Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

HaerdenC voorstelling

Voor wanneer je geen specifiek forum kunt vinden voor je onderwerp.

Moderators: Ann, Jos

Post Reply
HaerdenC
Sla blaadje
Posts: 11
kuchnie na wymiar
Joined: Friday 21 September 2012 09:06
Location: Loksbergen
Contact:

HaerdenC voorstelling

Post by HaerdenC »

Sommige kennen mij al ... anderen niet. Fok! is down dus ... kan ik eens uit mijn vaste isotoop komen en wat anders ontdekken :)

Ik ben dus Cliff Haerden en heb een IT bedrijfje in Belgie. Ik heb Kevin de laatste jaren redelijk verprutst en heb een verleden bij wat Belgische autoclubs. 31 jaar ... zoontje van 6 genaamd Linus ... en alleenstaande papa hoewel daar mogelijk verandering op komst is ... (het alleenstaande gedeelte voor de duidelijkheid).

Ik heb geen supra ... en wil er ook geen :) yeah yeah start maar met bashen ... maar heb wel
- 1971 Toyota Osaka 1000 KP30 met 2K motor
- 1985 (model 84) honda accord 1600 12V (pre vtec)
- Hyundai H1 people executive 2.5 met chippie 200 pk

volgend jaar wordt normaal de H1 vervangen door een Blauwe GT86 automaat

Verder in de vrije tijd fervent klusser. Volgens sommige mensen ben ik een "fucking hipster" thans totaal geen apple fan boy.

Persoonlijke gegevens:
Facebook: http://www.facebook.com/haerden
Persoonlijke page: http://www.giveback.be

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: HaerdenC voorstelling

Post by kefke »

Marco aka Tjabbo zal je wel kennen vanop Fok, Casper van bij mijn thuis maar de rest nog niet denk ik.

Welkom hier, check ook het fotografie topic en ja, je bent een hipster/facebook/komen eten-slet :Y)
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: HaerdenC voorstelling

Post by Tjabbo »

He Cliff welkom. Ja kefke tuurlijk kent hij me van Fok, maar ook van andere fora als 'thevork' ;)
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Casper
Shoarma voorproever
Posts: 1143
Joined: Sunday 12 September 2010 17:59

Re: HaerdenC voorstelling

Post by Casper »

Ha Cliffert gij ook hier. Welkom!
1996 Toyota Supra Turbo - BPU / HKS HM4 / Superpro / WORK wheels

User avatar
antigram
Shoarma voorproever
Posts: 1058
Joined: Sunday 30 May 2010 15:34

Re: HaerdenC voorstelling

Post by antigram »

haha welkom, je hebt smaak, dat is duidelijk 8-)

HaerdenC
Sla blaadje
Posts: 11
Joined: Friday 21 September 2012 09:06
Location: Loksbergen
Contact:

Re: HaerdenC voorstelling

Post by HaerdenC »

ikke smaak hahahahaha dat zal niet zijn :)

ik was degene die een goudkleurige subaru outback kocht en dat mooi vond :) momenteel rij ik met een Hyundai H1 People ... wel executive en gechipt. Volgende wordt wel een GT86 als alles beetje mee zit.

ander speelgoed dat ik dus nog heb staan is een Honda Accord uit 1985 die theroretisch van mijn ex vrouw is. Nu als hij na 19 oktober nog in mijn garage staat (tekening van akte) ga ik hem verbeurt verklaren en is hij van mij ... Is mechanisch volledig in orde 1600 12V motor is niet kapot te krijgen en loopt als een klokje. Gekocht met 36.000 km ... nu heeft hij er 105.000 ex vrouw heeft er paar jaar mee gereden. Altijd goed onderhouden (om de 5000km onderhoud gedaan). Verder ook relatief strak op paar kleine puntjes na. Kevin verklaart mij zo een keer of 100 per jaar compleet gek dus ook met dit project. Het idee is om de honda op te schuren en volledig met hamerite verf te rollen in paar lagen donkergrijs ... eventueel andere velgjes en uitlaat ding dat meer lawaai maakt ... verder origineel laten :) voor af en toe eens meeting te doen die te ver is om met de Toyota 1000 te doen (die is nogal spartaans namelijk).

Verder geld zoals algemeen geweten ... als de auto heren uit Holland eens in Belgie zijn ... laat iets weten en wees welgekomen. Biertjes staan altijd koud, wijn is er ook, logeerplaats heb ik ook, sleutelgerief en ruime carport (12 op 6 meter) is er ook ... inclusief muziek, licht en stroom, volledig betegeld. Mijn kampvuurtjes (in de bbq) beginnen ondertussen bekend te worden. Goede frituur op wanderlafstand maar ook JDM maaltijdje maak ik regelmatig.

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: HaerdenC voorstelling

Post by kefke »

HaerdenC wrote:ikke smaak hahahahaha dat zal niet zijn :)

ik was degene die een goudkleurige subaru outback kocht en dat mooi vond :) momenteel rij ik met een Hyundai H1 People ... wel executive en gechipt. Volgende wordt wel een GT86 als alles beetje mee zit.

ander speelgoed dat ik dus nog heb staan is een Honda Accord uit 1985 die theroretisch van mijn ex vrouw is. Nu als hij na 19 oktober nog in mijn garage staat (tekening van akte) ga ik hem verbeurt verklaren en is hij van mij ... Is mechanisch volledig in orde 1600 12V motor is niet kapot te krijgen en loopt als een klokje. Gekocht met 36.000 km ... nu heeft hij er 105.000 ex vrouw heeft er paar jaar mee gereden. Altijd goed onderhouden (om de 5000km onderhoud gedaan). Verder ook relatief strak op paar kleine puntjes na. Kevin verklaart mij zo een keer of 100 per jaar compleet gek dus ook met dit project. Het idee is om de honda op te schuren en volledig met hamerite verf te rollen in paar lagen donkergrijs ... eventueel andere velgjes en uitlaat ding dat meer lawaai maakt ... verder origineel laten :) voor af en toe eens meeting te doen die te ver is om met de Toyota 1000 te doen (die is nogal spartaans namelijk).

Verder geld zoals algemeen geweten ... als de auto heren uit Holland eens in Belgie zijn ... laat iets weten en wees welgekomen. Biertjes staan altijd koud, wijn is er ook, logeerplaats heb ik ook, sleutelgerief en ruime carport (12 op 6 meter) is er ook ... inclusief muziek, licht en stroom, volledig betegeld. Mijn kampvuurtjes (in de bbq) beginnen ondertussen bekend te worden. Goede frituur op wanderlafstand maar ook JDM maaltijdje maak ik regelmatig.
FTW JDM maaltijd!
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

Post Reply