Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Rollenbankdag @ Verhoeven Tuning 11 juli 2009

Een leuke meeting in het vooruitzicht? Post hem hier.

Moderator: Meat-team Member

User avatar
Andre
Elite shoarma voorproever
Posts: 2163
kuchnie na wymiar
Joined: Tuesday 07 March 2006 20:08
Location: Hoofddorp

Re: Rollenbankdag @ Verhoeven Tuning 11 juli 2009

Post by Andre »

De dyno king was de Supra heb ik begrepen

Toch nice vind ik dat een PooPra die hier in kikkerland gebouwd is tevens ook de dyno king is van die dag

Waar waren de skylines boys deze keer ? volgens mij heben zij geen Hi hp cars uit mijn hoofd allemal import :)
"It's not about what car you have,it's about what you can do to it..........yourself !!!"

ImageImage

MicHELLo
60K Post ShoarmaGod!
Posts: 3454
Joined: Monday 25 December 2006 02:40
Contact:

Re: Rollenbankdag @ Verhoeven Tuning 11 juli 2009

Post by MicHELLo »

Skyline auto's was allemaal stock bijna :')
Image Shoarma god

User avatar
babbel
Elite shoarma haler
Posts: 463
Joined: Monday 19 May 2008 12:44

Re: Rollenbankdag @ Verhoeven Tuning 11 juli 2009

Post by babbel »

Wist niet dat zowel jij als Flavio op de bank gingen, dan had ik zeker wel even langs gekomen.
Erg jammer dat je geen volledige run hebt kunnen maken man!
Ga je nou eindelijk eens je boost/fuelcut probleem voorgoed aanpakken? Je loopt er al ff mee te kloten volgens mij...

Wel een mooie set foto's en video's in ieder geval ^O^
Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt

MicHELLo
60K Post ShoarmaGod!
Posts: 3454
Joined: Monday 25 December 2006 02:40
Contact:

Re: Rollenbankdag @ Verhoeven Tuning 11 juli 2009

Post by MicHELLo »

Ik zag op supras.nl dat Nick ging en toen ik wist hoe hij ging ben ik ook maar die kant opgegaan, is niet zo ver weg voor mij. Ik had er eerst geen zin omdat er allemaal onbekenden gingen banken, maar toen ik daar aankwam zag ik Wouter, Tet en Digital daar ook :)

Boost/fuelcut probleem helemaal aanpakken kan ik beter doen door standalone te gaan, denk ik. Zoals Richard al aangaf moet ik het gaan zoeken in de AFM, maar ik heb helemaal geen apparatuur (zoals wideband) om te kijken wat er nou steeds fout gaat. Ik ga eerst met de Supra engeland/schotland onveilig maken met Steve en daarna ga ik wel kijken wat ik allemaal weer ga doen met de suup.
Image Shoarma god

User avatar
Andre
Elite shoarma voorproever
Posts: 2163
Joined: Tuesday 07 March 2006 20:08
Location: Hoofddorp

Re: Rollenbankdag @ Verhoeven Tuning 11 juli 2009

Post by Andre »

MicHELLo wrote:Ik zag op supras.nl dat Nick ging en toen ik wist hoe hij ging ben ik ook maar die kant opgegaan, is niet zo ver weg voor mij. Ik had er eerst geen zin omdat er allemaal onbekenden gingen banken, maar toen ik daar aankwam zag ik Wouter, Tet en Digital daar ook :)

Boost/fuelcut probleem helemaal aanpakken kan ik beter doen door standalone te gaan, denk ik. Zoals Richard al aangaf moet ik het gaan zoeken in de AFM, maar ik heb helemaal geen apparatuur (zoals wideband) om te kijken wat er nou steeds fout gaat. Ik ga eerst met de Supra engeland/schotland onveilig maken met Steve en daarna ga ik wel kijken wat ik allemaal weer ga doen met de suup.
Vi pec :)
"It's not about what car you have,it's about what you can do to it..........yourself !!!"

ImageImage

MicHELLo
60K Post ShoarmaGod!
Posts: 3454
Joined: Monday 25 December 2006 02:40
Contact:

Re: Rollenbankdag @ Verhoeven Tuning 11 juli 2009

Post by MicHELLo »

Ja, lijkt me mooi spul, kan Wouter lekker mijn suup mappen :7
Image Shoarma god

User avatar
Fietsbel
Shoarma haler
Posts: 213
Joined: Sunday 02 September 2007 21:15
Contact:

Re: Rollenbankdag @ Verhoeven Tuning 11 juli 2009

Post by Fietsbel »

Wat heb je ook alweer al computer in je suup hangen?

MicHELLo
60K Post ShoarmaGod!
Posts: 3454
Joined: Monday 25 December 2006 02:40
Contact:

Re: Rollenbankdag @ Verhoeven Tuning 11 juli 2009

Post by MicHELLo »

Zit nu op stock ECU met die irri MAF
Image Shoarma god

User avatar
Fietsbel
Shoarma haler
Posts: 213
Joined: Sunday 02 September 2007 21:15
Contact:

Re: Rollenbankdag @ Verhoeven Tuning 11 juli 2009

Post by Fietsbel »

Ah, zodoende. Gelukkig is er veel keuze in stand alones. Ben zelf nog steeds erg tevreden over mijn Link G3.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Rollenbankdag @ Verhoeven Tuning 11 juli 2009

Post by Tjabbo »

Fietsbel wrote:Ah, zodoende. Gelukkig is er veel keuze in stand alones. Ben zelf nog steeds erg tevreden over mijn Link G3.
heb nooit meer een update gezien sinds je zei dat je je link liet mappen (in engeland toch ???). hoe loopt jou supra nu dan?
zou het leuk vinden hem (weer) eens te zien en te weten hoe hij nu performt :)
de jouwe is een van de weinige rhd n/a supras die écht goed is aangepakt. :9~

mooie filmpjes/foto's michel!
Leuk resultaat ook jammer altijd van die smoesjes achteraf he weinig pk maar bla bla fuelcut bla bla.
ik denk dat ik een 60 trim ct26 er op zet dan own ik jou ook. :)

he zonder gein, ik weet niet of standalone echt de oplossing is.

als je standalone wilt gaan moet je (vind ik) sowieso aan een wideband kitje. In een auto als de jouwe wil je altijd weten wat je ecu doet, standalone of niet, dus kan je net zo goed direct een wideband kit aanschaffen en dan kijken waar het mis gaat. met een standalone ga je alleen maar om het probleem heen programmeren (masqueren). dat zou ik nooit doen, en je krijgt er geheid shit voor terug.

eerst diagnostiseren wat het probleem is en er niet zomaar dollars naar gooien in de hoop dat het wegblijft.
Dat gebeurt al te veel.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

Post Reply