Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Toyota Parts Cheap

Voor wanneer je geen specifiek forum kunt vinden voor je onderwerp.

Moderators: Ann, Jos

Post Reply
STRNPCP
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1674
kuchnie na wymiar
Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
Location: Zwolle

Toyota Parts Cheap

Post by STRNPCP »

Zoekend naar de 1JZ gasket set kwam ik deze tegen: http://www.toyotapartscheap.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu heb ik nog niet kunnen bestellen (ze zijn nog niet open, hehehe), maar als ze de gasket set die ik zoek hebben, zijn ze de goedkoopste winkel die ik kan vinden (van de VS tot in Japan en Australië).
Ik Duitsland deze wel gevonden: http://www.online-teile.com/toyota/inde ... ebda09b6ea" onclick="window.open(this.href);return false; maar die zijn duurder.
Eens zien welke zaak de set in huis heeft en kan leveren. Misschien ook iets voor jullie als je wat zoekt.
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"

"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".

(Originally by buckshotglass:)

mmarkk
ShoarmaTeam Member
Posts: 8081
Joined: Wednesday 22 February 2006 22:24

Re: Toyota Parts Cheap

Post by mmarkk »

Thanks even checken, probeerde laatst een paar keer bij teilexpress te bestellen, maar die is gewoon €100 duurder dan de dealer op een onderdeel van €180

edit: lol, online-teile.com is €200 duurder dan de dealer :')
Image Image Image
http://WWW.SYSTEEMPLAFONDSBAARN.NL
Mk3 Supra 415 bhp
Mk4 Supra 400+ bhp
MB Vito 204 bhp
Eco-hippie!

braine
Sla blaadje
Posts: 11
Joined: Sunday 17 June 2012 17:51

Re: Toyota Parts Cheap

Post by braine »

best mensen wie of waar kan ik een bak vinden.
het gaat hier om het bak R154 voor een toyota supra turbo uitvoering.

AUB ik heb ik al een W58 die ik niks mee kan doen.
deze is me verkocht voor een R154.
dus mensen ik heb al een W58 ik moet nou dus een R154 bak.

graag hoor ik hetw el wie of waar ik deze bak kan kopen.
bedankt

mmarkk
ShoarmaTeam Member
Posts: 8081
Joined: Wednesday 22 February 2006 22:24

Re: Toyota Parts Cheap

Post by mmarkk »

Volgens mij zijn er nog wel een paar r154 bakken beschikbaar hier.
We hebben ook een "gevraagd" deel :) viewforum.php?f=25
braine wrote:best mensen wie of waar kan ik een bak vinden.
het gaat hier om het bak R154 voor een toyota supra turbo uitvoering.

AUB ik heb ik al een W58 die ik niks mee kan doen.
deze is me verkocht voor een R154.
dus mensen ik heb al een W58 ik moet nou dus een R154 bak.

graag hoor ik hetw el wie of waar ik deze bak kan kopen.
bedankt
Image Image Image
http://WWW.SYSTEEMPLAFONDSBAARN.NL
Mk3 Supra 415 bhp
Mk4 Supra 400+ bhp
MB Vito 204 bhp
Eco-hippie!

nielske17
Shoarma noob
Posts: 3
Joined: Saturday 10 November 2012 23:47

Re: Toyota Parts Cheap

Post by nielske17 »

hee ik een mk 3 gekocht als project heel de motor is al gereviseerd maar zag nu dat er een scheur in de turbo zat bij de waste gate komt dit vaker voor? en weet miss iemand een plaats waar voor een redelijk prijsje een turbo kan kopen? of heeft er iemand 1 over? en wat zijn de mogelijk heden om er een groter model op te zetten b.v.d.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Toyota Parts Cheap

Post by Tjabbo »

nielske17 wrote:hee ik een mk 3 gekocht als project heel de motor is al gereviseerd maar zag nu dat er een scheur in de turbo zat bij de waste gate komt dit vaker voor? en weet miss iemand een plaats waar voor een redelijk prijsje een turbo kan kopen? of heeft er iemand 1 over? en wat zijn de mogelijk heden om er een groter model op te zetten b.v.d.
hoi nielske17,

Het zou leuk zijn als je je even voorstelde in 'member rides' denk ik.
Dan weten mensen beter wie je bent en zijn ze eerder geneigd om je te helpen/dingen te verkopen.

Een scheur in de wastegate is een veel voorkomend probleem.
Andere turbo's zijn wel verkrijgbaar natuurlijk, gebruikt maar ook gereviseerd en/of geupgrade.

Ik heb nog een geupgrade 57trim turbo liggen die je wel kan overnemen. Ik drukte er makkelijk 360pk mee en 600NM koppel op een te kleine uitlaat (2.5 inch), standaard intercooler en een defecte boostcontroller.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Dude
Shoarma eter
Posts: 3865
Joined: Monday 01 January 2007 19:55

Re: Toyota Parts Cheap

Post by Dude »

Let wel dat je bij een grotere turbo ook 550cc injectoren moet hebben en een luchtmassameter van een Lexus V8. De zogenaamde lexriemer mod.

Scheur bij de wastegate of turbo komt veel vaker voor. Zolang hij nog niet rookt en nog steeds goede turbodruk levert zou ik er weinig aan doen.
Image

nielske17
Shoarma noob
Posts: 3
Joined: Saturday 10 November 2012 23:47

Re: Toyota Parts Cheap

Post by nielske17 »

hij leeverd helaas bijna helemaal geen turbo druk. maar dan hou ik denk maar bij een orginelen turbo want het blok is net helemaal gereviseerd dus zit niet meer zo heel ruim bij kas. maar bedankt voor de tip.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Toyota Parts Cheap

Post by Tjabbo »

heb je wel een stalen koppakking gebruikt en het onderblok gevlakt bij de rebuild ?

overigens is dit niet de thread ervoor maar:
Geen turbodruk ? Is er dan niet iets anders aan de hand zoals een wastegate die niet dichtgaat?
Want ik had een turbo met een enorme scheur erin, en ik kon nog 0.8bar drukken met dat ding.
Die scheur was echt groot maar het enige dat je goed merkte was dat het turbogat groter was.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

nielske17
Shoarma noob
Posts: 3
Joined: Saturday 10 November 2012 23:47

Re: Toyota Parts Cheap

Post by nielske17 »

ja onderblok is gevlakt en heb een versteverigde koppakking die tot 400 pk aan hoort te kunnen ook versterkte kopbouten verbeterde drijf en krukas lagers. hij lekt rond de waste gate die wel dicht gaat. je kunt met een lamp door de scheur kijken. de rest is allemaal in orde heb ik al gecontroleerd.

Post Reply