Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

RIP Paul Walker

Voor wanneer je geen specifiek forum kunt vinden voor je onderwerp.

Moderators: Ann, Jos

Post Reply
User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
kuchnie na wymiar
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

RIP Paul Walker

Post by Tjabbo »

Een van de acteurs die onmiskenbaar mede verantwoordelijk is voor de fast and furious film reeks, en daarmee waarschijnlijk mede verantwoordelijk voor iedereen die hier op het forum een supra rijdt (hoewel niet alle) was Paul Walker.
Een goed acteur, iemand die gewoon bleef ondanks veel bekendheid, zich inzette voor andermans ellende en voor ons bovenal belangrijk: Een petrolhead in hart en nieren.

Gisteren reed hij mee met een vriend van hem (Roger Rodas) in een Porsche GT. Zijn vriend was een ervaren coureur maar ondanks dat zijn ze slachtoffer geworden van een auto ongeluk. De porsche knalde via een paal op een boom en vloog in brand. Beide inzittenden overleefden de ramp niet. Paul werd 40 jaar.

http://www.youtube.com/watch?v=UDP1hpm3C5g

http://www.fhm.com/upgrade/entertainmen ... lker-84751" onclick="window.open(this.href);return false;
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: RIP Paul Walker

Post by Tjabbo »

"Fast 7" stond voor volgend jaar zomer gepland, en is overigens niet afgesteld maar 'slechts' vertraagd door zijn dood. de meeste opnamen waren al afgerond.
http://www.hollywoodreporter.com/news/p ... ous-660825" onclick="window.open(this.href);return false;


Persoonlijk vind ik het ook jammer, ik kende hem natuurlijk niet maar de F&F films waren voor mij altijd een reden naar de bioscoop te gaan, en ik ben ook iemand van de generatie die vóór de originele "The fast and the furious" alleen van supras had gehoord, maar pas echt in de gekte gezogen werd na het uitkomen van deze film en haar opvolgers in de reeks.


Reden te meer om weer eens een filmnacht te doen en de hele reeks te kijken met veel bier, chips en shoarma :)!
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Dredd
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 780
Joined: Sunday 15 August 2010 11:37

Re: RIP Paul Walker

Post by Dredd »

Tjabbo wrote:Persoonlijk vind ik het ook jammer, ik kende hem natuurlijk niet maar de F&F films waren voor mij altijd een reden naar de bioscoop te gaan, en ik ben ook iemand van de generatie die vóór de originele "The fast and the furious" alleen van supras had gehoord, maar pas echt in de gekte gezogen werd na het uitkomen van deze film en haar opvolgers in de reeks.

Reden te meer om weer eens een filmnacht te doen en de hele reeks te kijken met veel bier, chips en shoarma :)!
:Y :Y :Y
PS3 + PS4 ------- PSN: DutchSupra
Joinnnn ussssss!

User avatar
Supra700
Shoarma haler
Posts: 267
Joined: Monday 15 May 2006 22:23

Re: RIP Paul Walker

Post by Supra700 »

Ik ben voor!!!!!
Better use it to the limits then watching it every day for 10 minutes

MarkW
Sla blaadje
Posts: 16
Joined: Tuesday 12 November 2013 23:15

Re: RIP Paul Walker

Post by MarkW »

Normaal doet het me weinig als er bekende acteurs of artiesten overlijden, maar dit was gek genoeg toch anders. Paul Walker was niet alleen een acteur maar ook een echte autoliefhebber en eigenaar van meerdere Skylines en dat schept toch een beetje een band. Als autoliefhebber was hij eigenlijk gewoon één van ons. Ik had graag meer films van hem gezien, maar helaas...

Gisteren maar eens begonnen met The Fast and the Furious, Turbo-Charged Prelude, 2 Fast 2 Furious en Los Bandoleros gekeken. Vanavond verder met de rest. Ik wilde ze altijd nog een keer in de "goede" volgorde kijken. Daar vond ik het nu wel een goed moment voor.

User avatar
musli
Shoarma eter
Posts: 3336
Joined: Thursday 27 November 2008 01:19
Location: Westerhoeven

Re: RIP Paul Walker

Post by musli »

Sund van zo'n leuke acteur en knappe kerel.

Ben voor F&F/shoarma/bier avond 8-)
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5

Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio

Post Reply