Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Shine auto project bodykit +diverse onderdelen Supra Ma70

Wil je iets te koop aanbieden? hier kan het!
Alléén onderdelen of voorwerpen. Auto's gaan in het andere te koop deel.
Post Reply
User avatar
DeSchouten
Shoarma vreter
Posts: 4562
kuchnie na wymiar
Joined: Monday 13 November 2006 22:27

Shine auto project bodykit +diverse onderdelen Supra Ma70

Post by DeSchouten »

Hoi Shoarmateam! :W
Das ff geleden, ben de laatste tijd met van alles behalve de Supra bezig geweest,
Plan om de zwarte suup van John af te maken is er nog steeds
Wel wil ik plek gaan maken wegens samenwoon plannen.

De Bomex style bodykit van shine auto project mag weg omdat ik de Supra stock toch het mooist vind,
De onderdelen zijn nieuw ik heb ze alleen gepast op de auto en de pasvorm is perfect.
Deze bestaat uit:
Whale tale spoiler
Image
250euro

Side skirts:
Image
300euro

rear add-ons:
Image
200 euro

De set mag weg voor 650euro.


Verder heb ik nog 2 complete interieurs, 1x grijs velours dit interieur is helemaal gaaf zonder beschadigingen.
1x grijsleder waarvan de voorstoelen flink beschadigd zijn, de zitting van de achterbank en de losse paneeltjes zijn wel mooi, mogen ook los weg.
Doe maar een bod!

Heb nog een set 4pots alu brembo remmen van een Nissan 300 zx, voor een project ofzo, 250euro of een goed bod.

Verder zitten er nog koni schokdempers onder de zwarte suup die eronderuit gaan,
en eigenlijk op het aandrijving gedeelte na nog een complete supra (de grijze rh-lz-91 gaat weg), dus roep maar wat je nodig hebt, en wat je ervoor wil geven!
3-piece spoiler, stapel originele achterlichten, remklauwen, spatborden enz. enz. enz. mag allemaal weg voor leuk geld.

reageren per Pb of, supraschouten@hotmail.com

(ik zal binnenkort ff updaten met wat fotos enzo)
"The Ultimate 7M"
Greddy T88, 1000cc inj, E85, to be continued....

Post Reply