Cookiewet mededeling:
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013 Zevenaar
Moderator: Meat-team Member
- toyota87
- Meat-team Member
- Posts: 4299
- kuchnie na wymiar
- Joined: Sunday 09 November 2008 22:17
Re: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013 Zevenaar
hij woont in rotterdam.
hij heeft tjabbo gebeld voor de intercooler die hij heeft.
hij heeft nog wel een oliekoeler nodig.
eventueel een radiateur.
zoals ik schreef kolkie we hebben twee noodreparatie's gedaan en toen kon hij weer naar huis rijden.
hij heeft tjabbo gebeld voor de intercooler die hij heeft.
hij heeft nog wel een oliekoeler nodig.
eventueel een radiateur.
zoals ik schreef kolkie we hebben twee noodreparatie's gedaan en toen kon hij weer naar huis rijden.
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.
- Tjabbo
- ShoarmaTeam Admin
- Posts: 24490
- Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
- Location: Vroomshoop
- Contact:
Re: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013 Zevenaar
Ik stuur hem een ic en een oliekoeler op. 

My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
- dubversion
- Meat-team Member
- Posts: 839
- Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
- Contact:
Re: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013 Zevenaar
Willem,
zeer spijtig te horen. Ik neem deze week contact op met gemeente zevenaar. Kun je mij een PM geven met je telefoon nummer ? We hebben goed bewijs dat het door het paaltje gebeurt is, met getuigen. Ik denk dat de gemeente aansprakelijk is, omdat het bij het uitrijden gebeurde, maar pin me er niet op vast.
PM me en ook de mensen (Ruurd??) die getuigen waren, dan heb ik een verhaal voor de gemeente.
groetjes,
Jeroen
zeer spijtig te horen. Ik neem deze week contact op met gemeente zevenaar. Kun je mij een PM geven met je telefoon nummer ? We hebben goed bewijs dat het door het paaltje gebeurt is, met getuigen. Ik denk dat de gemeente aansprakelijk is, omdat het bij het uitrijden gebeurde, maar pin me er niet op vast.
PM me en ook de mensen (Ruurd??) die getuigen waren, dan heb ik een verhaal voor de gemeente.
groetjes,
Jeroen
- Tjabbo
- ShoarmaTeam Admin
- Posts: 24490
- Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
- Location: Vroomshoop
- Contact:
Re: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013 Zevenaar
Eerste video van een enthousiaste bezoeker al online!
http://www.youtube.com/watch?v=lO4CqKlgO40&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=lO4CqKlgO40&feature=youtu.be
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
- dubversion
- Meat-team Member
- Posts: 839
- Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
- Contact:
Re: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013 Zevenaar
Verslag van de 4e Custom Turbo en Supercharger Meeting 1 SEP 2013 in Zevenaar
Als eerste iedereen nogmaals bedankt voor het aanmelden, komen en meehelpen. Zonder de VIP en Specials is de meeting onmogelijk en zonder de hulp van de organisatie een chaos. Bedankt iedereen !
Al vroeg in de ochtend was de organisatie ter plekke om alles in gereedheid te brengen.


De nieuwe borden en banners
De eerste auto's kwamen al vroeg:

Toyota Supra Mk4 en BMW 2.7 ETA

Mazda 3 MPS en Corrado met 1.8 20v turbo

Lexus IS200 met Eaton M62 supercharger op 0.5 bar
We hadden twee bedrijven aanwezig, Ludwig Performance die de Custom King Prijs verzorgd, met als winnaar Nick Doesburg:



BMW E28 met M535i motorswap, Holset Turbo en staged LPG injectie


Ook Tunex was met een prachtige getunede BMW 530d aanwezig
Ondanks de te verwachte afmeldingen was de organisatie tevreden met de opkomst:




De dragstrip was gezellig druk en kende een paar mooie sprints:

Simone van de organisatie houdt deze Renault 9 met Clio Williams blok en Silvia gt30 turbo in bedwang. De auto kreeg de prijs voor de hardste knallen van de dag !
De dragstrip kende een prachtige Nissan als runner-up:

Deze Nissan GT-R met 600 PK werd op 82 km/u geklokt; de traction control kon niet goed overweg met de bakstenen ondergrond
De VAG grouppe met de hoogst gemeten snelheid:

Mexxt Audi S3 met 270 PK had de snelste tijd op de dragstrip geklokt: 84 km/u

Jason's Scirocco, altijd mooi

Antera's Skoda Octavia RS

RobinS zijn Seat Leon 1.8 20VT 246 PK

De zeer snelle RS4 B5 van MarcR met 600 PK


TVS engeering was ook aanwezig met een mooie Audi TT en zo te zien een extra supercharger !
12tuners was weer aanwezig met twee auto's:

Sander's Nissan 200sx

Mike's Fiat Cinquecento met Schwitzer S1 turbo
Ook het shoarmateam ontbrak niet met de Toyota Supra's:



Toyota Supra's mk3
Er waren meer mooie supra's:

GTT's mk4 met single turbo, goed voor 580 PK


De Supra met meer dan 400 PK van Jos, van het supraMkiv forum
Mercedes AMG's zijn altijd welkom, omdat ze van huis uit een supercharger hebben ingebouwd:

AMG c32

AMG e55
De volvo's ontbraken ook dit jaar niet:





Pim's Volvo 850 T5-R goed voor 300 PK
Natuurlijk ontbraken de BMW's niet. ESS Tuning was vertegenwoordigd met deze BMW M3's

BMW E46 M3 met ESS supercharger VT1-500 (PK)

BMW E46 M3 met ESS supercharger VT2-550 (PK)

Project van ondergetekende in wording, een BMW E91 335i twin turbo, met momenteel zo'n 405 PK
Andere Asiatische beauties:

Een bekend gezicht: mschouten's Subaru Impreza GTT My98 met STi motorblok

nissan 200xs

Subaru Impreza

Lycan Strife's Nissan S13 200sx met RB25DET spec 2 motorswap

Toyota Celica

Peter zijn Subaru Impreza gt turbo TD05 op 1.4 bar goed voor 340 PK


Daniel's bloedmooie Toyota Aristo JZS 161 Single Turbo

Subaru Impreza GT TURBO

Lorne's Nissan Skyline R33 GTS

Rene's Nissan 350z met supercharger

Joop's 350z

Nog een nominatie voor de custom king prijs: de zeer exclusieve Mitsubishi 3000GT van Henri
Andere niet officieel aangemelde auto's die zeker de moeite waren:


Deze was een kandidaat geweest voor de Custom King Prijs, maar ja, aanmelding is verreist (op tijd!) !

Prachtige Alfa 156 Turbo
Als laatste nog een paar mooie auto's die zeker opvielen:

Wesley's Ford Focus ST

Buick Riviera met 3.8 liter supercharged block

MG ZS 1.8 Turbo

Renault 5 Turbo


Renault Clio 1.8 RSI motor en Mini Cooper S Supercharger


Unieke Seat Leon
Het volgend jaar gaan we samenwerken met Driving-Fun Trackdays en zullen we op Zandvoort zitten. We proberen het volgende op Zandvoort te regelen:
- Gratis dragstrip (iets groter dan in Zevenaar),
- Gratis blijft voor VIP auto's en bezoekers
- Beperkt parkeren gratis voor bezoekers ! Mooie combi met het strand
- Optie is voor aangemelde VIPs om ook het circuit op te gaan.
- Optie voor een introductie les op circuit Zandvoort voor beginners
- Een mooie gelegenheid om het circuit van dichtbij te zien.
De kosten voor het circuit rijden en precieze planning zal in januari 2014 bekend worden gemaakt. We hopen met deze nieuwe opzet nog meer te bieden zonder in te boeten op gezelligheid. De Custom Turbo en Supercharger Meeting biljft een kennis meeting en op het circuit is er meteen een mooie gelegenheid om je auto eens echt te testen.
Voor meer info voor het volgend jaar:
http://www.CustomTurboWorld.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Stay tuned !
Jeroen Cabbolet
Als eerste iedereen nogmaals bedankt voor het aanmelden, komen en meehelpen. Zonder de VIP en Specials is de meeting onmogelijk en zonder de hulp van de organisatie een chaos. Bedankt iedereen !
Al vroeg in de ochtend was de organisatie ter plekke om alles in gereedheid te brengen.


De nieuwe borden en banners
De eerste auto's kwamen al vroeg:

Toyota Supra Mk4 en BMW 2.7 ETA

Mazda 3 MPS en Corrado met 1.8 20v turbo

Lexus IS200 met Eaton M62 supercharger op 0.5 bar
We hadden twee bedrijven aanwezig, Ludwig Performance die de Custom King Prijs verzorgd, met als winnaar Nick Doesburg:



BMW E28 met M535i motorswap, Holset Turbo en staged LPG injectie


Ook Tunex was met een prachtige getunede BMW 530d aanwezig
Ondanks de te verwachte afmeldingen was de organisatie tevreden met de opkomst:




De dragstrip was gezellig druk en kende een paar mooie sprints:

Simone van de organisatie houdt deze Renault 9 met Clio Williams blok en Silvia gt30 turbo in bedwang. De auto kreeg de prijs voor de hardste knallen van de dag !
De dragstrip kende een prachtige Nissan als runner-up:

Deze Nissan GT-R met 600 PK werd op 82 km/u geklokt; de traction control kon niet goed overweg met de bakstenen ondergrond
De VAG grouppe met de hoogst gemeten snelheid:

Mexxt Audi S3 met 270 PK had de snelste tijd op de dragstrip geklokt: 84 km/u

Jason's Scirocco, altijd mooi

Antera's Skoda Octavia RS

RobinS zijn Seat Leon 1.8 20VT 246 PK

De zeer snelle RS4 B5 van MarcR met 600 PK


TVS engeering was ook aanwezig met een mooie Audi TT en zo te zien een extra supercharger !
12tuners was weer aanwezig met twee auto's:

Sander's Nissan 200sx

Mike's Fiat Cinquecento met Schwitzer S1 turbo
Ook het shoarmateam ontbrak niet met de Toyota Supra's:



Toyota Supra's mk3
Er waren meer mooie supra's:

GTT's mk4 met single turbo, goed voor 580 PK


De Supra met meer dan 400 PK van Jos, van het supraMkiv forum
Mercedes AMG's zijn altijd welkom, omdat ze van huis uit een supercharger hebben ingebouwd:

AMG c32

AMG e55
De volvo's ontbraken ook dit jaar niet:





Pim's Volvo 850 T5-R goed voor 300 PK
Natuurlijk ontbraken de BMW's niet. ESS Tuning was vertegenwoordigd met deze BMW M3's

BMW E46 M3 met ESS supercharger VT1-500 (PK)

BMW E46 M3 met ESS supercharger VT2-550 (PK)

Project van ondergetekende in wording, een BMW E91 335i twin turbo, met momenteel zo'n 405 PK
Andere Asiatische beauties:

Een bekend gezicht: mschouten's Subaru Impreza GTT My98 met STi motorblok

nissan 200xs

Subaru Impreza

Lycan Strife's Nissan S13 200sx met RB25DET spec 2 motorswap

Toyota Celica

Peter zijn Subaru Impreza gt turbo TD05 op 1.4 bar goed voor 340 PK


Daniel's bloedmooie Toyota Aristo JZS 161 Single Turbo

Subaru Impreza GT TURBO

Lorne's Nissan Skyline R33 GTS

Rene's Nissan 350z met supercharger

Joop's 350z

Nog een nominatie voor de custom king prijs: de zeer exclusieve Mitsubishi 3000GT van Henri
Andere niet officieel aangemelde auto's die zeker de moeite waren:


Deze was een kandidaat geweest voor de Custom King Prijs, maar ja, aanmelding is verreist (op tijd!) !

Prachtige Alfa 156 Turbo
Als laatste nog een paar mooie auto's die zeker opvielen:

Wesley's Ford Focus ST

Buick Riviera met 3.8 liter supercharged block

MG ZS 1.8 Turbo

Renault 5 Turbo


Renault Clio 1.8 RSI motor en Mini Cooper S Supercharger


Unieke Seat Leon
Het volgend jaar gaan we samenwerken met Driving-Fun Trackdays en zullen we op Zandvoort zitten. We proberen het volgende op Zandvoort te regelen:
- Gratis dragstrip (iets groter dan in Zevenaar),
- Gratis blijft voor VIP auto's en bezoekers
- Beperkt parkeren gratis voor bezoekers ! Mooie combi met het strand
- Optie is voor aangemelde VIPs om ook het circuit op te gaan.
- Optie voor een introductie les op circuit Zandvoort voor beginners
- Een mooie gelegenheid om het circuit van dichtbij te zien.
De kosten voor het circuit rijden en precieze planning zal in januari 2014 bekend worden gemaakt. We hopen met deze nieuwe opzet nog meer te bieden zonder in te boeten op gezelligheid. De Custom Turbo en Supercharger Meeting biljft een kennis meeting en op het circuit is er meteen een mooie gelegenheid om je auto eens echt te testen.
Voor meer info voor het volgend jaar:
http://www.CustomTurboWorld.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Stay tuned !
Jeroen Cabbolet
Re: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013 Zevenaar
ik weet het niet zeker maar volgens mij zijn ze mark zijn motor aan het zoeken [:D]
ze zien hem met vier man nog niet zitten lijkt het


ze zien hem met vier man nog niet zitten lijkt het



sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.
Re: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013 Zevenaar
oohh ja mijn rechter lampje is niet kapot maar me mistlamp stond aan 

sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.
Re: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013 Zevenaar
Haha nee joh, we zochten een zekering. Zelfs nog kleiner dan t blok in de Supra met die kwaliteitslampen 

- dubversion
- Meat-team Member
- Posts: 839
- Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
- Contact:
Re: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013 Zevenaar
De video is klaar:
http://www.youtube.com/watch?v=3A985YtMiY8
Enjoy !!
Meer info over volgend jaar: www.customturboworld.com
Facebook: facebook
Hopelijk tot in Zandvoort 2014 !
http://www.youtube.com/watch?v=3A985YtMiY8
Enjoy !!
Meer info over volgend jaar: www.customturboworld.com
Facebook: facebook
Hopelijk tot in Zandvoort 2014 !
Re: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013 Zevenaar
Kwalijk dat ze die dingen te pas en onpas in de grond duwen..dubversion wrote:Willem,
zeer spijtig te horen. Ik neem deze week contact op met gemeente zevenaar. Kun je mij een PM geven met je telefoon nummer ? We hebben goed bewijs dat het door het paaltje gebeurt is, met getuigen. Ik denk dat de gemeente aansprakelijk is, omdat het bij het uitrijden gebeurde, maar pin me er niet op vast.
PM me en ook de mensen (Ruurd??) die getuigen waren, dan heb ik een verhaal voor de gemeente.
groetjes,
Jeroen
Lijkt op een paal van ST&D (zie referenties st-d.nl) Vraag bij de gemeente naar de juridische logfiles van de bollard. Dat is het beste bewijs.
- dubversion
- Meat-team Member
- Posts: 839
- Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
- Contact:
Re: 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013 Zevenaar
Hi Remi,
Bedankt voor je advies, we zijn in contact met de gemeente.
Het centrum Zevenaar is afgesloten met de palen, zodat er geen auto's in het centrum kunnen komen. Ik snap dat wel van de gemeente. Maar ja, ze moeten wel voor goed functionerende palen zorgen !
groetjes,
Jeroen
Bedankt voor je advies, we zijn in contact met de gemeente.
Het centrum Zevenaar is afgesloten met de palen, zodat er geen auto's in het centrum kunnen komen. Ik snap dat wel van de gemeente. Maar ja, ze moeten wel voor goed functionerende palen zorgen !
groetjes,
Jeroen