Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Hogedrukleiding kapot !!!!

Voor wanneer je geen specifiek forum kunt vinden voor je onderwerp.

Moderators: Ann, Jos

Post Reply
Gallecgun
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 711
kuchnie na wymiar
Joined: Monday 21 October 2013 13:33
Location: oldenzaal

Hogedrukleiding kapot !!!!

Post by Gallecgun »

Beste lui.

Ik heb de hogedrukleiding van de stuur bekrachtiging kapot, dit is klote en kost veel geld ben ik achter gekomen,
is er nog iemand hier die een setje leidingen heeft liggen afkomstig van een :

Supra mk3 bj90 7mgte hogedrukleiding of meer

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Hogedrukleiding kapot !!!!

Post by Tjabbo »

ik heb nog een leiding liggen, Deze zit aan de zijkant van de pomp vast, en loopt naar het stuurhui., Deze zit vast met twee banjo bouten.


Het is een flexibele leiding dus je kan hem makkelijk plaatsen en je oude ijzeren leidingen laten zitten.
Deze heb ik zelf laten maken, het is een hogedruk leiding. ik heb bij een hydrauliek boer de twee banjo bouten op een hogedruk slang laten persen.

Tenminste, als dit de leiding is die je bedoelt. :)
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

Gallecgun
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 711
Joined: Monday 21 October 2013 13:33
Location: oldenzaal

Re: Hogedrukleiding kapot !!!!

Post by Gallecgun »

Tjabbo wrote:ik heb nog een leiding liggen, Deze zit aan de zijkant van de pomp vast, en loopt naar het stuurhui., Deze zit vast met twee banjo bouten.


Het is een flexibele leiding dus je kan hem makkelijk plaatsen en je oude ijzeren leidingen laten zitten.
Deze heb ik zelf laten maken, het is een hogedruk leiding. ik heb bij een hydrauliek boer de twee banjo bouten op een hogedruk slang laten persen.

Tenminste, als dit de leiding is die je bedoelt. :)

oke das wel nice een flexibele,

heb zelf niet naar de leidingen gekeken kwam aan het licht bij de APK
ze zeiden de hogedruk leiding vandaar, ga morgen wel ff kijken hoe en wat kijk wel of ik er foto kan maken

stuur maar een pm met foto als dat mogelijk is

Post Reply