Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Wat mij nou gebeurd ....

Voor wanneer je geen specifiek forum kunt vinden voor je onderwerp.

Moderators: Ann, Jos

Post Reply
User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
kuchnie na wymiar
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Wat mij nou gebeurd ....

Post by dubversion »

Heren en dames,

De custom turbo meeting organiseren kost mij altijd uren en uren om te organiseren, en zoals elk jaar steek ik veel tijd in het vinden van nieuwe project auto's. Heel vaak krijg ik nul op rekest maar af en toe is iemand toch bereid om met zijn bolide naar de meeting te komen.

Dit jaar bleken sommige websites niet meer in de lucht : em-forum.nl, wat nooit echt van de grond is gekomen, rhdsupra.nl een Honda forum is niet meer, en nog andere forums kregen geen traffic meer. Het net is duidelijk dynamisch. Dus je gaat op zoek naar auto forums waar misschien nog mooie projecten zijn.

En eentje gevonden met potentie: audittclub.nl . Gezien mijn moete altijd met de moderators van het audiforum.nl , hoopte ik hier op een enthousiast onthaal. De TT's zijn toch typisch de auto's binnen Audi die wel eens aan performance tuning doen. Eerst werd mijn account niet geactiveerd, dat is uiteinlijk handmatig gebeurd, "foutje van de spam filter". Daarna mij voorgesteld. Een reactie van een moderator " Leuk, maar wat doe je hier in je BMW ?" Ik de post geedit om uit te leggen van de meeting.

Daarna eens de projecten bekeken en kwam ik een oude bekende tegen "kokkel", die eerst een hele mooie Subaru Spec C had en nu een Audi TT gekocht heeft met flink wat custom werk. Dus ik gepost in zijn thread.
Daarop kreeg ik toestemming via mail en via kokkels post dat ik de meeting post mag maken. Ik die maken. Een dag later verwijderd "wegens commerciele links".... Zij weten blijkbaar niet dat er ook non profit bedrijfen bestaan, zoals dftrackdays.com en mijn eigen website is niet eens een bedrijf. Ik dit uitgelegd. De meeting nog een keer gepost en weer verwijderd. Een mailtje ook nog van een van de moderators. Ja, ik had niet op toestemming gewacht en in elke post (dat waren er dus 3) noem ik mijn meeting. Schande !

Ik vraag me af of ze wel eens hun eigen onderschrift hebben bekeken ? Of wordt die niet geplaatst bij elke post ?

Anyways, waarom vertel ik dit. Ik wil jullie vragen: ben ik nu zo lomp en een spammer of trekken zij te snel conclusies ?

Forums zijn voor mij de enige manier om (zeldzame) projecten te vinden en om mijn meeting speciaal te maken. Daar zijn forums toch voor, of niet ?

Gebooste groetjes,
Jeroen

PS: wellicht GEEN TT's dit jaar :neehe:

User avatar
Gunnar
Shoarma haler eerste klas
Posts: 343
Joined: Friday 12 June 2009 20:22

Re: Wat mij nou gebeurd ....

Post by Gunnar »

Ik heb deze post net gemeld bij de mods als zijnde spam [:D] [:D] [:D]
1JZ VVTi on LPI, works bell paddleshift kit niet aangesloten, R154 bak, 3" full exhaust, Wideband, Apexi Neo AFC

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Re: Wat mij nou gebeurd ....

Post by dubversion »

Gunnar wrote:Ik heb deze post net gemeld bij de mods als zijnde spam [:D] [:D] [:D]
hihi

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Wat mij nou gebeurd ....

Post by Tjabbo »

Irrelevante post met je BMW.
slotje.
:7
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Wat mij nou gebeurd ....

Post by Tjabbo »

Ontopic:

Zelf vraag ik me af of er wel onderlinge communicatie tussen de mods op dat forum is.
Ik zou denken dat daar het probleem zit ?

heb je hen al dit verhaal gemaild ?
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Re: Wat mij nou gebeurd ....

Post by dubversion »

Yup, ze houden vol dat een link naar een bedrijf de thread/post commercieel maakt en dus halen we het weg en krijg ik een permanente IP ban. En dat is het verder. Je kent me Tjabbo, ik blijf verder vriendelijk, ik ga geen haatzaaien op het internet, maar tjonge jonge jonge.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Wat mij nou gebeurd ....

Post by Tjabbo »

Ja ik weet het. Ik heb veel respect voor het enorme bord dat jij voor je kop weet te zetten als je een meeting organiseert. ^O^

:X :*
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
musli
Shoarma eter
Posts: 3336
Joined: Thursday 27 November 2008 01:19
Location: Westerhoeven

Re: Wat mij nou gebeurd ....

Post by musli »

Dus je kreeg toestemming om een post te maken over een meeting.... en daarna verwijderen ze hem? Wel wat raar als je het mij vraagt
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5

Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio

User avatar
Dredd
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 780
Joined: Sunday 15 August 2010 11:37

Re: Wat mij nou gebeurd ....

Post by Dredd »

musli wrote:Dus je kreeg toestemming om een post te maken over een meeting.... en daarna verwijderen ze hem? Wel wat raar als je het mij vraagt
Het gaat om de links in het topic.
Dat zijn links naar bedrijven en dat willen ze niet. Is prima, maar de bedrijven non-profit zijn is het wat kort door de bocht. Daarnaast is blijkbaar de communicatie tussen de mods niet optimaal *)
PS3 + PS4 ------- PSN: DutchSupra
Joinnnn ussssss!

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Re: Wat mij nou gebeurd ....

Post by dubversion »

Mijn bril is ook gekleurd natuurlijk. Ik ben gewoon iemand die probeert de projecten te zoeken van auto's. Die zijn gewoon extreem zelfdzaam. Shoarmateam forum is NIET representatief, omdat Supra's wel vaak getuned worden. Maar volvo, audi, BMW , zeg bijna alle andere merken afgezien van Subaru's en nissans is misschien 2 - 5 man per forum die zo'n project auto RIJDEND hebben. Ik ben echt afhankelijk van de medewerking van forums.

Mijn punt is: ik maak een gratis meeting, met OPTIE tot trackday. Ik verwijs naar trackday, omdat ik dat niet afhandel en vervolgens ben ik per definitie commercieel. Alszog Zandvoort het circuit gratis ter beschikking stelt...

Ik snap dat zij niet willen dat via hun forum geld wordt verdiend, zonder dat zij een graantje meepikken. Maar daar is dus geen sprake van. Ook na uitleg wordt er niet op gereageerd in te trent van "okay, ik begrijp het nu, voor jou maken we een uitzondering ", oid.

Gelukkig zijn er nog vele forums over die wel toelaten dat ik post. Alleen Audi en audi TT heeft dit jaar geklaagd. Zelfs de USA forums zijn mild voor mij dit jaar. Misschien zijn ze beu van dezelfde grapjes elk jaar hehehe...

Zeer binnenkort het eerste ovb lijstje. ik probeer dit binnen een week te posten.
groetjes,
Jeroen

User avatar
Dredd
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 780
Joined: Sunday 15 August 2010 11:37

Re: Wat mij nou gebeurd ....

Post by Dredd »

Respect en een hele dikke knuffel voor meneer Jeroenski en alle andere mensen die zich bezighouden met het organiseren van meetings!! Er gaat een hoop tijd (en soms frustraties) in zitten en wordt niet altijd duidelijk gewaardeerd...

Bij deze *O* *O* _O_ _O_ ^O^ ^O^ ^O^ O+ O+ :Y :Y :Y
PS3 + PS4 ------- PSN: DutchSupra
Joinnnn ussssss!

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: Wat mij nou gebeurd ....

Post by kefke »

Het club/forum/meeting gebeuren in het algemeen, ik heb het nooit goed begrepen waarom dat zo slecht loopt.
Eerlijkheidshalve moet ik meedelen dat ik zelf ook nog amper op fora zit omdat je tegenwoordig smoelboek hebt en vooral omdat ik eigenlijk te weinig met mijn hobby bezig ben.
Het is eigenlijk te zeggen, vroeger had ik tijd om virtueel veel blabla te maken omdat ik toen niets in de garage had staan, nu staat er wat in de garage en op de oprit dus nu steek ik alle tijd daar in ipv hier :9

Maar hopelijk gaat de Carina wat progressie maken asap en er komt iets bij want normaal al inorde zou moeten zijn dus dan kunnen we weer leuke dingen posten *O*
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Re: Wat mij nou gebeurd ....

Post by dubversion »

Dredd wrote:Respect en een hele dikke knuffel voor meneer Jeroenski en alle andere mensen die zich bezighouden met het organiseren van meetings!! Er gaat een hoop tijd (en soms frustraties) in zitten en wordt niet altijd duidelijk gewaardeerd...

Bij deze *O* *O* _O_ _O_ ^O^ ^O^ ^O^ O+ O+ :Y :Y :Y

Thanks Dredd :)

User avatar
Dude
Shoarma eter
Posts: 3865
Joined: Monday 01 January 2007 19:55

Re: Wat mij nou gebeurd ....

Post by Dude »

De meeste audi TT rijders zijn homo, je had een link naar de gaypride moeten doen dan was je warm onthaald!
En dan een custom queen prijs voor de winnaar, een potje boy butter ofzo....
Image

User avatar
Dredd
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 780
Joined: Sunday 15 August 2010 11:37

Re: Wat mij nou gebeurd ....

Post by Dredd »

Dude wrote:De meeste audi TT rijders zijn homo, je had een link naar de gaypride moeten doen dan was je warm onthaald!

En dan een custom queen prijs voor de winnaar, een potje boy butter ofzo....
En wat is er mis met TT homo's... nou nou nou :gay:

'Boy butter'... whahahahahahaaa _O- _O-
PS3 + PS4 ------- PSN: DutchSupra
Joinnnn ussssss!

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Wat mij nou gebeurd ....

Post by Tjabbo »

Boy butter extreme. You can park a car up your ass and not feel a thing!
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Dredd
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 780
Joined: Sunday 15 August 2010 11:37

Re: Wat mij nou gebeurd ....

Post by Dredd »

Tjabbo wrote:Boy butter extreme. You can park a car up your ass and not feel a thing!
Whahahahaha _O- _O-
PS3 + PS4 ------- PSN: DutchSupra
Joinnnn ussssss!

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Re: Wat mij nou gebeurd ....

Post by dubversion »

Wat mij nou gebeurd deel twee... zit ik te klagen over audi TT club, wordt het opeens een boy butter discussie !

User avatar
Dredd
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 780
Joined: Sunday 15 August 2010 11:37

Re: Wat mij nou gebeurd ....

Post by Dredd »

You know you like it... [:D]
PS3 + PS4 ------- PSN: DutchSupra
Joinnnn ussssss!

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Wat mij nou gebeurd ....

Post by Tjabbo »

dubversion wrote:Wat mij nou gebeurd deel twee... zit ik te klagen over audi TT club, wordt het opeens een boy butter discussie !
Dat is toch ook wel te verwachten bij dat type auto's :gay: hihi
waar blijft de mx-5 club!

:drive:
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Wat mij nou gebeurd ....

Post by Tjabbo »

Maar goed alle gekheid op een stokske,

De manier van omgang met mensen vind ik echt bijna asociaal te noemen.
Nu heb ik zelf altijd de gedachte 'hoe meer zielen, des te meer vreugd' maar dit geldt helaas niet voor alle auto clubs
er zijn nog steeds clubs die zich beter, anders of verheven voelen boven andere merken of types en dulden dan ook geen "niet-eigenaren" van hun geliefde wagens op hun plekje internet.

Imho nogal kortzichtig. Je kan immers veel van elkaar leren en bovenal zijn we auto liefhebbers.
Als voorbeeld een supra club die al enige tijd ter ziele is, wilde slechts mk4 supra eigenaren aantrekken. Ik werd geweigerd en heb de eigenaar netjes uitgelegd dat de supra mk3 en mk4 best wel wat technische overeenkomsten hebben. Neem een swap naar r154 bak, of w58. beide in de MK3 geleverd. Sterker nog, voor een 2jzgte met r154 moet je een 7m-gte koppeling gaan kopen _O-

Anyway lang verhaal kort: Hoe meer mensen je weigert hoe kortzichtiger en kleiner je wereld.
Ondanks dat het wellicht hele mooie autos zijn en mooie projecten is het dan misschien beter om die mensen NIET op je meeting te hebben.
Met wat mazzel komt de enkeling die wel verder kijkt dan zijn eigen kleine comfort zone wel langs met zijn of haar mooie project auto. :)
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Dredd
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 780
Joined: Sunday 15 August 2010 11:37

Re: Wat mij nou gebeurd ....

Post by Dredd »

Dat heb je weer mooi gezegd Tjabbo! O+
PS3 + PS4 ------- PSN: DutchSupra
Joinnnn ussssss!

User avatar
Gtech
Elite shoarma kruider
Posts: 813
Joined: Tuesday 09 February 2010 20:02
Location: Zuid holland

Re: Wat mij nou gebeurd ....

Post by Gtech »

En daarom kom ik altijd graag op een forum zo als deze, de ene rijd in een Supra en de andere in een lelijke eend en toch kan iedereen hier zijn passie delen met elkaar.

^O^

User avatar
musli
Shoarma eter
Posts: 3336
Joined: Thursday 27 November 2008 01:19
Location: Westerhoeven

Re: Wat mij nou gebeurd ....

Post by musli »

Tjabbo wrote:
Dat is toch ook wel te verwachten bij dat type auto's :gay: hihi
waar blijft de mx-5 club!

:drive:
Hmmm?



Je moet je ook inderdaad afvragen of je DAT SOORT mensen nou graag op een meeting wil hebben. Respect voor elkaars liefhebberijen is kennelijk ver te zoeken.
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5

Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Wat mij nou gebeurd ....

Post by Tjabbo »

hihi :)

blij dat je nog steeds meeleest muus.O+ ik had eigenlijk een post van kolkie verwacht ;)
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

Post Reply