Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

SYMPHONY OF SPEED.

Een leuke meeting in het vooruitzicht? Post hem hier.

Moderator: Meat-team Member

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
kuchnie na wymiar
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: SYMPHONY OF SPEED.

Post by Tjabbo »

Gisteren ben ik ook even geweest.
Buiten dat het wel gezellig was met ruurd, kim en dennis, vond ik de meeting echt zwaar tegenvallen.
Inderdaad symphony of speed is meer phony of speed, want het was weer plastic fantastic alom. Bende opeltjes met veel leer en plastic, paintbrush en bling bling.

Echte speed was er niet. Ja dat driften, dat was echt gaaf. Hoewel de skidpad klein was heb ik genoten van die dikke skyline die stond te gummen.

Ik denk dat ruurd, met zijn stock 1jz setup bij de snellere auto's hoorde daar. Op een big single 2jz na, was het allemaal show ipv go.
Daarbij hebben die domkoppen de meeting gehouden in een weekend wanneer Twente thuis speelt! Ik deed er een half uur over om de laatste 2 kilometers af te leggen. Heeeeel onhandig georganiseerd.

Het is dat ik een gratis kaartje had, anders zou ik me heel heel zwaar bekocht voelen.
Zo'n meeting heeft potentie, maar het moet echt nog groeien hoor.

Over jou meeting jeroen: Ik zou niet krachten bundelen met zo'n organisatie
De ENIGE reden dat er performance minded mensen op af komen is dat het juist geen enkele affiliatie heeft met automeuuxxx en het bedrijf daar achter.
Want die meetings staan garant voor petjes volk, veel lawaai, en all show, no go.

Het zou een achteruitgang, zelfs vernietigend zijn voor jou meeting, afhankelijk van de vorm waarin je het giet.
Dat ze je vanalles aanbieden is mooi, strelend en super vet zelfs. Maar imho verkoop je je ziel aan de duivel mocht je dat doen.

my 2 cents.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
musli
Shoarma eter
Posts: 3336
Joined: Thursday 27 November 2008 01:19
Location: Westerhoeven

Re: SYMPHONY OF SPEED.

Post by musli »

Maar ja het is symphony of Speed, niet Sound of Music
Inderdaad symphony of speed is meer phony of speed
:')

Ik heb me wel vermaakt, al was het geloof ik vooral leedvermaak over hoe zónde het van je geld is om een boombox van je (lelijke) auto te maken. Wat het verontrustendst was... dat ruurds auto het mínst bling bling was! Dat was een van de cleanste, no-nonsense auto's aanwezig.
Ik heb me verder vooral vermaakt met mensen kijken dat was ook vermakelijk :D Driften was erg vet om te kijken (ik wil ook een keertje!!) en het broodje beenham smaakte uitstekend! Ben blij dat ik inderdaad ook een gratis kaartje had, het was geinig, maar als je er 12 (of zelfs 17 euro voor een weekend kaartje) voor neerlegt zou het gewoon zonde zijn. Misschien dat het volgend jaar wat meer vorm heeft en er ook meer variatie is. Ook wat standjes betreft was het matig. Ik had nog een andere vriend mee, en die is geinteresseerd in chip tuning, er was 1 standje in die richting maar die monteren van de boxjes aan je gaspedaal ofzo. Geen idee, klinkt alsof het snel stuk gaat... Ook gemiste kans op zo'n evenement. Wel heb ik een kekke nieuwe zonnebril want mijn laatste bril was kaduuk.

dus.
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5

Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Re: SYMPHONY OF SPEED.

Post by dubversion »

Tjabbo wrote:
Over jou meeting jeroen: Ik zou niet krachten bundelen met zo'n organisatie
De ENIGE reden dat er performance minded mensen op af komen is dat het juist geen enkele affiliatie heeft met automeuuxxx en het bedrijf daar achter.
Want die meetings staan garant voor petjes volk, veel lawaai, en all show, no go.

Het zou een achteruitgang, zelfs vernietigend zijn voor jou meeting, afhankelijk van de vorm waarin je het giet.
Dat ze je vanalles aanbieden is mooi, strelend en super vet zelfs. Maar imho verkoop je je ziel aan de duivel mocht je dat doen.

my 2 cents.

Hi Marco,

Zo denk ik er zelf ook over. Sowieso wil ik in het centrum van een stad blijven en Zevenaar beviel me afgelopen keer echt uitstekend. Maar goed, ik kreeg de aanbieding en er over nadenken kan geen kwaad.

groetjes,
Jeroen

User avatar
musli
Shoarma eter
Posts: 3336
Joined: Thursday 27 November 2008 01:19
Location: Westerhoeven

Re: SYMPHONY OF SPEED.

Post by musli »

waar ik hier nog als een boer(in) met kiespijn om kan lachen
Image

moet ik hier een beetje van huilen
Image
(heeft 2e plaats gekregen in een of andere wedstrijd... ik hoop voor wanstaltigste gedrocht...)

3u2nVO_rygE
[8)] :N

Image

iYUHheTonms
^O^ :drive: *O*
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5

Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Re: SYMPHONY OF SPEED.

Post by dubversion »

De Seat had wel erg mooie velgen ! En wat de PT Cruiser op de meeting deed snap ik ook nog steeds niet.

User avatar
musli
Shoarma eter
Posts: 3336
Joined: Thursday 27 November 2008 01:19
Location: Westerhoeven

Re: SYMPHONY OF SPEED.

Post by musli »

meh, opzich waren ze 'wel leuk gedaan' maar ook dat hele airbrush spektakel in en over de hele auto waar de velgen dus passend voor waren... Ja, het was netjes gedaan... maar wáárom doe je je auto dat aan? Net als die avatar airbrush auto. Waarom? Het was ook nog een kut film ook die iedereen over 5 jaar weer vergeten is. (tuurlijk moet je dat zelf weten, maar uiteraard heb ik daar een sterke mening over :P) Dat soort dingen gaan me ver boven de pet en het heeft NIETS met autorijden te maken, die vorm van uiterlijk vertoon is niet aan mij besteed.
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5

Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio

mmarkk
ShoarmaTeam Member
Posts: 8081
Joined: Wednesday 22 February 2006 22:24

Re: SYMPHONY OF SPEED.

Post by mmarkk »

Lohol dus onze topricer was daar maar gematigd? :')
Image Image Image
http://WWW.SYSTEEMPLAFONDSBAARN.NL
Mk3 Supra 415 bhp
Mk4 Supra 400+ bhp
MB Vito 204 bhp
Eco-hippie!

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Re: SYMPHONY OF SPEED.

Post by dubversion »

Mmarkk, wie is de topricer ? Ik schat dat 50% van alle auto's ricers waren of compleet stock. Heb overigens wel moeten lachen: een auto stond er tussen en had ook een soort van infosheet, ik las er: Motor fabriek af 98 PK... de regel eronder: Motor is nog volledig stock ! (Ja, met uitroepteken). Ik zeg Sound of Music.

groetjes,
Jeroen

User avatar
toyota87
Meat-team Member
Posts: 4299
Joined: Sunday 09 November 2008 22:17

Re: SYMPHONY OF SPEED.

Post by toyota87 »

pic's

vanwege de klxxte belichting daar kon ik slecht pic's maken -O-
bij de stenthal was het het ergste -O-

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

eerst even auto laten poetsen :D

Image

Image

Image

nu pic's maken 8-)

Image

Image

Image

Image

Image

ik had het veel groter verwacht daar.
als ik daar een weekend ticket had gekocht dan voelde ik me opgelicht je kon je daar echt niet 2 dagen vermaken.
een stent met snoep/chocola bij het drift gedeelte binnen lekker met verbrand rubber :)!
die verkocht geen zak natuurlijk :7
de showhal voor de particulieren kwam ook erg veel stank binnen vooral zaterdag zondag hebben ze er meer rekening mee gehouden denk ik.
ook de locatie vinden en de ingang vinden was niet goed aan gegeven.
was wel aardig dat we aan het einde van de dag op zaterdag tegen een gereduseerd tarief aan de bar konden drinken (B)
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.

User avatar
musli
Shoarma eter
Posts: 3336
Joined: Thursday 27 November 2008 01:19
Location: Westerhoeven

Re: SYMPHONY OF SPEED.

Post by musli »

en daarna gratis verder bij onze buren (B)
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5

Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio

User avatar
toyota87
Meat-team Member
Posts: 4299
Joined: Sunday 09 November 2008 22:17

Re: SYMPHONY OF SPEED.

Post by toyota87 »

(B)

was de zondag met musli naar de meeting gerden met de mazda mx5.

met haar mazdarati bijna een maserati eruit gereden :drive:
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.

User avatar
DeSchouten
Shoarma vreter
Posts: 4562
Joined: Monday 13 November 2006 22:27

Re: SYMPHONY OF SPEED.

Post by DeSchouten »

Wat die bmw in dat filmpje aan het doen is, valt dat ook al onder driften tegenwoordig?
"The Ultimate 7M"
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....

User avatar
musli
Shoarma eter
Posts: 3336
Joined: Thursday 27 November 2008 01:19
Location: Westerhoeven

Re: SYMPHONY OF SPEED.

Post by musli »

hij was daar hard aan het falen hoor, maar er was geen beter filmpje op joetoeb. Toen wij er waren deed hij het wel aardig. Al waren de skylines (en zelfs de opels! ooooh vloeken in de kerk) beter bezig, dat was leuk om naar te kijken. Goed, je moest daarna het rubber van je shirt en uit je haar kloppen....
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5

Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio

User avatar
musli
Shoarma eter
Posts: 3336
Joined: Thursday 27 November 2008 01:19
Location: Westerhoeven

Re: SYMPHONY OF SPEED.

Post by musli »

toyota87 wrote:(B)

was de zondag met musli naar de meeting gerden met de mazda mx5.

met haar mazdarati bijna een maserati eruit gereden :drive:

jaaa hij heeft alleen maar gewonnen omdat hij me bijjjjjna van de weg drukte [:(!]
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5

Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio

Post Reply