Cookiewet mededeling:
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Het toekomst van de viertakt motor.
- ianstaley
- Sla blaadje
- Posts: 38
- kuchnie na wymiar
- Joined: Saturday 14 April 2012 23:12
- Location: Pontefract UK
Het toekomst van de viertakt motor.
Zo hier is de toekomst in motor ontwerpen voor de viertakt motor.....
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... ch5B23_pu0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... ch5B23_pu0" onclick="window.open(this.href);return false;
At my age there is never a truer motto than, "Seize the Day" because you may never get a second chance.
Re: Het toekomst van de viertakt motor.
Lijkt een goed concept.
Dat men dat niet eerder bedacht heeft.
Kan al het Hybride spul naar de schroothoop [:D]
Dat men dat niet eerder bedacht heeft.
Kan al het Hybride spul naar de schroothoop [:D]
Republica bananna
Re: Het toekomst van de viertakt motor.
Blijkt dat Lots ook bezig is met zo een concept. en konigseg is bezig meer dan 2 jaar nu.
At my age there is never a truer motto than, "Seize the Day" because you may never get a second chance.
Re: Het toekomst van de viertakt motor.
Het is al heel oud, ik heb er zelf wel eens wat onderzoek naar gedaan, maar ik liep na een avondje spitten al tegen een stuk of 10 patenten aan waar je niet zo maar omheen komt. Die patenten zijn voornamelijk eigendom van Bosch en nog wat auto fabrikanten.KX250 wrote:Lijkt een goed concept.
Dat men dat niet eerder bedacht heeft.
Kan al het Hybride spul naar de schroothoop [:D]
Ik weet dat Renault heeft getest met een hydraulisch systeem maar daar heb ik al een tijd niets meer van gehoord maar misschien is dit wel een doorontwikkeling daar van. Ik geloof dat ze veel problemen hadden op hoge toeren, de klep timing werd een beetje onvoorspelbaar.
Re: Het toekomst van de viertakt motor.
Is idd oud. Ik meen dat ze voor de formule 1 een keer getest hebben met electrische actuators.
We gebruiken in de hydrauliek ditzelfde principe al heel lang, alleen is de toepassing anders.
We gebruiken in de hydrauliek ditzelfde principe al heel lang, alleen is de toepassing anders.
Re: Het toekomst van de viertakt motor.
Mooi om te zien idd. Ik dacht dat dit soort technieken nog niet echt betrouwbaar waren, maar 60.000 km is toch best goed.
Als je deze dingen in je motor hebt kan je pas echt gaan tunen met je kleppen
Als je deze dingen in je motor hebt kan je pas echt gaan tunen met je kleppen
MkIV TT jspec - Recaro stoelen - actieve voorspoiler - HKS schroefset - en nog meer goodies