Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Jap vs USA minimeet

Een leuke meeting in het vooruitzicht? Post hem hier.

Moderator: Meat-team Member

Post Reply
User avatar
Jeffryst182
ShoarmaTeam Member
Posts: 1658
kuchnie na wymiar
Joined: Thursday 23 February 2006 14:29
Location: Riessen!!!
Contact:

Jap vs USA minimeet

Post by Jeffryst182 »

Gisterenavond zijn we even een stukje weze cruisen/raggen met mijn celica en de roadrunner van mijn kameraad.
Kolere wat is dat ding nog snel met sprinten [:O] Het heeft een handgeschaklede 4 bak met versnellingen waar geen eind aan lijkt te komen.
Natuurlijk kon ik hem wel bijhouden en ik liep ook wel op hem in maar oh oh oh een peace of cake was het zeker niet.
Ook is het een veeeele grotere nekkendraaien dan de celica. Ik kon kabaal maken zoveel ik kon maar kwam gewoon niet boven het gebulder van de musclecar uit. Maar goed... het zijn dan ook 2 heel verschillende soorten auto's en moet je niet met elkaar vergelijken. Het was zeker voor herhaling vatbaar en m'n kameraad gaf aan dat hij ook wel een keertje zin heeft aan een dynomeet ^O^
Goed nu eerst een paar foto's:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

269.3 WhP / 302 CrankHP @ 1.05 Bar

Original licenceplate number PMB 839

ILLKIDD
Shoarma haler eerste klas
Posts: 347
Joined: Thursday 23 July 2009 19:23
Location: Rottedam

Re: Jap vs USA minimeet

Post by ILLKIDD »

Dat is wel een hele kleine mini meet. Wel vet zo'n muscle. Muscle V8 geluid = wicked. Specs?

User avatar
Andre
Elite shoarma voorproever
Posts: 2163
Joined: Tuesday 07 March 2006 20:08
Location: Hoofddorp

Re: Jap vs USA minimeet

Post by Andre »

Jos wrote:I love american muscle cars. ^O^
Me to ^O^

Mij pa had een dodge challenger van 1973 wil ik ook een keer hebben als muscle car
"It's not about what car you have,it's about what you can do to it..........yourself !!!"

ImageImage

User avatar
Jeffryst182
ShoarmaTeam Member
Posts: 1658
Joined: Thursday 23 February 2006 14:29
Location: Riessen!!!
Contact:

Re: Jap vs USA minimeet

Post by Jeffryst182 »

ILLKIDD wrote:Dat is wel een hele kleine mini meet. Wel vet zo'n muscle. Muscle V8 geluid = wicked. Specs?
De precieze specs weet ik niet meer , maar het is een 440. Nou weet ik niet helemaal meer zeker of deze de zogenaamde four barrel heeft of de triple 2 barrel. Verschil is dat de ene standaard 375 PK heeft en een koppel van 480lb-ft @ 3200 rpm. En de triple 2 barrel heeft iets van 390 PK standaard met een koppel van 490 lb-ft @ 3200 rpm.
Die van mijn kameraad is verder ook nog wat gekieteld en heeft bijvoorbeeld nog een ontsteking van MSD, speciale uitlaat etc etc.
Maar dat geluid... :jurk: :jurk: :jurk:
Image

269.3 WhP / 302 CrankHP @ 1.05 Bar

Original licenceplate number PMB 839

Post Reply