijbewijs mag halen.
want jij ergert je miss aan vrachtwagens, je moest eens weten hoe ik (en met mij bijna alle chauffeurs) mij erger aan automobilisten die een vrachtwagen 0,0 ruimte geven bij het maken van bochten of tijdens het manoeuvreren.
en ff voor de goede orde, ik ben morgen vrij en doe dus sowieso niet mee aan deze acties
Street Legal Toyota CELICA ST182 WideBody GT2 - Kia Picanto 1.0 LX D-Light
- Tjabbo
- ShoarmaTeam Admin
- Posts: 24489
- Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
- Location: Vroomshoop
- Contact:
Re: Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
Nou het ergeren gaat bij mij vooral over inhalen op stukken of tijden waar het niet mag, en bijv tijdens de vakantie waar ik netjes 83km/h op de cruise deed met de caravan er achter en door ongeveer 80 vrachtwagens ben ingehaald. En dat is geen pretje als er ook nog flinke wind staat.
Er was er niet één die zich aan de snelheid hield, en allemaal er voorbij. Wat nou professionals.
Maar goed eerlijkheid gebied met te zeggen dat een groot deel wel buitenlands vrachtvervoer was.
En inderdaad gewoon het binnenhof een paar dagen bezetten is een veel beter plan. Je hebt dezelfde publiciteit en je hindert er geen mensen mee die toch niets aan de situatie kunnen doen hoe graag ze ook zouden willen.
Er was er niet één die zich aan de snelheid hield, en allemaal er voorbij. Wat nou professionals.
Maar goed eerlijkheid gebied met te zeggen dat een groot deel wel buitenlands vrachtvervoer was.
En inderdaad gewoon het binnenhof een paar dagen bezetten is een veel beter plan. Je hebt dezelfde publiciteit en je hindert er geen mensen mee die toch niets aan de situatie kunnen doen hoe graag ze ook zouden willen.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
- DeSchouten
- Shoarma vreter
- Posts: 4562
- Joined: Monday 13 November 2006 22:27
Re: Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
Ze moeten gewoon de week voor kerst alles vast zetten zodat jullie naar je kerstdiner kunnen fluiten, dan mag je zeggen dat vracht verkeer irritant is!
"The Ultimate 7M"
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....
- otterkoppie
- Shoarma voorproever
- Posts: 1213
- Joined: Saturday 26 September 2009 18:24
- Location: VINYLLAND
Re: Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
van mijn mag je ik ga toch niet zo verweg
ben gestopt met bier drinken
het bier is op
het bier is op
Re: Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
Strakke actie, al ben ik het niet helemaal mee eens, maargoed. Alles beter dan compleet het hele land op slot zetten zoals ze dat in Frankrijk zo mooi kunnen
Ik ben zelf ook chauffeur geweest, en ben nu vrachtwagenmonteur. Ik kom dus ook de problematiek tegen die hier speelt.
Feit is gewoon, dat 90% van de chauffeurs vanuit het buitenland niet eens achteruit kunnen rijden, en als ze dat wel kunnen, kunnen ze nog geen zekering wisselen zonder de boel af te laten fikken. Al met al een aanfluiting voor het hele chauffeursvak. Over het klemzuipen van die gasten nog niet te spreken. Die Alcoholsloten zijn niet voor niets ontworpen, en worden niet gebruikt, tenzij hier van rechtswege op aangestuurd wordt. Een uitspraak van 1 van onze klanten, "Als we die dingen inbouwen, gebeurt er 'smorgens helemaal niets meer".
Wat eraan te doen ????, ik heb zo geen pasklare oplossing. De meeste chauffeurs zijn ( zoals eerder al aangegeven) in dienst van buitenlandse postbusbedrijven, en zijn dus legitiem totdat een postbusbedrijf niet meer geoorloofd is. Hiervoor zal een fikse wetswijziging nodig zijn lijkt me.
De optie om 1 uur rijles te nemen in een vrachtwagen voordat je je autorijbewijs mag halen is wat mij betreft een aanfluiting. DIT MOET MINIMAAL EEN VOLLE DAG ZIJN, en dan niet alleen een stukje touren over de snelweg, maar ergens een keer flink de binnenstad injagen met een COMPLETE COMBINATIE. dat zal ze wel wat respect bijbrengen, zeker als ze een keer gruwelijk vast zijn gereden doordat een of andere Mongol zijn Fiasco Multipleuris half over de weg heeft geparkeerd.
Aandacht vragen, oké, dat mag en moet. Tip van Flip, plant inderdaad eens een weekje ofzo een dikke 100 combi's in en om het binnenhof. Kijken hoelang belastinggeld versllindend Den Haag zulke acties nog als LUDIEK ervaren.
My 2ct.
.
Ik ben zelf ook chauffeur geweest, en ben nu vrachtwagenmonteur. Ik kom dus ook de problematiek tegen die hier speelt.
Feit is gewoon, dat 90% van de chauffeurs vanuit het buitenland niet eens achteruit kunnen rijden, en als ze dat wel kunnen, kunnen ze nog geen zekering wisselen zonder de boel af te laten fikken. Al met al een aanfluiting voor het hele chauffeursvak. Over het klemzuipen van die gasten nog niet te spreken. Die Alcoholsloten zijn niet voor niets ontworpen, en worden niet gebruikt, tenzij hier van rechtswege op aangestuurd wordt. Een uitspraak van 1 van onze klanten, "Als we die dingen inbouwen, gebeurt er 'smorgens helemaal niets meer".
Wat eraan te doen ????, ik heb zo geen pasklare oplossing. De meeste chauffeurs zijn ( zoals eerder al aangegeven) in dienst van buitenlandse postbusbedrijven, en zijn dus legitiem totdat een postbusbedrijf niet meer geoorloofd is. Hiervoor zal een fikse wetswijziging nodig zijn lijkt me.
De optie om 1 uur rijles te nemen in een vrachtwagen voordat je je autorijbewijs mag halen is wat mij betreft een aanfluiting. DIT MOET MINIMAAL EEN VOLLE DAG ZIJN, en dan niet alleen een stukje touren over de snelweg, maar ergens een keer flink de binnenstad injagen met een COMPLETE COMBINATIE. dat zal ze wel wat respect bijbrengen, zeker als ze een keer gruwelijk vast zijn gereden doordat een of andere Mongol zijn Fiasco Multipleuris half over de weg heeft geparkeerd.
Aandacht vragen, oké, dat mag en moet. Tip van Flip, plant inderdaad eens een weekje ofzo een dikke 100 combi's in en om het binnenhof. Kijken hoelang belastinggeld versllindend Den Haag zulke acties nog als LUDIEK ervaren.
My 2ct.
.
Een gyneacoloog is feitelijk ook maar een kutmonteur !!!!!!
Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.
Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.
- Tjabbo
- ShoarmaTeam Admin
- Posts: 24489
- Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
- Location: Vroomshoop
- Contact:
Re: Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
Het zou een optie zijn om chauffeurs (buitenlandse) die op NL willen rijden, en minder dan 2 jaar in het bezit zijn van hun papiertje een rij test af te laten nemen.
zal wel weer niet haalbaar zijn, maar een instructeur ziet snel genoeg of iemand capabel is of niet.
zal wel weer niet haalbaar zijn, maar een instructeur ziet snel genoeg of iemand capabel is of niet.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
Re: Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
Nou was precies om 11 uur van de snelweg af, dus niks van gemerkt.
Op de terugweg stond er op de a12 een pompstation in de brand, zag er gevaarlijk uit.
Op de terugweg stond er op de a12 een pompstation in de brand, zag er gevaarlijk uit.
Re: Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
Een keertje vrachtwagen rijden is inderdaad nuttig, ik heb even rond mogen sturen op een industrie terrein met een 13-tonner. Mijn god, ik had al respect voor vrachtwagen chauffers, dat is alleen maar meer geworden. Wat allejezus eng om zo slecht zicht te hebben en om zo groot te zijn!
Maar de actie lijkt me niet echt nuttig, het kweekt alleen maar meer ergernissen denk ik...
Maar de actie lijkt me niet echt nuttig, het kweekt alleen maar meer ergernissen denk ik...
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5
Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio
Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio
- DeSchouten
- Shoarma vreter
- Posts: 4562
- Joined: Monday 13 November 2006 22:27
Re: Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
De aktie zelf was kansloos.
Maar wel goed dat het nu onder het grotere publiek het probleem wat bekender geworden is. Alleen jammer dat het daarbij weer niet goed uitgelegd is wat er precies aan de hand is, die Klaas de waard (voorzitter van de aktie) had meer naar de Televaag en bijv paul en witteman oid moeten voor duidelijke uitleg.
Op http://www.chauffeurstoekomst.nl" onclick="window.open(this.href);return false; staat meer info voor de geïntereseerde.
@otterkoppie, bonden uit de bouw en schilder wereld schijnen zich er ook bij aantesluiten tegen die platkoppen en gymbroeken.
Maar wel goed dat het nu onder het grotere publiek het probleem wat bekender geworden is. Alleen jammer dat het daarbij weer niet goed uitgelegd is wat er precies aan de hand is, die Klaas de waard (voorzitter van de aktie) had meer naar de Televaag en bijv paul en witteman oid moeten voor duidelijke uitleg.
Op http://www.chauffeurstoekomst.nl" onclick="window.open(this.href);return false; staat meer info voor de geïntereseerde.
@otterkoppie, bonden uit de bouw en schilder wereld schijnen zich er ook bij aantesluiten tegen die platkoppen en gymbroeken.
"The Ultimate 7M"
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....
-
- Assistent shoarma haler
- Posts: 181
- Joined: Friday 13 August 2010 01:33
- Location: Rotterdam
- Contact:
Re: Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
Was door iemand die een stukje file wilde omzeilen, die is met een kleine 60km/u door het pompstation gegaan, en nam per ongeluk een LPG-pomp mee.....mmarkk wrote:Op de terugweg stond er op de a12 een pompstation in de brand, zag er gevaarlijk uit.
Re: Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5
Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio
Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio
- The_Scarabial
- Elite shoarma voorproever
- Posts: 2329
- Joined: Wednesday 22 February 2006 21:34
- Location: Vriezenveen
Re: Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
Zonder deze acties ben ik me ook wel bewust van die malotige oostblok truckers, al meerdere keren bijna de vangrail ingedrukt door die maloten.
Koekoek!
- joep
- Elite shoarma kruider
- Posts: 814
- Joined: Wednesday 22 July 2009 22:24
- Location: Haarlem
- Contact:
Re: Zestig kilometer per uur tussen 11.00 en 12.00 uur.
En als bouwvakker kan ik je dus vertellen dat ik tegen dit soort zinloze acties ben, je belemmerd een ander in zijn dagelijkse bezigheid en dat leverd alleen negatieve reacties op en geen duidelijk verhaal. Een goede lobby bij de overheid zet veel meer zoden aan de dijk, maar dat is enorm duur en duurt lang..DeSchouten wrote:De aktie zelf was kansloos.
Maar wel goed dat het nu onder het grotere publiek het probleem wat bekender geworden is. Alleen jammer dat het daarbij weer niet goed uitgelegd is wat er precies aan de hand is, die Klaas de waard (voorzitter van de aktie) had meer naar de Televaag en bijv paul en witteman oid moeten voor duidelijke uitleg.
Op http://www.chauffeurstoekomst.nl" onclick="window.open(this.href);return false; staat meer info voor de geïntereseerde.
@otterkoppie, bonden uit de bouw en schilder wereld schijnen zich er ook bij aantesluiten tegen die platkoppen en gymbroeken.
Bonden in het algemeen denken in korte termijnen, snel scoren, populisme en dat werkt soms en dan ook nog voor korte duur.. Opheffen die zooi.. En dat zeg ik weer als ondernemer..
Oedipus was de eerste 'motherfucker'