Page 3 of 5

Re: 18-07-2010. Japan Classic Sunday 2010

Posted: Monday 12 July 2010 10:21
by MaRco2
Een aantal sfeerbeelden van 2009, toen 242 auto's opkomst (nu gaan we ook de goede kant op, inmiddels ongeveer 150 auto's in de lijst staan die via e-mail aangemeld zijn):

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Re: 18-07-2010. Japan Classic Sunday 2010

Posted: Monday 12 July 2010 11:42
by MaRco2
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Re: 18-07-2010. Japan Classic Sunday 2010

Posted: Monday 12 July 2010 12:23
by mmarkk
Leuk, zin in ^O^

Re: 18-07-2010. Japan Classic Sunday 2010

Posted: Monday 12 July 2010 12:28
by Tjabbo
vet man ik stuur je zo de aanmeldingen. :)

Re: 18-07-2010. Japan Classic Sunday 2010

Posted: Monday 12 July 2010 12:34
by MaRco2
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Re: 18-07-2010. Japan Classic Sunday 2010

Posted: Monday 12 July 2010 12:56
by MaRco2
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Re: 18-07-2010. Japan Classic Sunday 2010

Posted: Monday 12 July 2010 13:20
by MaRco2
Image

Image

Image

Image

Re: 18-07-2010. Japan Classic Sunday 2010

Posted: Monday 12 July 2010 13:27
by MaRco2
Tjabbo wrote:vet man ik stuur je zo de aanmeldingen. :)

OK, ik zie ze wel binnenrollen. Namen met welke auto.;)

Re: 18-07-2010. Japan Classic Sunday 2010

Posted: Monday 12 July 2010 13:28
by MaRco2
Jos wrote:Je bent er maar druk mee! :)

Heb er zin in weer.
pff ja, eindelijk achter de rug (en dat op 20 fora en nog een beetje selecteren naar het soort club).

Re: 18-07-2010. Japan Classic Sunday 2010

Posted: Monday 12 July 2010 19:57
by MaRco2
Op veler verzoek het lijstje wat er zoal tot nu toe aangemeld is:

Subaru GFT
Toyota 1000 x 2
Honda Beat x 4(!)
Toyota Sera Gullwing
Honda NSX-T
Mitsubishi Lancer 2000 Turbo
Toyota Celica Supra MA61
Nissan 300 ZX
Toyota Celica TA40 SunChaser cabrio x 2
Mazda RX-7 x 2
Toyota Celica T18 (incl. cabrio en GT4 Carlos Sainz) x 7
Datsun Laurel
Toyota Supra JZA80 Twin Turbo x 2
Mazda 1300
Toyota Celica TA22/23 Coupé x 6
Mazda MX-5 x 4
Toyota Corolla KE1# serie x 2
Suzuki Alto x 2
Toyota Celica T20 x 6
Mitsubishi Eclipse
Toyota Corolla Overige x 5
Subaru Leone x 3
Toyota Celica TA28 + RA28 GT x 2
Datsun Bluebird
Toyota MR2 W2 (incl. Turbo en V6 TRD) x 12
Honda Accord x 3
Toyota Cressida RX30 x 3
Datsun Cherry/120 x 3
Toyota Celica T16 x 2
Honda S800
Toyota Corolla Levin JDM
Datsun Cedric 280C
Toyota Overige x 4
Nissan Sunny
Toyota Corolla AE82GT + AE86 GT x 4
Honda Civic (waaronder een recordaantal gen.1 bolletjes) x 10
Toyota Corolla KE70/TE71 x 2
Mitsubishi 3000GT
Toyota Celica TA60/AA63 x 3
Subaru XT Turbo
Toyota MR2 Spider TRD 2.0
Subaru SVX 3.3 x 2
Toyota Crown x 6
Subaru Impreza Plus
Toyota Corolla Sportswagen x 2
Honda CRX x 2
Toyota Soarer GT
Suzuki Fronte 500 (uniek!)
Toyota Corolla KE30 x 4
Suzuki Swift Cabrio Geo
Toyota Starlet x 3
Subaru Legacy x 2
Toyota Corolla KE20 x 2
Mitsubishi Cordia
Toyota HiAce x 2
Honda Prelude x 4
Toyota Supra MA70/JZA70 x 8
Honda Overige
Toyota Carina x 3
Toyota MR2 1.6 x 2
Toyota Tercel AL11
Toyota MR2 1.8
Toyota LandCruiser
Toyota Chaser x 2
Daihatsu Trevis
etc.

Re: 18-07-2010. Japan Classic Sunday 2010

Posted: Monday 12 July 2010 22:31
by toyota87
_O_ _O_ _O_

Re: 18-07-2010. Japan Classic Sunday 2010

Posted: Monday 12 July 2010 23:26
by emveha
Die Fronté, die is wel uniek ja, ik heb de opvolger daarvan gereden, een 1000 GX coupé. Leuk spul.

Re: 18-07-2010. Japan Classic Sunday 2010

Posted: Tuesday 13 July 2010 20:57
by kefke
Gaan we weer korte drive-by doen ofzo?

Was vorige keer toch ook aardig gelukt vond ik :9

Re: 18-07-2010. Japan Classic Sunday 2010

Posted: Wednesday 14 July 2010 08:58
by Tjabbo
We moeten even afspreken waar we pre-meeten.

Re: 18-07-2010. Japan Classic Sunday 2010

Posted: Wednesday 14 July 2010 14:27
by kefke
Tjabbo wrote:We moeten even afspreken waar we pre-meeten.
Ja, jullie gingen toch drag doen ofzo neen? O-)

Kwestie van de bewijzen op beeld vast te leggen :7

Re: 18-07-2010. Japan Classic Sunday 2010

Posted: Wednesday 14 July 2010 17:31
by Tjabbo
goed. time ?

Re: 18-07-2010. Japan Classic Sunday 2010

Posted: Wednesday 14 July 2010 18:36
by kefke
Tjabbo wrote:goed. time ?
Tussen 10-12 moeten we binnen rijden.

Rond 10:45 afspreken, wat video schieten en dan rond 11:30 binnen rijden?
Of willen jullie vroeger?

Re: 18-07-2010. Japan Classic Sunday 2010

Posted: Thursday 15 July 2010 11:12
by Tjabbo
tegen 10.30 lijkt me een mooie tijd. dan zijn we er rond 11.

Re: 18-07-2010. Japan Classic Sunday 2010

Posted: Thursday 15 July 2010 13:34
by kefke
Jos wrote:Ok, dus:

Uden, Kruisweg 2. Vertrek naar meeting terrein om 10:30!
Moeten we dan vroeger zijn om wat rijdend beeldmateriaal te fixen? :+
Of wat videoshooting tijdens reis naar daar?

@Tjabs: Breng dan mijn shirt mee als je wil.
Dank je!

Re: 18-07-2010. Japan Classic Sunday 2010

Posted: Thursday 15 July 2010 14:28
by kefke
Jos wrote:Voor echt mooi film materiaal kun je wel een hele dag uittrekken. Dus ik denk gewoon ff wat spul maken als het kan. Idee is om volgend jaar keer wat leuks te gaan doen met rijden/film/nurburgring etc. :)
Ok, zetten we een co-pilo(o)t(e) in de rina en dan wat drive-by's doen en klaar :drive:

Re: 18-07-2010. Japan Classic Sunday 2010

Posted: Thursday 15 July 2010 14:46
by Tjabbo
Als je echt wat wilt filmen moet je 2 cameras hebben dat is het mooist.
Dan heb je tenminste ook een backup voor als er wat mis gaat.

En dan moet je een mooie tocht uitzetten met veel stops zodat de camera auto vooruit kan rijden en stoppen om te gaan staan filmen op plekken waar je lekker hard langs kan of in ieder geval hard kan optrekken.
Ook is het handig om een auto te hebben waar je makkelijk door de achterruit kan filmen. liever nog 1 waar de klep van open kan, iets van een caddy, of om mijn part een supra waarbij je rechtopstaand vanuit het targa deel filmt. (alleen dan veel windgeruis...)

Het mooist is dan minstens een stuk of 5 autos en daarnaast nog de filmwaggel.

Re: 18-07-2010. Japan Classic Sunday 2010

Posted: Thursday 15 July 2010 20:16
by ILLKIDD
Ik kan dit keer niet mee. Sorry.

Re: 18-07-2010. Japan Classic Sunday 2010

Posted: Friday 16 July 2010 13:05
by kefke
ILLKIDD wrote:Ik kan dit keer niet mee. Sorry.
Jammer [V]


@Tjabs: Zo uitgebreid bedoelde ik nu ook weer niet. (Ook al kan je recht staan in de Carina met schuifdak)

We zullen dan wel bespreken wat we kunnen doen. Mijn fototoestel filmt 640*480 denk ik, dus voor YouTube goed, voor de rest minder :+

Re: 18-07-2010. Japan Classic Sunday 2010

Posted: Friday 16 July 2010 18:15
by MaRco2
emveha wrote:Die Fronté, die is wel uniek ja, ik heb de opvolger daarvan gereden, een 1000 GX coupé. Leuk spul.

Fronte is toch meer een soort van Alto voorganger (zelfs naast een nieuwe Alto, oogt deze klein!)? Geen coupeetje.

OK, torretje zit bij allebei achterin, maar dat was in die tijd niet abnormaal (Kever, VW Ponton, Simca 1000, Skodaatjes, etc.).

Re: 18-07-2010. Japan Classic Sunday 2010

Posted: Friday 16 July 2010 18:17
by MaRco2
Nog maar twee dagen te gaan voor een zonovergoten Japan Classic Sunday 2010!

Inmiddels schieten we aardig op naar de 200 aanmeldingen wat weer een mooi resultaat is.

Natuurlijk is het mogelijk om op het allerlaatste moment te beslissen om alsnog te komen, geen probleem. Er is plaats voor 400 auto's en we hebben 300 infosets (inclusief aandenken, alle informatie, routebeschrijving, deelnameformulieren, pen, etc.). Het is natuurljik leuk om een aanmeldingsbericht te ontvangen, zodat we een beetje weten wat er komt.

We hebben bekers voor de volgende klasses:

* Klassiekers (25+), plaats 1-2-3
* Youngtimers (15+), plaats 1-2-3
* Sportwagens, plaats 1-2-3
* De oudste klassieker
* De langste afstand tot de meeting

De deelnameformulieren:

Om deel te nemen aan de publieksverkiezing (lees: iedereen kan zijn lijst met favorieten inleveren, graag op tijd bij de infostand bij de ingang afgeven, het liefst ruim voor 15:00 uur!) is het noodzakelijk om de betreffende formulieren volledig in te vullen.

Eén exemplaar (staat duidelijk aangegeven welke waarvoor is) moet achter de voorruit ter herkenbaarheid voor de mensen die beoordelen en het andere exemplaar inleveren bij de infostand (de tent bij de entree).

Let op: geen formulier achter de voorruit = niet deelnemen (geen gegevens) en geen formulier ingeleverd met de persoonlijke gegevens = niet deelnemen (je bent niet traceerbaar).

Er zullen best wel wat auto's, zo wijst de ervaring uit, in de verkeerde klasse op de beoordelingsformulieren terecht komen (voorwielaangedreven Toyota Celica is geen RWD sportwagen, valt onder de youngtimers), in deze gevallen beslist de organisatie in welke klasse een bepaalde auto meetelt, de punten in een 'verkeerde klasse' tellen daarom wel mee!

Een paar mededelingen/oproepen van huishoudelijke aard:

* We hebben dit keer een professionele omroep- en muziekinstallatie.
* De toerrit is vernieuwd, deels bekend, deels aangepast met extra veel binnendoorweggetjes door het groen heen.
* Graag zoveel mogelijk tussen 10:00 en 12:00 uur inrijden. De entree/kassa heeft wel enige uitloop qua tijd, maar de vrijwilligers willen zelf ook een leuke dag hebben en rond kijken!
* De deelnameformulieren direct na aankomst invullen als je mee wilt doen met de publieksprijzen en achter de voorruit, c.q. inleveren bij de infostand.
* Graag de beoordelingsformulieren vlotjes inleveren (zeg maar tussen 13.00 en 14.30 zodat ze gelijk verwerkt kunnen worden en de prijsuitreiking op tijd kan beginnen. [Logsch vervolg op het voorgaande: als mensen gaan beoordelen, moeten er wel deelnemers zijn met formulieren achter de voorruit en hun gegevens ingeleverd!]
* Let op het reglement, we willen hier graag nog een aantal keer terugkomen in de toekomst, dus iedereen graag een beetje de normale richtlijnen volgen, ruim ook het afval op (bij het terras staan afvalbakken/zakken).
* Er is voorzien in betaalbare horeca (snackwagen van de eigenaar van het terrein) en toiletten. Eventueel is er ook een mogelijkheid om een hapje te eten bij De Koksehoeve.
* Graag zoveel mogelijk gepast betalen bij de entree, dat zorgt voor een goede doorstroming. Hier krijgt u gelijk het infopakket.
* Het is mogelijk om kofferbakhandel te plegen. Eventuele onderdelen e.d. kunnen bij de eigen auto gelegd worden. Hou wel de ruimte in de gaten i.v.m. door rij mogelijkheid. U bent zelf verantwoordelijk om het in de gaten te houden en voor toegebrachte schade aan derden.
* Let op de juiste plaatsen: de doelgroepauto's: klassiekers, youngtimers en echte sportwagens (aangevuld met wat exclusieve modellen die net geen youngtimer zijn) staan op het veld tussen de entree en de hoge palen.
Daarachter kunnen de deelnemers zonder doelgroepauto parkeren. Let op: niet tussen de doelgroepauto's gaan staan.
* De Toyota MR2 Club Nederland heeft aan de rechterkant voorbij het terras een clubstand met caravan opgesteld, daar voor/naast kunnen eventueel ook andere MR2's naast gaan staan. Let wel op een vrije doorgang!
* De auto's kunnen netjes naast elkaar (met de voorkant naar het pad en achterkant naar achterkant bij dubbele rijen) gaan staan met een redelijke tussenruimte.
* Er lopen wat parkeerwachten rond met oranje hesjes. S.v.p. hun aanwijzingen opvolgen.

Na deze hoeveelheid tekst, gaan we weer een leuke dag tegemoet!

Aanmelden kan nog altijd via meetings@tacn.nl of marco@tacn.nl met naam, auto en eventuele club.