Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Zondag 2 juli: Italia a Zandvoort

Een leuke meeting in het vooruitzicht? Post hem hier.

Moderator: Meat-team Member

Post Reply
User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
kuchnie na wymiar
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Post by Tjabbo »

gaaf spul.

blijft mooie techniek (en auto's) die ferrari's :)
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
The_Scarabial
Elite shoarma voorproever
Posts: 2329
Joined: Wednesday 22 February 2006 21:34
Location: Vriezenveen

Post by The_Scarabial »

mooi heur, hopen op beetje mooi weer dan is het zoiets altijd wel mooi te doen
Koekoek!

STRNPCP
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1674
Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
Location: Zwolle

Post by STRNPCP »

Mooi gezicht al die verharry's op een rijtje, kost een paar centen *) . Ik zou maar even nakijken of dat ook onder de WA valt als je met kinderen daar langs loopt en,.... oeps foutje 8-)
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"

"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".

(Originally by buckshotglass:)

kolkie
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1756
Joined: Saturday 04 March 2006 21:37
Location: Vroomshoop/Den Bosch

Post by kolkie »

Best gaaf spul hoor, die Italiaantjes. Ben zelf naar Viva Italia geweest - leuk spul alleen was er maar weinig te doen eerlijk gezegd (qua activiteiten om naar te kijken). Helaas zoals op zo'n beetje elke meeting ook weer de onnodige billies en sjonnies :r . Ik ben er heen geweest met een kameraad die een alfa 146 heeft (is ook 1x bij het sleutelen wezen kijken) - had ook paddockkaarten via een 1 of ander alfaforum geregeld. Komt het treintje vanuit het zuiden de parking op (stonden een auto of 40 op dat moment, allemaal relaxed te kletsen) en daar stoven er toch een aantal als 'n idioot over die parking (met veel grind!) over... ik was niet bepaald amused geweest als (zuiver hypothetisch gesproken) mijn gepoetste italiaanse raspaardje daar bij had gestaan. Steentjes spoten alle kanten, de bodykits en bodems schraapten bij de vleet over de grond :{ - right, de toon was gezet. Oja, de broodnodige hardkoor mocht niet ontbreken ofcourse :{ .

*prefereert een relaxed samenkomen van een kleinere groep liefhebbers boven grootschalige evenementen*

Veel plezier :9~ :p .
Who needs new cars anyway - '88 Sjonniebeemer (E30 325i sans la lettre) + Mazda MX-5/Miata 1.8'
ik dus :P 2014 Fusion, 2015 Mustang
Een dag geen post is een dag geen bekeuring :D !


Shoarmateam-wiki

Post Reply