Cookiewet mededeling:
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Duitsland meet?
Moderator: Meat-team Member
- DeSchouten
- Shoarma vreter
- Posts: 4562
- kuchnie na wymiar
- Joined: Monday 13 November 2006 22:27
Re: Karbonade van de nacht - deeltje 3
In de buurt van winterberg heb je ook wel leuke berg weggetjes en dat is niet zo ver rijden
"The Ultimate 7M"
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....
- Jeffryst182
- ShoarmaTeam Member
- Posts: 1658
- Joined: Thursday 23 February 2006 14:29
- Location: Riessen!!!
- Contact:
Re: Duitsland meet?
Yeah cool! knallen in de Pruissen.
Alle voor mij ook slechts een dagtrip.
Een combi tussen Autobahn und landschapsweggetjes lijkt mij gaaf.
Alle voor mij ook slechts een dagtrip.
Een combi tussen Autobahn und landschapsweggetjes lijkt mij gaaf.
269.3 WhP / 302 CrankHP @ 1.05 Bar
Original licenceplate number PMB 839
Re: Duitsland meet?
Ben naar de alpen gereden met de suup, en het is veel leuker om over mooie berwegen te rijden dan saai voluit de autobahn te volgen in duitsland.
1JZ VVTi on LPI, works bell paddleshift kit niet aangesloten, R154 bak, 3" full exhaust, Wideband, Apexi Neo AFC
- RotteTrollMK3
- Shoarma voorproever eerste klas
- Posts: 1557
- Joined: Tuesday 27 January 2009 20:39
- Location: Dedemsvaart
Re: Duitsland meet?
+100Gunnar wrote:Ben naar de alpen gereden met de suup, en het is veel leuker om over mooie berwegen te rijden dan saai voluit de autobahn te volgen in duitsland.
_______________________
Toyota MR2 SW20 2.0 3SGTE (rrrooooaaaaarrrr!!!! tu-tu-tu-tu!!)
Re: Duitsland meet?
^Gunnar wrote:Ben naar de alpen gereden met de suup, en het is veel leuker om over mooie berwegen te rijden dan saai voluit de autobahn te volgen in duitsland.
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.
- DeSchouten
- Shoarma vreter
- Posts: 4562
- Joined: Monday 13 November 2006 22:27
Re: Duitsland meet?
Bochten zijn voor auto's met te weinig pk's zodat die ook een beetje bij kunnen blijven!
"The Ultimate 7M"
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....
Re: Duitsland meet?
Bochten zijn te moeilijk voor mensen die alleen maar weten hoe het gaspedaal werkt en niet hoe het stuur werkt. Dom rechtdoor crossen is voor hilbilly's en homo's
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5
Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio
Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio
Re: Duitsland meet?
Een gyneacoloog is feitelijk ook maar een kutmonteur !!!!!!
Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.
Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.
- DeSchouten
- Shoarma vreter
- Posts: 4562
- Joined: Monday 13 November 2006 22:27
Re: Duitsland meet?
Dat is een beetje het zelfde als zeggen, Het gaat niet om de lengte, als je een kleintje hebt!
(nu is dat in dit geval niet helemaal de beste vergelijking maar je begrijpt wat ik bedoel!)
Nu maar weer B.O.T.!
(nu is dat in dit geval niet helemaal de beste vergelijking maar je begrijpt wat ik bedoel!)
Nu maar weer B.O.T.!
"The Ultimate 7M"
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....
Re: Duitsland meet?
Laat ik het effe wat anders formuleren.
De KNOP is het belangrijkste, de rest heb je alleen maar nodig om te duwen.
In jouw geval heb je die knop alleen maar nodig om ervoor te zorgen dat je hand er niet afschiet.
B.O.T.
De KNOP is het belangrijkste, de rest heb je alleen maar nodig om te duwen.
In jouw geval heb je die knop alleen maar nodig om ervoor te zorgen dat je hand er niet afschiet.
B.O.T.
Een gyneacoloog is feitelijk ook maar een kutmonteur !!!!!!
Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.
Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.
- Tjabbo
- ShoarmaTeam Admin
- Posts: 24489
- Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
- Location: Vroomshoop
- Contact:
Re: Duitsland meet?
net alsof je met de supra lekker strak kan sturen in bochtige weggetjes. pfff daar is het kreng veel te zwaar voor. kom nou toch
toeren in de bergen moet je met een of andere kappersauto doen, niet met een supra. te zwaar, stuurt stock niet scherp, de turbo spoelt pas na 2500rpm, en de remmen zijn onderbemeten.
kom op zeg, je moet wel weten wat je in huis hebt en waar je kwaliteiten liggen. een supra is nu eenmaal een snelwegvreter, geen circuitmonster of hillclimb koning.
toeren in de bergen moet je met een of andere kappersauto doen, niet met een supra. te zwaar, stuurt stock niet scherp, de turbo spoelt pas na 2500rpm, en de remmen zijn onderbemeten.
kom op zeg, je moet wel weten wat je in huis hebt en waar je kwaliteiten liggen. een supra is nu eenmaal een snelwegvreter, geen circuitmonster of hillclimb koning.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
Re: Duitsland meet?
Hey, mij gaat het er maar om dat het oog ook wel wat wil.
Ik ga dan nog liever rustig 2 uur door een mooi dal, dan 45 minuten plankend over de autobahn.
Het is uiteraard allemaal kwestie van smaak, en als de routte juist uitgestippeld is , dan kan je van beide wat hebben.
Doe me er wel even aan denken dat ik alvast een setje sierlijsten bestel voor de voorruit voor na het planken [:D]
Ik ga dan nog liever rustig 2 uur door een mooi dal, dan 45 minuten plankend over de autobahn.
Het is uiteraard allemaal kwestie van smaak, en als de routte juist uitgestippeld is , dan kan je van beide wat hebben.
Doe me er wel even aan denken dat ik alvast een setje sierlijsten bestel voor de voorruit voor na het planken [:D]
1JZ VVTi on LPI, works bell paddleshift kit niet aangesloten, R154 bak, 3" full exhaust, Wideband, Apexi Neo AFC
Re: Duitsland meet?
Dat wordt doorwerken met het achtersubframe want de suup is nu een extreme zwabber zo zonder rubbers!
Maar ben zelf helemaal voor zie wel of het 1 of 2 of 6 dagen wordt
Wil wel graag ruim van te voren vaste data ivm het vrij nemen van werk..
Maar ben zelf helemaal voor zie wel of het 1 of 2 of 6 dagen wordt
Wil wel graag ruim van te voren vaste data ivm het vrij nemen van werk..
Re: Duitsland meet?
Ps die sierlijstjes ben ik 2 weken geleden verloren tijdens een speeluurtje met een beemertje 540i
Re: Duitsland meet?
Ik zie dat een hoop mensen hier toch voor de verkeerde auto gekozen hebben...
Re: Duitsland meet?
Tja, een fiat barchetta was me net iets te gay :-)
1JZ VVTi on LPI, works bell paddleshift kit niet aangesloten, R154 bak, 3" full exhaust, Wideband, Apexi Neo AFC
Re: Duitsland meet?
Een echte kerel kan rustig in een kappersauto rijden, heb je gewoon een goed setje ballen voor nodig
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5
Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio
Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio
Re: Duitsland meet?
Snelweg verveeld snel man....bochies zijn toch veel leuker, ook de omgeving is veel leuker! Met de motor is ook weinig aan snelweg rijden. Ja, ook met een buikschuiver, plus dat het rijbewijs vast uit het raam wappert of uit je jas [:D] .
Re: Duitsland meet?
Degenen die roepen dat de snelweg saai is hebben te weinig pk's... [:D]
Voor de duidelijkheid, ik vind bergweggetjes knallen heel erg leuk en heb het tig keer gedaan als ik in de Alpen ben; Oostenrijk, Zwitserland en Italië, zowel in de winter als in de zomer. Haarspeldbochten zijn perfect om doorheen te driften (hè Joep, haha!) (maar ik moet er echter niet aan denken om met een mk3 met stock remmerij de bergen in te gaan, da's best dapper als je dat gaat doen ) De enige reden voor mij om naar Dld te gaan voor een toertochtje is de afwezigheid van een snelheidslimiet. Ik heb nog niet de gelegenheid gehad om te zien of mijn toerenbegrenzer ook mijn snelheidsbegrenzer is ;)
Voor de duidelijkheid, ik vind bergweggetjes knallen heel erg leuk en heb het tig keer gedaan als ik in de Alpen ben; Oostenrijk, Zwitserland en Italië, zowel in de winter als in de zomer. Haarspeldbochten zijn perfect om doorheen te driften (hè Joep, haha!) (maar ik moet er echter niet aan denken om met een mk3 met stock remmerij de bergen in te gaan, da's best dapper als je dat gaat doen ) De enige reden voor mij om naar Dld te gaan voor een toertochtje is de afwezigheid van een snelheidslimiet. Ik heb nog niet de gelegenheid gehad om te zien of mijn toerenbegrenzer ook mijn snelheidsbegrenzer is ;)
Re: Duitsland meet?
I'm with Richard Ik heb zo'n beetje alles wel gedaan met de supra en een combi van alles is gewoon het leukst, plus dat ik ook wel eens wil weten tot hoe ver hij gaat
Shoarma god
Re: Duitsland meet?
Combinatie uitje dan Knallen naar een mooi gebied dan bochtjes, ff eten, en dan weer terug rijden. Damn moet wel ff doorsleutelen dan....
Re: Duitsland meet?
Als het al zo mocht zijn, dat ik VOOR die tijd de suup door de RDW en APK heb, en de rest ook in orde heb gemaakt, dan lijkt het me nog steeds niet echt een strak plan om gelijk al de eerste maand over de duitse Autobahn te blazen.
Ik wil voorkomen, dat er tijdens die rit niet alsnog ergens een verborgen gebrek opduikt, en ik met de autoambulance terugmoet.
Bij deze dus, Count me out. Ik blijf dit jaar liever nog even in Nederland rondcrossen, en ga tzt op eigen gelegenheid wel een keer een tank leegblaffen in Duitsland. Waarschijnlijk ben ik er volgend jaar wel bij. ( Als alles goedgaat)
Ik wil voorkomen, dat er tijdens die rit niet alsnog ergens een verborgen gebrek opduikt, en ik met de autoambulance terugmoet.
Bij deze dus, Count me out. Ik blijf dit jaar liever nog even in Nederland rondcrossen, en ga tzt op eigen gelegenheid wel een keer een tank leegblaffen in Duitsland. Waarschijnlijk ben ik er volgend jaar wel bij. ( Als alles goedgaat)
Een gyneacoloog is feitelijk ook maar een kutmonteur !!!!!!
Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.
Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.
Re: Duitsland meet?
dat kloptRich wrote:Degenen die roepen dat de snelweg saai is hebben te weinig pk's... [:D]
Maar ook met veel pk's is hardrijden voor míj niet echt boeiend, hou daar gewoon niet zo van, zal wel te weinig testosteron hebben ofzo
combi vind ik prima, dan kom ik gewoon wat later bij de bochtjes aan
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5
Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio
Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio
Re: Duitsland meet?
Als het toch met overnachting is, dan is het niet moeilijk om in het naar de bergjes rijden 2 routes uit te stippelen. Eentje met full speed en een rustige routte. Dan zijn we savonds allemaal tesamen op dezelfed plaats en doen we de bergrit tesamen.
En marcel, zo'n goedkope internationale resiverzekering voor een paar dagen met depannage heb ik ook gedaan doen ik naar de alpen reed. Gewoon voor de gemoedsrust.
En marcel, zo'n goedkope internationale resiverzekering voor een paar dagen met depannage heb ik ook gedaan doen ik naar de alpen reed. Gewoon voor de gemoedsrust.
1JZ VVTi on LPI, works bell paddleshift kit niet aangesloten, R154 bak, 3" full exhaust, Wideband, Apexi Neo AFC
- Tjabbo
- ShoarmaTeam Admin
- Posts: 24489
- Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
- Location: Vroomshoop
- Contact:
Re: Duitsland meet?
emveha je moet al flink panne hebben wil je dat niet kunnen oplossen met zoveel mk3 owners bij elkaar
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.