Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Interessepeiling alternatief GoPro

Voor wanneer je geen specifiek forum kunt vinden voor je onderwerp.

Moderators: Ann, Jos

Post Reply
User avatar
Casper
Shoarma voorproever
Posts: 1143
kuchnie na wymiar
Joined: Sunday 12 September 2010 17:59

Interessepeiling alternatief GoPro

Post by Casper »

Project staat even op hold, in afwachting van verdere ontwikkelingen.
Last edited by Casper on Thursday 13 March 2014 16:18, edited 3 times in total.
1996 Toyota Supra Turbo - BPU / HKS HM4 / Superpro / WORK wheels

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Interessepeiling alternatief GoPro

Post by Tjabbo »

Een paar overwegingen:

- Een Iphone kost een lieve duit, veel meer dan een camera.
Als het ding onderweg losraakt ben je a) veel meer geld kwijt dan wanneer je een GoPro had gekocht en b) al je andere zaken die je met je telefoon zou willen doen zijn ook ineens onmogelijk.

Daarbij heb ik een Android telefoon. Ik zit te denken aan een Windows phone in de toekomst, maar een product van Apple komt er bij mij niet in.
Is je product ook compatible met andere merken dan die van Apple ?
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Casper
Shoarma voorproever
Posts: 1143
Joined: Sunday 12 September 2010 17:59

Re: Interessepeiling alternatief GoPro

Post by Casper »

Hi Marco,

Dit is wat ik op het moment weet:

- Het voordeel van de inserts is dat je niet meteen een nieuwe case hoeft te kopen als je van telefoon wisselt, maar alleen de insert nodig hebt. Goed dat je het hebt over de Windows/android telefoon, hier zal ik het met de makers ervan eens over hebben.

- Over de zuignap wordt geclaimd dat deze sterker is dan die van GoPro. Deze is ook al op een dragster met snelheden van >150mph getest, tevens op andere serieuze raceauto's. Ik zal proberen videomateriaal te kijgen.

- Whatsapp en bellen is niet mogelijk als deze in de case zit. Echter is er wel aan gedacht de telefoon te bedienen zonder hem uit de case te halen, bijvoorbeeld opnemen pauzeren etc., dit kan met een afstandsbediening.

Ik hoop binnenkort wat meer concrete info te kunnen geven...
Last edited by Casper on Tuesday 03 December 2013 20:11, edited 1 time in total.
1996 Toyota Supra Turbo - BPU / HKS HM4 / Superpro / WORK wheels

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Interessepeiling alternatief GoPro

Post by Tjabbo »

Die afstandsbediening, is dat een specifiek ding voor de Iphone, of voor de case?
Ik kan me voorstellen dat je een soort camera APP installeert op Iphone of Android, bediend door de bijrijder, waarmee je de andere "camera" voor op de auto kan bedienen.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Interessepeiling alternatief GoPro

Post by Tjabbo »

Oh en hoe zit het met een sterke magneet aansluiting? Ik vind het juist cool om de camera in of onder de grille te monteren, bij de intercooler in de buurt. :)
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Casper
Shoarma voorproever
Posts: 1143
Joined: Sunday 12 September 2010 17:59

Re: Interessepeiling alternatief GoPro

Post by Casper »

Topic kan dicht. De fabrikant/ontwikkelaar heeft geen interesse om het product te verbeteren en aan te passen naar de wensen die wij en potentiële klanten hadden.
Uiteraard is hier alle feedback die we hebben gekregen meegenomen. Zelfs crash testen tegen vallen hebben ze geen interesse in.
1996 Toyota Supra Turbo - BPU / HKS HM4 / Superpro / WORK wheels

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Interessepeiling alternatief GoPro

Post by Tjabbo »

wat een klootviolen }:|
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

Post Reply