Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

AE86 Days 2007

Een leuke meeting in het vooruitzicht? Post hem hier.

Moderator: Meat-team Member

Post Reply
kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
kuchnie na wymiar
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

AE86 Days 2007

Post by kefke »

In de Ardenne heeft gisteren een AE86 meeting+rondrit plaatsgevonden.

Ik had het niet gepost hier omdat het te ver is voor jullie en de opkomst erg klein ging zijn dacht ik.

Maar daar was ik fout! Veel leuk spul gezien, en echte auto's!
Echte rijmachine en geen klot polyester! En de rondrit was een verhaal appart...

Wij doen rondritten tegen 50-70 km/u om de groep bijeen te houden en de oudjes(auto's niet de personen) te respecteren...

... zij NIET lolz

Plank gas in de ardense heuvels en al schuivend de bocht in. We waren met 2 ZZT's van de club die moesten serieus doorrijden om bij te kunnen houden! En op een steenweg waar je 70 mag met bochten 110 rijden is dus geen probleem...
... voor hun lolz

Enfin, ik zal met een TA22 GTI (uiterlijk van een TA22 maar de remmen en motor van een AE86 en rolkooi, 4puntsgordels, kuipzetels etc.) en die kon rijden! 8-)

Zonder probleem volgen en schuiven in de bocht, en ik was blij dat ik mij aan de rolkooi kon vasthouden!

Enfin, de rit van mijn leven en hier is een filmpje toen we vertrokken aan de tussenstop.
(De 2 grijze ZZT's en de voorlaatste rode TA22 met nr 74 waarmee ik meereed zijn van onze club)

http://www.dailymotion.com/kmpsr/video/4850756
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

Post Reply