Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Jullie mening

Voor wanneer je geen specifiek forum kunt vinden voor je onderwerp.

Moderators: Ann, Jos

Post Reply
Gallecgun
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 711
kuchnie na wymiar
Joined: Monday 21 October 2013 13:33
Location: oldenzaal

Jullie mening

Post by Gallecgun »

Kerels,

Zoals een beetje bekend verkoop ik mijn supra, lekker kop enz iedereen kent het wel hier.
ik heb alle onderdelen er bij maar geen tijd/ruimte om het waar te maken.

heb hem een tijdje op internet staan er werd benaderd door een bedrijf.
Iemand bekend hier mee? ze bieden 1375 voor de suup en dat ik alle onderdelen er bij doe ik twijfel een beetje.
is ook nog een jongen uit het zuiden die wel mijn vraag prijs wil doen incl de onderdelen maar hij kan pas de 28ste en dat is zondag.
weet iemand of je ook kan overschrijven buiten kantoor uren?

De info van het bedrijf beneden.
ze zeggen dat ze het geld gewoon kunnen overmaken maar kunnen ze dat nog terug boeken?
ze zeggen via VW nog iets? dat daar de vrijwaring kunnen doen.
hierzelf ben ik niet mee bekend, please let me know what jullie denken :D




Met vriendelijke groet,



Omar Said

Eigenaar STS



STS & Auto’s

Zomerdijk 9

1505 HW Zaandam

T + 31 (0) 75 6315985 M +31 (0) 6 49949046

h.export9@kpnplanet.nl

User avatar
Dude
Shoarma eter
Posts: 3865
Joined: Monday 01 January 2007 19:55

Re: Jullie mening

Post by Dude »

Gewoon contant laten betalen, boter bij de vis.
Image

1991supra
Shoarma haler eerste klas
Posts: 322
Joined: Sunday 10 March 2013 14:43

Re: Jullie mening

Post by 1991supra »

ik zou ook alleen contant laten betalen en dan het lieft bij het overschrijven een paar briefjes ertussen uit pakken en even onder de lamp kijken wat ze daar hebben ,

degene die op zondag pas kan. Kan dan de wagen toch ook bekijken en als hij hem wil betaald hij hem aan komt hij hem door de week halen om over te schrijven.hij zal zelf toch ook wel weten dat de meeste winkels op zondag dicht zijn *)

Gallecgun
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 711
Joined: Monday 21 October 2013 13:33
Location: oldenzaal

Re: Jullie mening

Post by Gallecgun »

We hebben als het goed is dan koop zondag of het voor het overschrijven geld weet ik niet ga ik nog check is nog wel tijd voor.
normaal met bedrijven kun je KVK checken en btw nummer of ze echt zijn ( bedrijf technisch ) dan moet er niks aan de hand zijn

ik ging zelf altijd naar de bank en dan binnen hun het bedrag laten betalen dan de papieren overhandigen en kon ik meteen het geld op mijn rekening storten en dan hen je daar ook geen last mee.

wil niet vervelend overkomen maar de man waar ik ook contact mee had kon net tot abc komen dus voelde ik me er niet helemaal goed bij,
daarom was ik ook benieuwd of ietmand anders ook wel een benaderd was door dit bedrijf zijn namelijk export lui.

in ieder geval bedankt voor jullie mening [^]

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Jullie mening

Post by Tjabbo »

ik zou ze laten pinnen waar je bij bent.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

Post Reply