Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Rolling road day - 12 mei Verhoeven Tuning.

Een leuke meeting in het vooruitzicht? Post hem hier.

Moderator: Meat-team Member

DaytonaM3
Sla blaadje
Posts: 34
kuchnie na wymiar
Joined: Saturday 21 August 2010 22:33

Re: Rolling road day - 12 mei Verhoeven Tuning.

Post by DaytonaM3 »

Die M3,s dan praat ik over meervoud en niet 1 die hebben een volledig interieur en die zijn niet gestript.
In Zweden en in de US zijn er genoeg.
Die van mij moet theoretisch ook 9.xx kunnen halen ;)

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Re: Rolling road day - 12 mei Verhoeven Tuning.

Post by dubversion »

Hey Daytona,

Ik had het over de E46 M3, maar ik stel me zo voor dat de E36 niet echt sneller zal zijn met enkel drag radials en turbo ?

Op e46fanatics.com zijn natuurlijk veel jongesn die dragracen en hier is een database met drag tijden van M3's (E36,E46,E92, stock en niet stock):

http://www.dragtimes.com/BMW--M3-Drag-Racing.html

Zoals ik al zei, eerst zien, dan geloven. Er zijn zeker E36 met 9.X tijden, maar het is zeker niet de regel, eerder de uitzonderingen. We hebben het hier over straatlegale auto's, niet funny cars.
Mijn punt is (en blijft) : vermogen betekent niet direct sneller op de 0-100. Shiu hoopt onder de 3s te duiken met zijn GT-R. Ik zeg alleen dat dat echt heel erg zeldzaam is met een straatauto (en dus legale banden). Om wat bewijs te leveren, begon ik over dragtijden.


groetjes,
Jeroen

DaytonaM3
Sla blaadje
Posts: 34
Joined: Saturday 21 August 2010 22:33

Re: Rolling road day - 12 mei Verhoeven Tuning.

Post by DaytonaM3 »

dubversion wrote:Hey Daytona,

Ik had het over de E46 M3, maar ik stel me zo voor dat de E36 niet echt sneller zal zijn met enkel drag radials en turbo ?

Op e46fanatics.com zijn natuurlijk veel jongesn die dragracen en hier is een database met drag tijden van M3's (E36,E46,E92, stock en niet stock):

http://www.dragtimes.com/BMW--M3-Drag-Racing.html

Zoals ik al zei, eerst zien, dan geloven. Er zijn zeker E36 met 9.X tijden, maar het is zeker niet de regel, eerder de uitzonderingen. We hebben het hier over straatlegale auto's, niet funny cars.
Mijn punt is (en blijft) : vermogen betekent niet direct sneller op de 0-100. Shiu hoopt onder de 3s te duiken met zijn GT-R. Ik zeg alleen dat dat echt heel erg zeldzaam is met een straatauto (en dus legale banden). Om wat bewijs te leveren, begon ik over dragtijden.


groetjes,
Jeroen
Jeroen als je iets schrijft dan moet je het wel zeker weten(feiten) en niet zeggen :ik stel me zo voor dat...
Ik zit al vanaf 2002 op US/Zweden forums en ik WEET dat er genoeg M3 E36,s zijn die 9sec rijden met een straat legaal vol interieur.
op Bimmerforums zitten de echte serieuze jongens die drag racen en op E46fanatics veel minder geloof me maar.


Er is nog niet 1 M3 e46 met een lage 10sec,in Zweden heeft Andreas(PPF) een mooie M3 E46 turbo gebouwd die nu een midden 10sec rijd,maar die zie ik dit jaar wel een hoge 9sec te zien rijden.

Een M3 E36 met turbo heeft veel meer torque als een M3 E46 met turbo(bewezen feit) want ik kan je videos,laten zien van een M3 E36 turbo met 100+pk minder tegen een M3 E46 turbo en de E36 wint makkelijk,staat ook genoeg bewijs op Youtube.
Die GTR van Shiu vergelijken met een M3 is appels met peren vergelijken,die bak van hem verliest in principe geen tijd met overschakelen(hij hoeft alleen maar gas te geven) terwijl ik moet schakelen.die versnellings bakken van een GTR zijn geweldig qua werking alleen ze moeten aangepast worden met meer vermogen.
Laat hem er maar eens een gewone schakelbak opzetten dan kan hij het vergeten met hetzelfde vermogen.


Btw de meeste goede tijden staan niet eens op die drag site ;)

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Re: Rolling road day - 12 mei Verhoeven Tuning.

Post by dubversion »

Hey Daytona,

Veel E46 M3's hebben smg, die schakelt in 0.1 seconde, dus daarmee moeten ze toch de E36 tijden kunnen evenaren verslaan. Waarom zou een E36 een E46 makkelijk verslaan met 100 pk minder ? Dan ligt het toch aan de rijder, niet aan de auto. Bold statement als je zegt dat de E36 qua drag een betere auto zou zijn. Post wat linkjes, ik ben geinteresseerd !

De E46's hebben bijna allemaal een LSD, dus qua auto moet het toch minimaal een evenaring zijn ?

groetjes,
Jeroen

shiu
Sla blaadje
Posts: 20
Joined: Thursday 17 May 2012 03:33

Re: Rolling road day - 12 mei Verhoeven Tuning.

Post by shiu »

dubversion wrote:Hey Daytona,

Veel E46 M3's hebben smg, die schakelt in 0.1 seconde, dus daarmee moeten ze toch de E36 tijden kunnen evenaren verslaan. Waarom zou een E36 een E46 makkelijk verslaan met 100 pk minder ? Dan ligt het toch aan de rijder, niet aan de auto. Bold statement als je zegt dat de E36 qua drag een betere auto zou zijn. Post wat linkjes, ik ben geinteresseerd !

De E46's hebben bijna allemaal een LSD, dus qua auto moet het toch minimaal een evenaring zijn ?

groetjes,
Jeroen
1FBS3_UK11M

ilYkIC1oJ4o

DaytonaM3
Sla blaadje
Posts: 34
Joined: Saturday 21 August 2010 22:33

Re: Rolling road day - 12 mei Verhoeven Tuning.

Post by DaytonaM3 »

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... -OOQQnTCrg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... t-pQLZPlaE" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=940MQRl6 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

I didn't even downshift from 4th gear in the 2nd run of this video, while the HPF car started in 3rd.
http://www.youtube.com/watch?v=TWFgPAcOgxE" onclick="window.open(this.href);return false;


Er zijn er nog veel meer maar die plaats ik morgen wel,ik kan je er genoeg laten zien.

Maar laat jij maar eens een 9sec E46 zien :W

shiu
Sla blaadje
Posts: 20
Joined: Thursday 17 May 2012 03:33

Re: Rolling road day - 12 mei Verhoeven Tuning.

Post by shiu »

DaytonaM3 wrote:http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... -OOQQnTCrg

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... t-pQLZPlaE" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=940MQRl6 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

I didn't even downshift from 4th gear in the 2nd run of this video, while the HPF car started in 3rd.
http://www.youtube.com/watch?v=TWFgPAcOgxE" onclick="window.open(this.href);return false;


Er zijn er nog veel meer maar die plaats ik morgen wel,ik kan je er genoeg laten zien.

Maar laat jij maar eens een 9sec E46 zien :W
Ik kan niemand laten zien met een 9 sec M3 volgens mij is dat de limiet van de E46 M3?

GT-R wel daar hebben we genoeg van.

__ngyQsdxQ4

iBO8qMRDoBE

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Re: Rolling road day - 12 mei Verhoeven Tuning.

Post by dubversion »

Hey Shiu,

Haha, van die M3 is enkel nog de deurpanelen stock.
Die Gt-R video is geweldig, aan het geluid te horen is echt stock. Dit moet een van de allersnelste stock auto's zijn (vergeet wel niet de banden, die zijn heel zeker NIET stock en niet streetlegal, maakt enorm veel uit). Geweldig !!

groetjes,
Jeroen

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Re: Rolling road day - 12 mei Verhoeven Tuning.

Post by dubversion »

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... -OOQQnTCrg" onclick="window.open(this.href);return false;
Err, dit is geen m3 en het circuit gaat bergaf !!


http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... t-pQLZPlaE" onclick="window.open(this.href);return false;
Totaal geen wielspin, impressive !

http://www.youtube.com/watch?v=940MQRl6 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja okay, dit is zelfde auto + zelfde coureur...



I didn't even downshift from 4th gear in the 2nd run of this video, while the HPF car started in 3rd.
http://www.youtube.com/watch?v=TWFgPAcOgxE" onclick="window.open(this.href);return false;

Hihih pwned !!!



Daytona,
Het was mijn punt dat een E46, zelfs met al dat vermogen niet zomaar in de 11's komt, laat staan 10.X of 9.X. BMW's zijn simpelweg niet de beste drag racers; de GT-R en Supra's lijken veel geschikter....
Maar ik blijf het merk altijd trouw Daytona, de liefde gaat ver !! Ook BMW's AWD leggen het af tegen hun RWD tweeling broertjes; iets wat be eigenlijk wel verbaasd. Het lijkt alsof BMW's AWD oplossing is gemaakt voor gladde wegen, niet voor acceleratie.

Shiu,
Zodra je je auto klaar hebt zou ik zeggen neem hem een keer naar een dragstrip (tip: NIET drachten, kut circuit) en kijk welke tijd je kan neerzetten op de eerste 60'. Daar worden de top tijden behaald; en daar zit dan ook het vakmanschap van de coureur. Ik kom graag kijken !! Als ik kijk naar de video, dan lijkt het wel alsof die auto een fenomenale tracction control heeft; immers zie je vele runs in de 9 seconden. Prachtig !


groetjes,
Jeroen

User avatar
Casper
Shoarma voorproever
Posts: 1143
Joined: Sunday 12 September 2010 17:59

Re: Rolling road day - 12 mei Verhoeven Tuning.

Post by Casper »

Volgens mij zit SaadRacing mid 10 seconds met hun e46 m3. Die zie ik binnenkort nog wel in de 9.xx komen.

Jeroen, het is een beetje moeilijk te zien op dat filmpje. Maar gaat die wel bergaf?
Lijkt me meer door de hoek van de camera. Volgens mij gaat die juist na de 1/4m licht bergop.

Casper
1996 Toyota Supra Turbo - BPU / HKS HM4 / Superpro / WORK wheels

DaytonaM3
Sla blaadje
Posts: 34
Joined: Saturday 21 August 2010 22:33

Re: Rolling road day - 12 mei Verhoeven Tuning.

Post by DaytonaM3 »

[quote="dubversion"]http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... -OOQQnTCrg
Err, dit is geen m3 en het circuit gaat bergaf !!


Dit is wel een M3 E36,het ging toch om het E36 chassis die geen 9sec haalde?
Hoe kan je nou weer gaan lopen roepen dat die dragstrip bergafwaarts loopt??hij is NHRA goed gekeurd!!!
.Denk je nou echt dat die Amerikanen een baan aanlegggen die berg afwaarts loopt komop zeg,maar laat maar zitten jij weet het beter schjinbaar en kan vanaf je pc,tje zien dat de baan afloopt, erg knap dat je dat kan zien.
Je moet niet zo gauw iets roepen wat niet waar is daar heb je ook een handje van op E46fanatics.

Done here.
Last edited by DaytonaM3 on Tuesday 05 June 2012 12:00, edited 1 time in total.

DaytonaM3
Sla blaadje
Posts: 34
Joined: Saturday 21 August 2010 22:33

Re: Rolling road day - 12 mei Verhoeven Tuning.

Post by DaytonaM3 »

Casper wrote:Volgens mij zit SaadRacing mid 10 seconds met hun e46 m3. Die zie ik binnenkort nog wel in de 9.xx komen.



Casper
Klopt die motor is door Saad gebouwd,Jason van PROefi heeft de motor helemaal afgesteld op E85.
Jason en Saad werken veel samen ,ze zeiden dat ze dit jaar een hoge 9sec wilden halen dus ben benieuwd

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Re: Rolling road day - 12 mei Verhoeven Tuning.

Post by dubversion »

DaytonaM3 wrote:
Dit is wel een M3 E36,het ging toch om het E36 chassis die geen 9sec haalde?
Hoe kan je nou weer gaan lopen roepen dat die dragstrip bergafwaarts loopt??hij is NHRA goed gekeurd!!!
.Denk je nou echt dat die Amerikanen een baan aanlegggen die berg afwaarts loopt komop zeg,maar laat maar zitten jij weet het beter schjinbaar en kan vanaf je pc,tje zien dat de baan afloopt, erg knap dat je dat kan zien.
Je moet niet zo gauw iets roepen wat niet waar is daar heb je ook een handje van op E46fanatics.
Hey Etienne, ik proef enige frustratie, jammer.
Misschien maakte ik een geintje over de dragstrip die bergafwaarts gaat ?

Een E36 chassis maakt het inderdaad GEEN M3. Wat is er nog straatlegaal aan die auto ? In hoeverre is dat motorblok nog origineel ? Hoe dan ook, volgens mij begin je dingen uit het verband te trekken. De discussie was tussen ons dat de meeste M3 (inclusief de E36) die straatlegaal zijn (dus ook straatlegale banden hebben) niet zomaar onder de 10 s duiken; het vermogen maakt dan niet meer uit. Traction control is in mijn mening doorslag gevend.

Dat er supersnelle E36's zijn is ons al bekend, jou eigen BMW is daar een perfect voorbeeld van. Ik denk ook dat je er in theorie onder de 10s mee moet kunnen rijden, maar ik denk niet dat dat lukt met straat banden. En sowieso is dragracen echt een kunst. Ik ben benieuwd of Shiu met zijn monster een keer wil draggen, misschien wil je je eigen auto dan ook eens meenemen, is echt gaaf om te doen een keer.

Ik roep niet gauw iets wat niet waar is. Niet zo cool eigenlijk dat je daar hier mee aankomt, maar goed, dat is blijkbaar jouw mening. Ik maak wel eens een stelling om te kijken wat men er van vind. Dat is het punt van forums; je kan discussieren en elkaars meningen en feiten aandragen.
Done here.
Akkoord.

groetjes,
Jeroen

DaytonaM3
Sla blaadje
Posts: 34
Joined: Saturday 21 August 2010 22:33

Re: Rolling road day - 12 mei Verhoeven Tuning.

Post by DaytonaM3 »

Bijna niemand gaat met straat banden naar de dragstrip(met FWD of RWD) als je een goede tijd wil neerzetten en dat is toch logisch,de Supra,s /M3,s uit de US/Zweden zitten bijna altijd slicks onder of semi slicks(oa Toyo R888,Mickey tompson) die straat legaal zijn!

Bij die video van Mike Radowski(9.5sec) reed hij met zijn straat legale M3 van zijn huis naar de dragstrip en weer terug,welke banden hij had weet ik niet.

Ik wilde niet lullig tegen je doen maar ik weet gewoon dat er genoeg M3 E36,s(straat legaal) zijn die in de 9sec rijden omdat ik me al een tijdje bezig houd met turbo M3,s.
En of daar nou slicks opzitten of niet dat maakt niet uit want het gaat erom om een goede tijd neer te zetten.

Als die van mij weer klaar wil ik 15psi in de 2e versnelling en 22psi in de derde en +-26psi in de vier en vijf. zo denk ik wel grip te hebben want dat heb ik al een beetje getest.
Mijn DTA S80 pro heeft ook traction control dus dat kunnen we altijd nog doen.

Wat bedoel je met orginele motor?
Als je veel vermogen wilt hebben dan moet je andere zuigers ,drijfstangen etc.. hebben maar dat geld voor elke motor.

De GTR is een hele goede/makkelijke auto om mee te drag racen lijkt mij ,four wheel drive,traction control(?), en een perfecte versnellings bak, je hoeft in principe alleen maar gas te geven,die kan je met een schakelbak gewoon niet verslaan als ze het zelfde vermogen hebben.

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Re: Rolling road day - 12 mei Verhoeven Tuning.

Post by dubversion »

Helemaal mee eens !


Volgens mij gaat Shiu niet zoveel verbouwen aan z'n motor. Shiu heb je nog een spec lijstje van je motor ?

Ook de Supra's hoeven dat niet direct te doen... tja daar gaan me met onze hoge compressie BMW...

Hou me op de hoogte van je dragrace planning. Ik neem de camera mee !
Mij viel het dragracen in ieder geval erg tegen, ik kwam gewoon niet van de plek, alleem maar wielspin in drachten (met harde zomer banden ). Ik hoorde me eigen motor ook helemaal niet, vanwege het opwarmen en kabaal van de andere gasten, dat helpt ook totaal niet. Het was erg koud in Drachten; dus het rubber smelte ook niet op het asfalt. Ach ja, wat kun je verwachten voor een eerste keer.

groetjes,
Jeroen

User avatar
Casper
Shoarma voorproever
Posts: 1143
Joined: Sunday 12 September 2010 17:59

Re: Rolling road day - 12 mei Verhoeven Tuning.

Post by Casper »

Dredd wrote:Aahhhh, met stock twins bedoel ik ook stock zonder C16, NOS... *) Met funny-gas is hogere rwhp's natuurlijk haalbaar! Hmmmm, misschien volgend jaar maar aan het lachgas [}:)]

Een verschil in dyno's zal bij de serieuze tuners inderdaad niet voorkomen, maar wat ze in de USA uit stock twin en 61/67mm turbo's halen kan vaak gewoon niet kloppen. Als je de max rwhp van de USA en GB vergelijkt zit daar (gemiddeld!) vaak een erg groot verschil in.

Als de T56 ingebouwd is gaat de Suup nog bij Rich op de bank. Dan kunnen we zien wat een TTC op 1.3 bar aan rwhp oplevert :Y
Dennis, ik ben eens even gaan zoeken naar de records van BPU Supras. Sommige rijden op 1.6 Bar [B)]
Wel moet gezegd worden dat er bij Stu H een stage 1 kop + stage 1 intake en nog heel wat ander spul op zit. Zal vast en zeker ook nog agressievere nokkenassen en cam gears hebben. Je kan ervan uitgaan dat al deze bpu record Supras zo goed als single turbo klaar zijn. Volgens mij reed Stu wel in seq mode.

1. Tony Brock 496rwhp
2. Stu Hagen 491rwhp (Dit is vóór de s4s twin turbo upgrade)
3. Many 487rwhp
4. Chris 483rwhp
5. Curt Aigner 465rwhp

Ik heb ook nog een lijstje van Curt Aigner gevonden om de zo hoog mogelijk te scoren ( chasing numbers right :p)

1. shim the wastegate to hold 1.6 bar
2. remove the air filter assy.
3. remove the down pipe/exhaust system
4. fill up with 100 or better octane
5. set boost controller to 22-23 psi
6. reset ecu on each run,restart and let idle for a few minutes
7."ice down " the intercooler with lots of nitrous or whatever you want to call it.
8. blow a lot of fans on face of intercooler,and accross engine bay
9. read http://www.mkiv.com" onclick="window.open(this.href);return false; for all of the freebie tricks
10. outside air temp 70 deg or less with little or no humidity
11. dont run big diameter tires!!18's or 19's use the stock 17's
12.make sure clutch/auto trans in excellent shape.
13.pull temp sensor plug on radiator to keep the electric fans running.
14. monitor a/f ratios with wide band hook up
15. get cam gears they do help in hp #'s
16. if you cant afford the AEM unit then use a HKS VPC ,with VPC intake pipe.
17. see above #16 ,HKS GCC even better with VPC
18. install fuel damper by pass line.
19. gap whatever plugs you want at .30

Succes met jou run Dennis! Btw rijd je toevallig op een AEM oid?

Casper
1996 Toyota Supra Turbo - BPU / HKS HM4 / Superpro / WORK wheels

User avatar
Dredd
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 780
Joined: Sunday 15 August 2010 11:37

Re: Rolling road day - 12 mei Verhoeven Tuning.

Post by Dredd »

Casper,

Damn, thats some serious hardcore BPU+++++++++ tuning [:O]

Nope geen EAM, maar misschien iets voor volgend jaar, misschien incl. NOS. Ik ben net een kind als het om NOS gaat _O_ _O_ De AEM of ProEFI zou ong 30-40 rwhp extra kunnen opleveren en met een NOS shot van 50 ga dan inderdaad richting de 450 rwhp. Nice *)

D.
PS3 + PS4 ------- PSN: DutchSupra
Joinnnn ussssss!

shiu
Sla blaadje
Posts: 20
Joined: Thursday 17 May 2012 03:33

Re: Rolling road day - 12 mei Verhoeven Tuning.

Post by shiu »

dubversion wrote:Helemaal mee eens !


Volgens mij gaat Shiu niet zoveel verbouwen aan z'n motor. Shiu heb je nog een spec lijstje van je motor ?

Ook de Supra's hoeven dat niet direct te doen... tja daar gaan me met onze hoge compressie BMW...

Hou me op de hoogte van je dragrace planning. Ik neem de camera mee !
Mij viel het dragracen in ieder geval erg tegen, ik kwam gewoon niet van de plek, alleem maar wielspin in drachten (met harde zomer banden ). Ik hoorde me eigen motor ook helemaal niet, vanwege het opwarmen en kabaal van de andere gasten, dat helpt ook totaal niet. Het was erg koud in Drachten; dus het rubber smelte ook niet op het asfalt. Ach ja, wat kun je verwachten voor een eerste keer.

groetjes,
Jeroen
Maak het uit of je FWD,RWD of 4WD hebt? Zover hoorde ik dat je met 4WD meer hp op het asfalt wegkrijgt dan een FWD of RWD.

Ik ga voorlopig met standard internals tot 650pk (1.3Bar). Dan ga ik even kijken voor een HKS 1000 of JUN R1. Even wachten op tests to ze stabiel zijn en het onderblok niet kraken.

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Re: Rolling road day - 12 mei Verhoeven Tuning.

Post by dubversion »

650 PK is echt genoeg ! 4WD helpt heel zeker om van de plaats te komen; niet alle automerken hebben 4WD goed voor elkaar; BMW vind ik niet zo goed (2WD 335i zijn sneller op dragrace dan 4WD 335xi )...

Lijkt wel alsof fabrikanten moeten kiezen wat voor type 4WD: offroading of snelheid. De GT-R is duidelijk voor de snelheid, BMW kiest voor "offroading/sneeuw"

groetjes,
Jeroen

shiu
Sla blaadje
Posts: 20
Joined: Thursday 17 May 2012 03:33

Re: Rolling road day - 12 mei Verhoeven Tuning.

Post by shiu »

yep het is voor elkaar 9.87 sec stock turbo, stock box.

E85 krijgt het echte vermogen pas eruit uit een blok.

http://www.nagtroc.org/forums/index.php ... fromsearch__" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.2009gtr.com/2012/03/9-second ... -gt-r.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit is de setup die ik ga kopen. E85 mappen ga ik nog ermee wachten aangezien bijna niemand het verkoopt meer in NL.

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Re: Rolling road day - 12 mei Verhoeven Tuning.

Post by dubversion »

Wow, 9.87 op een stock motor ! E85 is zeker "the way to go" ! Succes met de aanschaf !

shiu
Sla blaadje
Posts: 20
Joined: Thursday 17 May 2012 03:33

Re: Rolling road day - 12 mei Verhoeven Tuning.

Post by shiu »

Bump.

Yup het is officieel. Ik hoorde het een paar weken geleden van vrienden en had geen tijd om het te posten omdat, ik ook werk in de UK en internet is slecht hier.

0-100 2.2-2.3 secs met JUN R1 JM imports.

http://www.gtr.co.uk/forum/1650757-post1180.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Image

Post Reply