Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Advertentie -spullen- gespot!

Wil je iets te koop aanbieden? hier kan het!
Alléén onderdelen of voorwerpen. Auto's gaan in het andere te koop deel.
STRNPCP
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1674
kuchnie na wymiar
Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
Location: Zwolle

Re: Advertentie gespot!

Post by STRNPCP »

Zeker zijn er verschillen, maar de foto's in de database zijn al wat ouder hè *)
Ik ben begonnen bij de kleur. Daarna het jaartal eerste toelating. Dan blijft er maar 1 over.
Wanneer je dan die foto's vergelijkt zie je dat er veel overeenkomsten zijn. Vandaar...
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"

"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".

(Originally by buckshotglass:)

mmarkk
ShoarmaTeam Member
Posts: 8081
Joined: Wednesday 22 February 2006 22:24

Re: Advertentie gespot!

Post by mmarkk »

Had Twan hem ook niet lang geleden al verkocht?
Image Image Image
http://WWW.SYSTEEMPLAFONDSBAARN.NL
Mk3 Supra 415 bhp
Mk4 Supra 400+ bhp
MB Vito 204 bhp
Eco-hippie!

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Advertentie gespot!

Post by Tjabbo »

STRNPCP wrote:Zeker zijn er verschillen, maar de foto's in de database zijn al wat ouder hè *)
Ik ben begonnen bij de kleur. Daarna het jaartal eerste toelating. Dan blijft er maar 1 over.
Wanneer je dan die foto's vergelijkt zie je dat er veel overeenkomsten zijn. Vandaar...
de maand van toelating klopt niet
en ik vind dat er juist wel veel verschillen zijn en geen opvallende vergelijkingen ?
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

STRNPCP
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1674
Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
Location: Zwolle

Re: Advertentie gespot!

Post by STRNPCP »

Ik heb de auto niet gezien en ken Twan niet, maar als je het zeker wilt weten kun je natuurlijk even langsgaan in Nieuwleusen of bellen.

Opvallende overeenkomsten, afgezien van de kleur?
- rode kleppendeksel
- zelfde (K&N?) open lucht filter
- tripod op raamstijl
- grijs leren bekleding
- identieke veerpoot brug
- zelfde neus
- plaatjes op ruitenwissers
- charcoal of catchcan linksachter in motorruimte.

Maar ik ben het met je eens, dat is geen bewijs, slechts een vermoeden.
En garagehouders vertrouw ik niet, hoe vaak zien we geen advertenties met daarin een Toyota Supra 3.0i V6? :Y)
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"

"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".

(Originally by buckshotglass:)

User avatar
Andre
Elite shoarma voorproever
Posts: 2163
Joined: Tuesday 07 March 2006 20:08
Location: Hoofddorp

Re: Advertentie gespot!

Post by Andre »

Dat is niet de auto van twan guys
"It's not about what car you have,it's about what you can do to it..........yourself !!!"

ImageImage

STRNPCP
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1674
Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
Location: Zwolle

Re: Advertentie gespot!

Post by STRNPCP »

http://nl.babelfish.yahoo.com/translate ... l=Vertalen" onclick="window.open(this.href);return false;

slechts 300 LDH geproduceert.
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"

"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".

(Originally by buckshotglass:)

User avatar
Flow
Shoarma kruider
Posts: 698
Joined: Monday 13 December 2010 12:12

Re: Advertentie gespot!

Post by Flow »

Is wel een grappig ding, ook nog rwd en targa.
Het lijkt wel een beetje een ingekorte 2000gt.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Advertentie gespot!

Post by Tjabbo »

Het is de voorloper van de 2000GT. :)
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Flow
Shoarma kruider
Posts: 698
Joined: Monday 13 December 2010 12:12

Re: Advertentie gespot!

Post by Flow »

Vandaar :9

STRNPCP
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1674
Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
Location: Zwolle

Re: Advertentie gespot!

Post by STRNPCP »

Het uiterlijk is inderdaad afgekeken van de Toyota SPORTS 800 en ontworpen door de Toyota
De techniek van de 2000GT was echter afkomstig van Yamaha en in eerste instantie bedoeld voor Datsun, die het doorschoven naar Toyota.
Eigenlijk is de Toyota SPORTS 800 meer een Toyota dan de 2000GT en ook een echte "cult car".
Ze zijn niet zo duur als een mooie 2000GT, maar een nette 800 kost toch al gauw US$ 30.000

(De Toyota 2000GT is een sportwagen die zeer beperkt geproduceerd is. Hij werd voor het eerst getoond tijdens de Tokyo Motor Show in 1965 en ze zijn geproduceerd tussen 1967 en 1970.
Achtergrond: Veel werk is verricht door Yamaha, welk bedrijf in die jaren (en later ook veel bemoeienis had met de latere multikleps sportmotoren van Toyota) veel ontwikkelingswerk deed voor de Japanse autofabrikanten. De Duits-Amerikaanse ontwerper Albrecht Goertz (protégé van Raymond Loewy) ging begin jaren ’60 naar Yamaha om een tweezits sportwagen te ontwikkelen voor Nissan/Datsun. Toen het prototype klaar was, nam Nissan de beslissing om er niet mee door te gaan. Aangezien Yamaha ook voor Toyota werkte en het aan dit toen zeer conservatieve concern toonde, had men nog interesse ook om het image te verbeteren! Toyota stapte in het project!
)
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"

"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".

(Originally by buckshotglass:)

TheDoctor
Shoarma haler eerste klas
Posts: 376
Joined: Friday 27 August 2010 01:47
Location: Goirle

Re: Advertentie gespot!

Post by TheDoctor »

stond er laatst 1 te koop in Duitsland, restauratieprojectje voor 7K

User avatar
Flow
Shoarma kruider
Posts: 698
Joined: Monday 13 December 2010 12:12

Re: Advertentie gespot!

Post by Flow »

Vindt dit toch wel 1 van de gaafste Supra's die ik ooit op het circuit heb gezien:
http://pistonheads.com/sales/3376550.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

User avatar
Flow
Shoarma kruider
Posts: 698
Joined: Monday 13 December 2010 12:12

Re: Advertentie gespot!

Post by Flow »

Deze is niet erg duur lijkt mij.
Top Secret bodykit, Twin Turbo, voor 8500 pond.
Oke het is wel automaat:
http://pistonheads.com/sales/3566617.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Advertentie gespot!

Post by Tjabbo »

Flow wrote:Deze is niet erg duur lijkt mij.
Top Secret bodykit, Twin Turbo, voor 8500 pond.
Oke het is wel automaat:
http://pistonheads.com/sales/3566617.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ik zou hem niet willen met die fugly bodykit.
Die mooie lijn van de supra helemaal vernageld :(
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Flow
Shoarma kruider
Posts: 698
Joined: Monday 13 December 2010 12:12

Re: Advertentie gespot!

Post by Flow »

Ja kwestie van smaak denk ik, die eerste vindt ik wel een erg mooie bodykit.
De JGTC GT500.

kefke
Shoarma machine
Posts: 5830
Joined: Monday 20 August 2007 20:14
Location: Tongeren(België)

Re: Advertentie gespot!

Post by kefke »

Fun, cabrio sportief en rijdt goedkoop:

http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/maz ... 482717.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn thuis is waar mijn Rina staat!
emveha wrote:Oude liefde roest dat het verrekt.

User avatar
suprero
Assistent shoarma haler
Posts: 161
Joined: Sunday 13 March 2011 23:15
Location: venray

Re: Advertentie gespot!

Post by suprero »

Sorry Tjabbo voor mijn fout [B)]

Hallo,

Iemand misschien interresse in deze lexus? Is niet mijn eigen auto, maar van iemand die ik ken!
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... qahsd&pr=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Mvg Glenn
Image

User avatar
toyota87
Meat-team Member
Posts: 4299
Joined: Sunday 09 November 2008 22:17

Re: Advertentie gespot!

Post by toyota87 »

wat voor eagle mooi geel 8-)

http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... 84791.html" onclick="window.open(this.href);return false;
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.

User avatar
Flow
Shoarma kruider
Posts: 698
Joined: Monday 13 December 2010 12:12

Re: Advertentie gespot!

Post by Flow »

Let op deze 2 regels klopt niks van en prijs is weer veel te laag voor een dikke links gestuurde custom twin turbo setup Suup!:

Nieuwe verf en ziet er prachtig uit showroom staat, waitting voor win de wedstrijd!

Dyno getest paar keer bij het stemmen EMS en lage boost 91 oktober Gas 700 pk gemaakt van 18psi en 100 oktober Gas gemaakt 860 pk

User avatar
Flow
Shoarma kruider
Posts: 698
Joined: Monday 13 December 2010 12:12

Re: Advertentie gespot!

Post by Flow »

Met andere woorden OPLICHTER!

User avatar
Renev
Shoarma haler eerste klas
Posts: 327
Joined: Saturday 21 July 2007 22:51

Re: Advertentie gespot!

Post by Renev »

toyota87 wrote:wat voor eagle mooi geel 8-)

http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... 84791.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zal wel spam zijn [:(!] [:(!] die prijs voor een LHD en op de achtergrond allemaal amerikaanse auto`s ???

@Flow, je was me net voor *)

User avatar
suprero
Assistent shoarma haler
Posts: 161
Joined: Sunday 13 March 2011 23:15
Location: venray

Re: Advertentie gespot!

Post by suprero »

Ik had die man met de gele suup gemailed wegens ''interresse'' omdat dit ook al op RHDsupra.nl werd besproken, hij mailde dit terug!

Hallo,
Dank u voor uw interesse in het kopen van mijn auto. Het voertuig heeft geen krassen, geen mechanische problemen en nooit betrokken geweest bij ongevallen. De prijs is correct en omvat alle belastingen.
De auto heeft Duitse papieren en de TUV geldig tot 01/2013.
Vijf maanden geleden heb ik gepland om Tijdelijk te verplaatsen in Duitsland (dicht bij de grens met Nederland), maar mijn werk contract is voor de laatste maanden onderbroken en kwam ik weer thuis in Isle of Man, Verenigd Koninkrijk. Ik dacht dat mijn manager zal zijn beslissing, maar geen succes veranderen!
Hoe dan ook de auto is hier in Engeland en omdat niemand geïnteresseerd is om een ​​auto met Duitse documenten te kopen, denk ik om terug te verkopen aan Duitsland. Ik was van plan komt tot u met het voertuig of een of andere manier leveren de auto voor jou.
Ik gebruik een online programma om het vertalen van Nederlands schrijven, als je Engels spreekt, neem dan terug naar mij in het engels.
Dank u
Image

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Advertentie gespot!

Post by Tjabbo »

suprero wrote:Sorry Tjabbo voor mijn fout [B)]

Hallo,

Iemand misschien interresse in deze lexus? Is niet mijn eigen auto, maar van iemand die ik ken!
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... qahsd&pr=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Mvg Glenn
Lol no problemo , had vdaag geen tijd voor grote posts en mod-acties zoals posts verplaatsen want alleen ff internet via de foon :)
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Flow
Shoarma kruider
Posts: 698
Joined: Monday 13 December 2010 12:12

Re: Advertentie gespot!

Post by Flow »

suprero wrote:Ik had die man met de gele suup gemailed wegens ''interresse'' omdat dit ook al op RHDsupra.nl werd besproken, hij mailde dit terug!

Hallo,
Dank u voor uw interesse in het kopen van mijn auto. Het voertuig heeft geen krassen, geen mechanische problemen en nooit betrokken geweest bij ongevallen. De prijs is correct en omvat alle belastingen.
De auto heeft Duitse papieren en de TUV geldig tot 01/2013.
Vijf maanden geleden heb ik gepland om Tijdelijk te verplaatsen in Duitsland (dicht bij de grens met Nederland), maar mijn werk contract is voor de laatste maanden onderbroken en kwam ik weer thuis in Isle of Man, Verenigd Koninkrijk. Ik dacht dat mijn manager zal zijn beslissing, maar geen succes veranderen!
Hoe dan ook de auto is hier in Engeland en omdat niemand geïnteresseerd is om een ​​auto met Duitse documenten te kopen, denk ik om terug te verkopen aan Duitsland. Ik was van plan komt tot u met het voertuig of een of andere manier leveren de auto voor jou.
Ik gebruik een online programma om het vertalen van Nederlands schrijven, als je Engels spreekt, neem dan terug naar mij in het engels.
Dank u
Ik heb al zo vaak hetzelfde verhaal gehad van die oplichters, dat is dan nog de enige opluchting je zal er niet gauw intrappen omdat het bijna altijd buitenlanders zijn die geen Nederlands kunnen en het dus vertalen.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Advertentie gespot!

Post by Tjabbo »

En welke klapjostie maakt er dan ook geld over zonder die auto ook maar gezien te hebben?
fail! [8)]
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

Post Reply