Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Custom Turbo Meeting Zondag 12 augustus 2012 and beyond OUD

Een leuke meeting in het vooruitzicht? Post hem hier.

Moderator: Meat-team Member

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
kuchnie na wymiar
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Custom Turbo Meeting Zondag 12 augustus 2012 and beyond OUD

Post by dubversion »

Hi mensen,

Zoals bekend ben ik op zoek naar een nieuwe locatie voor de custom turbo meeting. Het AC Restaurant is op zich een prachtig hoekje Nederland, maar simpelweg te klein. Ik sta open voor elke plek die (veel) groter is dan het AC; hier zijn wat richtlijnen:

- In principe gratis ik betrek de gemeente sowieso
- Mocht het op een vliegveld zijn en er is plek voor "show", dan heb ik daar een zeer strakke regie over. Spontane burnouts kan ik niet meer toestaan, omdat ik dan problemen ga krijgen komende jaren. Het moet leuk blijven !!
- ik wil niet afhankelijk worden van sponsers en ook zelf niets willen inleggen. Motto: graag of niet !
- GROOT, minimaal plek voor 200 auto's
- Gezellige locatie, en volledig geasfalteerd. dit is geen grasveld meeting
- Liefst in de bebouwde kom, gezinnen met fiets/lopend moeten makkelijk kunnen komen
- Dichtbij snelweg, dicht bij Duitse snelweg zonder limiet nog beter !
- Centraal gelegen, dus niet in Kerkrade of drachten, daarom was mijn keuze A12 (midden nederland)
- Vaste en grote (goedkope) catering met toiletten, dus niet een klein friettentje; mensen moeten kunnen schuilen voor regen of met 150 man iets kunnen drinken.

- voor 100% niet "De Meern", dus vind ik dus helemaal niets.

Dit zijn plekken die worden beschouwd, maar ze hebben allemaal ook weer minpuntjes:


- Centrum Almere Stad
+ super groot, super gezellig, - gemeente absoluut nodig, - spontane burnouts kan een probleem worden, maar ik ga praten over een afgezet stuk asfalt !

- Gemeente Zevenaar
+ bekende locatie, - weer niet erg centraal in NL, - gemeente nodig

- Goed geasfalteerde vliegvelden, zoals Lelystad
- bereikbaarheid, + stukje asfalt voor burnouts, shows, etc

- Maxis Muiden (King Cruise wordt daar ook gehouden, niet op dezelfde dag voor waarborging exclusiviteit)
+ bereikbaarheid, groter, gezellige parkeerplaats, - komst misschien geld voor parkeerplaats huur (ik ga praten met King Cruise voor het hoe en wat)



.... roept u maar !

groetjes,
Jeroen
Last edited by dubversion on Wednesday 28 March 2012 23:16, edited 1 time in total.

User avatar
Rich
Shoarma voorproever
Posts: 1378
Joined: Sunday 20 September 2009 13:02
Contact:

Re: Tips voor locatie Custom Turbo Meeting 2012 and beyond !

Post by Rich »

Vliegveld Valkenburg langs de A44 bij Wassenaar/Leiden/Katwijk in de buurt.

Google Maps

Hier worden ook dragraces georganiseerd en andere auto evenementen, ze zijn er dus mee bekend en een burn-out stekkie zal ook wel te regelen zijn.

emveha
Shoarma eter
Posts: 3170
Joined: Monday 16 November 2009 19:26
Location: Goirle-City

Re: Tips voor locatie Custom Turbo Meeting 2012 and beyond !

Post by emveha »

Tip, zoek een "Routier" uit. Dat zijn vrachtwagenparkeerplaatsen, en als je die een vlak bij de grens zoek heb je best wel kans dat je een stuk van de parkeerplaats mag gebruiken.

- Toiletten aanwezig
- Ruimte in overvloed
- Catering tegen schappelijke prijzen


Noem een voorbeeld, Frans op den Bult, http://www.fransopdenbult.nl/menurestaurant/Parkeren/. Mooie locatie en ruimte genoeg.
Een gyneacoloog is feitelijk ook maar een kutmonteur !!!!!!

Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.

User avatar
DeSchouten
Shoarma vreter
Posts: 4562
Joined: Monday 13 November 2006 22:27

Re: Tips voor locatie Custom Turbo Meeting 2012 and beyond !

Post by DeSchouten »

jah Frans int gat is wel een mooie lokatie, alleen niet echt centraal gelegen.


De 2e steeg is ook wel een goeie en wat centraler gelegen.
"The Ultimate 7M"
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Tips voor locatie Custom Turbo Meeting 2012 and beyond !

Post by Tjabbo »

Frans op den bult lijkt me super :)
Hadden we al een datum?
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Re: Tips voor locatie Custom Turbo Meeting 2012 and beyond !

Post by dubversion »

Heren van de turbo's en superchargers en dus van het goede leven,

een datum is er: zondag, 19 AUG 2012.

Ik ben momenteel in onderhandeling om het in het centrum van Almere te doen en ik kan hopelijk een klein stukje weg afzetten (ong 80 meter) om de auto's rijdend aan het publiek te tonen. ER zal GEEN plaats zijn voor burnouts, maar wel om een keer het pedaal even legaal in te trappen.

Zodra de plannen definitiever zijn, maak ik uiteraard de officiele thread aan.

Overigens: mocht Almere niet lukken, dan ga ik nog eens naar de alternatieve kijken, zoals Zevenaar (andere locatie, "overkant" van het AC restaurant) en andere plekken natuurlijk.

Ik zoek iets in de bebouwde kom, omdat ik het toch wel erg leuk vind als er veel publiek op af komt; met een afgelegen plek komen de potentiele supra rijders van een jaar of 8 niet langs met hun moeder...

groetjes,

Jeroen

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Custom Turbo Meeting Zondag 19 augustus 2012 and beyond

Post by Tjabbo »

Hey Jeroen

ik heb even de topictitel aangepast en het event in de agenda gezet.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Custom Turbo Meeting Zondag 19 augustus 2012 and beyond

Post by Tjabbo »

mijn bescheiden mening:
Zevenaar is toch wel echt supercool, want het gaafste onderdeel van de meeting was wel het :drive: in duitsland. :@
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Mark
Shoarma haler
Posts: 255
Joined: Sunday 14 August 2011 19:19

Re: Custom Turbo Meeting Zondag 19 augustus 2012 and beyond

Post by Mark »

Hee Jeroen, ik ben er sowieso bij, ongeacht waar het is. 19 Augustus staat in de agenda, ik kijk er naar uit.
@Tjabbo, ik ben het helemaal met je eens! :Y

User avatar
babbel
Elite shoarma haler
Posts: 463
Joined: Monday 19 May 2008 12:44

Re: Custom Turbo Meeting Zondag 19 augustus 2012 and beyond

Post by babbel »

De verwachting is dat ik in augustus niet op vakantie ben, dus ik wil er nu zeker eens bij zijn.
Schrijf maar alvast een mkIV op je lijstje ;)

Overigens is inderdaad een plek met wat publiek wel zo leuk, succes met de organisatie!
Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Re: Custom Turbo Meeting Zondag 19 augustus 2012 and beyond

Post by dubversion »

Hi Marco,

Zevenaar was heel gaaf en natuurlijk de "after party" in Duitsland voor herhaling vatbaar. Misschien moet ik vast de afterparty zetten voor 26 AUG 2012 bij AC Zevenaar, if you catch my drift ;)

Maar heb geloof, als het me lukt wat ik wil in Almere, dan wordt het echt heel erg gezellig daar. Het is een hele mooie spot en publiek gegarandeerd ! En genoeg plek voor 200 - 300 auto's...makkelijk, zonder die gezelligheid te verliezen.

Ik houd jullie op de hoogte !

Wel cool, nu al 3 supra's op het VOB lijstje *O* Babbel, ik kijk naar je bolide uit !

Ik hoop zo in begin Maart alles rond te hebben.

groetjes,

Jeroen

User avatar
toyota87
Meat-team Member
Posts: 4299
Joined: Sunday 09 November 2008 22:17

Re: Custom Turbo Meeting Zondag 19 augustus 2012 and beyond

Post by toyota87 »

ik kom ook natuurlijk :7
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Custom Turbo Meeting Zondag 19 augustus 2012 and beyond

Post by Tjabbo »

Jeah had het niet vermeld maar natuurlijk ben ik er ook :)
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Re: Custom Turbo Meeting Zondag 19 augustus 2012 and beyond

Post by dubversion »

Geweldig jongens !

User avatar
DeSchouten
Shoarma vreter
Posts: 4562
Joined: Monday 13 November 2006 22:27

Re: Custom Turbo Meeting Zondag 19 augustus 2012 and beyond

Post by DeSchouten »

Nou Jeroen zorg maar dat je een pallet tisues klaar heb staan, als ze allemaal op de meeting komen :rukker:
"The Ultimate 7M"
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....

DaytonaM3
Sla blaadje
Posts: 34
Joined: Saturday 21 August 2010 22:33

Re: Custom Turbo Meeting Zondag 19 augustus 2012 and beyond

Post by DaytonaM3 »

Persoonlijk zou ik het jammer vinden dat de meeting verplaatst word naar Almere,De meeting is bekend geworden in Zevenaar en iets wat succesvol is moet je niet veranderen,en net wat Tjabbo zegt Duitsland ligt erg dichtbij en daardoor ziet de video er ook een stuk beter uit ipv alleen auto,s die stilstaan.

User avatar
DeSchouten
Shoarma vreter
Posts: 4562
Joined: Monday 13 November 2006 22:27

Re: Custom Turbo Meeting Zondag 19 augustus 2012 and beyond

Post by DeSchouten »

Misschien is wegrestauran de barriere wat, is vlakbij zevenaar, aan de duitse grens. Hun eigen parkeer plek is niet echt groot maar aan de straat die er langs loopt is plek zat (staan ook altijd vrachtwagens langs geparkeerd)
"The Ultimate 7M"
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Re: Custom Turbo Meeting Zondag 19 augustus 2012 and beyond

Post by dubversion »

Hi jongens,

Heb vertrouwen in wat ik in Almere probeer op te zetten. Ik probeer een stukje weg af te zetten, zodat het niet alleen een "sta" meeting is, maar een heus evenement. In februari hak ik te knoop door, dat hangt van een aantal andere partijen af.

De Almeerse locatie is echt gaaf. Het is een groot terrein, met een gezellige hoek, veel winkelend publiek en belandstelling gegarandeed. Ik heb het wok restaurant "wok masters" benaderd in Zevenaar, maar zij kunnen ons niet helpen.

De locatie bij de AC zevenaar was afgelopen keer echt stampvol en ik vind het vreselijk om mensen te moeten wegsturen.

De wegrestaurants zijn geen optie; dan mis ik het gewone volk die even komt kijken.

Tja, Duitstland is niet dichtbij, maar we moeten ons afvragen of dat bij demeeting hoort. Ik zal een afterparty organiseren bij het AC restaurant, als de meeting zelf NIET in Zevenaar wordt gehouden.

Nogmaals, vertrouw me om het dit jaar in Almere te houden, het is er echt mooi. Hier een sfeer foto:
Image


Op de achtergrond zie je het restaurant. De winkels liggen aan de andere kant van de fotograaf.


Zoals ik al zei, de plek heeft plek zat voor iedereen:

Image

Als je er bent, is het nog leuker !!

groetjes,

Jeroen

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Custom Turbo Meeting Zondag 19 augustus 2012 and beyond

Post by Tjabbo »

Ja ziet er wel vet uit!

En ik heb vol vertrouwen in je. Alleen het idee van 'never change a winning team' blijft me achtervolgen.
Afgelopen jaar waren ook een aantal niet-turbocharged auto's aanwezig. Zoals dat barrel met NOS, en een mooie usa car die alles blingbling had onder de kap (met dual intake). Leuk, maar niet de doelgroep.
Ik denk dat wanneer je aan het 'zevenaar concept' vasthoudt en een lijst maakt met mensen die geselecteerd zijn dat je het geheel exclusiever houdt en wellicht voor de enthousiasteling wat interessanter. En juist dit idee van alleen 'big boost' auto's in combinatie met een toerrit door duitsland is uniek. Veel auto's bij elkaar ergens in het midden van het land met een te klein dragstripje waar veel te veel niet-doelgroep mensen op afkomen hebben we genoeg. Automeuxxxx heet dat ofzo. ;)

Begrijp me goed ik probeer niets af te kraken, maar dit is een beetje hoe ik het zie.
En mij is geleerd dat een goede discussie met gedegen argumenten tot een beter resultaat leidt ^O^

Succes met hakken doorknopen!
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Re: Custom Turbo Meeting Zondag 19 augustus 2012 and beyond

Post by dubversion »

Jazeker, Marco, dit is een forum, en ik vind ieders mening belangrijk. Geloof me, al jullie gedachten spelen ook in mijn hoofd !
Het is een moeilijke beslissing. Zevenaar was (en blijft!) een hele knusse locatie, maar ondanks de regen het vorig jaar hebben we mensen moeten weren van de parkeerplek. De locatie is echt te klein.

Er is altijd plek voor de specials wat mij betreft. De USA cars die er op af kwamen laten ook getunede motoren zien die geen charge nodig hebben. En als er Ferrari, AstonMartin of Lamborghini, laat ik hen ook zeker toe, want dat zijn toch de auto's de ervoor gezorgd hebben dat wij zijn begonnen met tunen. Het is dat soort auto's die je probeert te overtreffen met je eigen bolide.

Verder ben ik absoluut op zoek naar degene die hun gecustom chargede auto eigenlijk altijd in de garage hebben staan en nooit naar meetings komen, behalve die van mij natuurlijk ! De exclusiviteit moet behouden blijven.

Ik zal ook ALTIJD heb VIP lijst concept houden. Vergeet niet dat een heleboel mensen op die lijst door mij persoonlijk zijn uitgenodigd (je wilt niet weten hoeveel uur ik op alle forums rondhang in de projecten thread). Deze lijst is het hart van de meeting; de spontane aanmelders worden ter plekke bekeken of ze een plek op de meeting krijgen. Nu de parkeerplaats veel groter is (bv in Almere) dan is er ook een mooie scheiding aan te brengen tussen de echte VIPs en de "leuke" aanwaaiers, zoals het vorig jaar de mooie witte covertte, de gele Mach 1 mustang met NOS en bv de uitgebouwde peugeot 305. Deze meetings mogen echt weer komen, maar liefst zet ik ze apart van de "echte" vips.

En wellicht het allerbelangrijkste is toch wel dat iedereen met een blij gezicht weg gaat en een praatje heeft gemaakt met andere jongens. Wat is er mooier dan een USA eigenaar die zich verwonderd een de Mitsu 3000GT, of een BMW eigenaar die naar een Opel GT kijkt. De meeting is er uiteindelijk voor de enthousiastelingen !
groetjes,

Jeroen

User avatar
Dredd
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 780
Joined: Sunday 15 August 2010 11:37

Re: Custom Turbo Meeting Zondag 19 augustus 2012 and beyond

Post by Dredd »

Hoi Jeroen,

Ik ben het helemaal met je visie/keuze eens Jeroen.

Zevenaar was leuk, maar inmiddels veel te klein. Dat je na afloop een leuke rit in Duitsland kan maken is leuk, maar niet het doel van de meeting. Een ritje in Duitsland kunnen we als Shoarma-team ook zelf organiseren...

Automaxx is heel ander event, heeft zijn eigen doelgroep en is niet te vergelijken met wat Jeroen aan het organiseren is.

Ik vind het altijd erg leuk juist om het niet exclusief voor de car-fanatic te maken, maar juist toegankelijk voor de pappa's/mamma's en kids.
Wat is er nou mooier dan zo'n menneke van 10 jaar helemaal uit zijn plaat zien gaan als hij een vet getunede auto ziet ^O^ En de "enthousiastelingen" komen toch wel en zeiken toch alleen maar over de kleine turbo of dat er geen NOS op zit :'{

Oh ja, ik ben er natuurlijk ook weer bij :word:

Dennis
PS3 + PS4 ------- PSN: DutchSupra
Joinnnn ussssss!

mmarkk
ShoarmaTeam Member
Posts: 8081
Joined: Wednesday 22 February 2006 22:24

Re: Custom Turbo Meeting Zondag 19 augustus 2012 and beyond

Post by mmarkk »

+∞
Image Image Image
http://WWW.SYSTEEMPLAFONDSBAARN.NL
Mk3 Supra 415 bhp
Mk4 Supra 400+ bhp
MB Vito 204 bhp
Eco-hippie!

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Re: Custom Turbo Meeting Zondag 19 augustus 2012 and beyond

Post by dubversion »

Hi Dredd, thanks voor je woorden !

Komende maandag het tweede gesprek (en hopelijk laatste) met de gemeente. Daarna neem ik snel een beslissing over de locatie.

Stay tuned !



Goed nieuws: Almere lijkt akkoord te gaan met mijn voorstel !! Nu nog sponsors regelen en/of subsidie !
Last edited by dubversion on Monday 23 January 2012 15:01, edited 2 times in total.

Anthony
2e Assistent shoarma haler
Posts: 85
Joined: Sunday 22 May 2011 11:32

Re: Custom Turbo Meeting Zondag 19 augustus 2012 and beyond

Post by Anthony »

Heb me eigen vorig jaar ook aan gemeld maar helaas was m'n auto toen net klaar maar mocht ik niet rijden omdat ik mijn pols gebroken had }:|
Maar dit jaar kom ik iig ook! Ben wel heel benieuwd want heb er al veel over gehoord [:D]

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Re: Custom Turbo Meeting Zondag 19 augustus 2012 and beyond

Post by dubversion »

Anthony wrote:Heb me eigen vorig jaar ook aan gemeld maar helaas was m'n auto toen net klaar maar mocht ik niet rijden omdat ik mijn pols gebroken had }:|
Maar dit jaar kom ik iig ook! Ben wel heel benieuwd want heb er al veel over gehoord [:D]
Woohoo !!
*O*

Locked