Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

'91 supra turbo

Wil je iets te koop aanbieden? hier kan het!
Alléén onderdelen of voorwerpen. Auto's gaan in het andere te koop deel.
Post Reply
RoccoKen
Sla blaadje
Posts: 13
kuchnie na wymiar
Joined: Monday 22 December 2014 14:53

'91 supra turbo

Post by RoccoKen »



goedemorgen,

hierbij bied ik graag mijn project aan!

het gaat om een zga complete handgeschakelde '91 supra turbo.
ligt grotendeels uit elkaar om klaar te maken voor het spuiten, maar helaas is er gewoonweg de tijd niet meer voor om het leuk te houden..
heeft 5duizend km geleden nog een complete motorrevisie gehad, zuigerveren, kop gevlakt, kleppen opnieuw ingeslepen etc etc

wat mist er:
originele uitlaat incl spruitstuk en turbo..

wat zit er bij:
complete (rode) carrosserie incl glaswerk etc. geen tot zeer weinig roest, geen deuken of schade gehad.
lichtmetalen wielen 17'' met goede 225-45-17 banden
rvs twinscroll spruitstuk voor externe wastegate (nieuw)
master power (originele!) turbo, nieuw in doos, model nb102 goed voor 500 a 600 pk. flinke jongen dus
nieuwe aluminium intercooler
xtreme dimensions complete bodykit (voorbumper, achterbumper, hoodscoop, sideskirts, vleugel) nieuw in doos!
nieuwe aeromotive FPR-kit voor supra mk3 incl slangen en koppelingen

en nog veeeel meer... voor interesse graag pmmen of mailen naar ken.buitendijk@gmail.com
foto's komen zodra ik weer wat mooie kan maken..

vraagprijs is niet echt bekend hier, de meeste weten wel ongeveer wat alleen de nieuwe spullen al gekost moeten hebben

mvg Ken en Rocco

User avatar
Dude
Shoarma eter
Posts: 3865
Joined: Monday 01 January 2007 19:55

Re: '91 supra turbo

Post by Dude »

Welk type motorblok?
Wat zijn de merken van het spruitstuk, intercooler etc? Want daar zit toch een beetje verschil in qua prijs en kwaliteit.
Foto's zouden wel helpen met de verkoop....
Image

Emiel
2e Assistent shoarma haler
Posts: 52
Joined: Sunday 25 July 2010 22:41

Re: '91 supra turbo

Post by Emiel »

RoccoKen wrote: xtreme dimensions complete bodykit (voorbumper, achterbumper, hoodscoop, sideskirts, vleugel) nieuw in doos!
Ik neem aan dat het gaat om een Duraflex bodykit van extreme dimensions. Misschien ook handig om te vermelden welke type Duraflex bodykit het dan is want er zijn 5 verschillende kits.

RoccoKen
Sla blaadje
Posts: 13
Joined: Monday 22 December 2014 14:53

Re: '91 supra turbo

Post by RoccoKen »

hebben jullie helemaal gelijk in, echter door problemen met opslag van de auto heb ik laatste tijd geen toegang gehad om foto's ed. te maken.

gisteravond heb ik de auto en alle onderdelen verplaatst naar een betere plek, dus spoedig zullen er foto's kunnen volgen..

gewoon de originele motor, 7m-gte..

intercooler is merkloos, passend voor mk3. dikke core en grote endtanks..zou moeten voldoen voor ca 550 pk
rvs twinscroll spruitstuk is van forcefed manifolds... kostte een kleine 480 dollar ex verzenden. incl pakkingen, tapeinden en moeren..
tevens nieuw in doos 620cc injectoren incl connectors.
welk model bodykit het is moet ik even nakijken, gaat iig om de kit met mistlamp ruimte in de voorbumper en diffusorlook achterbumper.

tevens zit ook het originele spruitstuk er weer bij incl originele turbo igst.

grtz RoccoKen

RoccoKen
Sla blaadje
Posts: 13
Joined: Monday 22 December 2014 14:53

Re: '91 supra turbo

Post by RoccoKen »

Goedenavond,

hierbij een wat uitgebreider aanbod van de onderdelen:

ten eerste! het liefst doe ik alles tegelijk weg naar iemand die er een leuk project van wilt maken! mocht iemand het in zn geheel over willen nemen, dan kan ik een ZEER aantrekkelijke prijs maken.

91 body met kenteken:
redelijk nette body op wat kleine plekjes na. een deur heeft een kras, de ander een roestplekje maar verder niets noemenswaardigs
overname hiervan gelieve zo compleet mogelijk.. sierstrips, deuren, dakje, interieur, onderstel, remmerij, blok, bak, dashboard. etc etc
noem het maar op, het liefst laat ik dit allemaal zitten of doe ik het er los bij
dus je kunt hem zo kaal, of zo compleet mogelijk krijgen..
Image
Image
Image
Image
Image
Image
vraagprijs? gelieve te bieden voor hetgeen dat u wilt.

Forcefed manifold.. RVS, nieuw, inclusief tapeinden, bouten, moertjes, ringen, pakkingen uitlaat en turbo
Image
Image
Image
Image
Image
wat ik ervoor betaald heb (ex shipping) staat erbij.
mijn vraagprijs is 300 euro

originele brandstofdruk regelaar Aeromotive. nieuw in doos. complete kit incl slangen, koppelingen en installatie handleiding voor een mk3.
Image
Image
vraagprijs 150 euro

Injectoren. nieuw in doos. 680cc! brand: Delphi. inclusief connectors. uiteraard passen voor mk3.
Image
vraagprijs 250 euro

originele ct26 turbo in goede staat incl actuator, leidingen en spruitstuk.
Image
Image
Image
vraagprijs 180 euro.

de turbo. Master Power T61 turbocharger. nieuw in doos! niet de cheap ass ebay namaak maar de originele goede. veelvuldig gebruikt op mk3's voor serieus vermogen.
Image
Image
Image
Image
vraagprijs 500 euro!

intercooler. aluminium en nieuw in doos. grote core en endtanks. voldoet voor ca 550 pk
Image
Image
vraagprijs 100 euro

RoccoKen
Sla blaadje
Posts: 13
Joined: Monday 22 December 2014 14:53

Re: '91 supra turbo

Post by RoccoKen »

extreme dimensions EVO duraflex bodykit.

zeer compleet.. voorbumper, achterbumper, zijskirts, achtervleugel en hood/roof scoop:
alles nieuw in doos dus niet verbeund, beschadigd of gescheurd

Image

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

nieuwprijs voor dit alles was +- 820 dollar, ex shipping!!

mijn vraagprijs voor alle delen bij elkaar: 400 euro

RoccoKen
Sla blaadje
Posts: 13
Joined: Monday 22 December 2014 14:53

Re: '91 supra turbo

Post by RoccoKen »

voor de 500+ pk turbokit zou ik graag een mooie prijs willen maken.

T61 turbo 500 euro
manifold 300 euro
injectoren 250 euro
AFPR 150 euro
intercooler 100 euro

bij elkaar is dit 1300 euro, wanneer het als complete set weggaat mag dit voor een zeer aantrekkelijke prijs.. gelieve te bieden!

RoccoKen
Sla blaadje
Posts: 13
Joined: Monday 22 December 2014 14:53

Re: '91 supra turbo

Post by RoccoKen »

goedendag,

even wat prijs wijzigingen, aangezien ik geen tot weinig reacties heb gekregen tot nu toe.
ben ik te duur? laat het dan even weten, dan kunnen we vast wel wat regelen.

Graag zie ik de auto icm met alle originele delen om hem weer op te bouwen als geheel weggaan.
voor de auto met álle onderdelen incl complete bodykit (op de nieuwe turbokit na) zouden we graag 1500 euro krijgen.
voor de nieuwe onderdelen tbv turbokit (AFPR, manifold, turbo, injectoren) zouden we graag 1000 krijgen.

voor álles bij elkaar gelieve te bieden, dan maken we er wat moois van.
uiteraard kan er ook nog steeds geboden worden op de losse onderdelen

hoor het graag, mvg RoccoKen

User avatar
qaped
Elite shoarma haler
Posts: 455
Joined: Monday 17 March 2014 00:56
Location: Uden

Re: '91 supra turbo

Post by qaped »

Ik denk dat er minder gereageerd wordt omdat de 7mgte motor in de tussentijd iets minder populair is geworden. Veel mensen zijn nu met jz motoren bezig in Supra's. Maar als je prijzen scherp genoeg zijn zullen er echt nog wel wat mensen opduiken die hun 7mgte's aan het verbouwen zijn! Ook die stijl met bodykits en spoilers zie je wat minder op meetings tegenwoordig. Mensen gaan nu iets meer voor een oem + look met bijv een schroefset, uitlaat, velgen en dat was het. Maar hiervoor geldt ook vast dat die interesse wel op gang komt als de prijzen misschien nog iets omlaag gaan. Of misschien is het verstandig om wat dingen op ebay te zetten dat je een groter publiek bereikt? ^O^
Last edited by qaped on Tuesday 13 January 2015 01:03, edited 2 times in total.
Supra mk3 targa
1986
040 Super white II, burgundy interieur
2jzgte (vvti) / r154

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: '91 supra turbo

Post by Tjabbo »

Hi,
Een supra body is eigenlijk haast niets waard. op je foto's ligt hij ook nog uit elkaar.
misschien helpt het als je alles weer in elkaar zet, of een foto post als je de auto misschien al weer in elkaar hebt. dat verkoopt beter.

de upgrade spullen zijn niet super duur, maar het is ook niet zo dat iemand dat geld zomaar op de plank heeft liggen.
dit forum heeft een teruggang van bezoekers gezien in de laatste 2 jaar van ongeveer 50%. dat komt vooral doordat in de laatste jaren niemand nog geld heeft voor een auto als hobby. daar komt bij dat de politiek elk jaar andere regels bedenkt om ons uit te kunnen melken.

ook ik heb een aantal leuke spullen te koop, maar echt niémand die het hebben wil voor een normale prijs.
Wat ik heb gedaan? een aantal dingen op supramania.com en supraforums.com aanbieden. binnen een paar dagen was het verkocht voor een normaal bedrag.
ik raad ook jou aan dit te doen.

je hebt een leuke setup bij elkaar, en ik zou graag zien dat een nederlandse mk3 de straten onveilig maakt met een badass 7M, maar gezien de tijd zie ik dat niet echt heel snel gebeuren... -O-
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

Gallecgun
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 711
Joined: Monday 21 October 2013 13:33
Location: oldenzaal

Re: '91 supra turbo

Post by Gallecgun »

ik sluit me bij de rest van de groep aan.

mijn eigen ervaring met het aanbieden van spullen of de auto zelf heb ik meer reacties gekregen vanuit het buitenland.
nog een voordeel hier van is dat ze ook meer geld over hebben voor de onderdelen.

ik heb mij totale auto verkocht met onderdelen dus kan niet alles precies vertellen maar via duitsland / belgie en soms verder weg heb je meer kans.
mijn auto heeft een maand er op gestaan en kreeg mensen aan de lijn met serieuze interesse en ook de zelfde liefde voor de auto.

Succes met de verkoop :Y

RoccoKen
Sla blaadje
Posts: 13
Joined: Monday 22 December 2014 14:53

Re: '91 supra turbo

Post by RoccoKen »

bedankt voor jullie reacties!
ik ben een tijdje uit de supra wereld geweest, en had eerlijk niet verwacht dat er zo n terugval zou zijn.

heb even een bericht naar de admin van supraforums.com gestuurd om te kijken wat er mogelijk is, maar ik hoop stiekem dat deze spullen in NL een goed baasje krijgen...

voor degene die ergens op willen bieden blijf ik uiteraard open staan.
geld verdienen zal ik zoizo niet meer, jullie weten allemaal wat een project kost uiteraard, maar ik zal hierbij mijn prijzen voor bepaalde delen eens opgooien!

complete deuren+ binnenwerk 100euro
motorkap 50euro
achterklep 50euro
koplamp units compleet 50euro?
alle interieurdelen, plastic etc 80 euro
complete turbokit 850 euro?
body+blok+bak+onderstel etc 900 euro? graag bieden bij interesse

verder mogen alle 'kleine' delen voor en appel en een ei of krat bier weg dus laat maar wat weten

RoccoKen
Sla blaadje
Posts: 13
Joined: Monday 22 December 2014 14:53

Re: '91 supra turbo

Post by RoccoKen »

de bodykit.

zeer begrijpelijk inderdaad dat in deze tijd meer mensen neigen naar een cleane look.
bodykit is alweer heel wat jaartjes geleden gekocht en nooit uit de doos geweest tot ik deze foto's ging maken..

voor de complete bodykit (voor- en achterbumper, zijskirts, vleugel, hood-roof scoop) maak ik de prijs 250 euro

User avatar
qaped
Elite shoarma haler
Posts: 455
Joined: Monday 17 March 2014 00:56
Location: Uden

Re: '91 supra turbo

Post by qaped »

Ik zoek nog een pook met hoes, zwarte stuk middenconsole en pookrubbers. Dus heel het pakket om een auto supra naar r154 om te bouwen in het interieur. Wat vraag je hiervoor?
Last edited by qaped on Thursday 15 January 2015 11:36, edited 1 time in total.
Supra mk3 targa
1986
040 Super white II, burgundy interieur
2jzgte (vvti) / r154

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: '91 supra turbo

Post by Tjabbo »

als je een r154 bak hebt kan je die aan arnout van suprasport misschien verkopen of via marktplaats
daar is veel vraag naar, want rhd supramkiv jongens willen nogal eens van automaat naar handbak en de r154 kost rond de 500 euro, en een v160 kost 4000.

oh en ik run ook een facebook groep voor supra spullen
https://www.facebook.com/groups/dutchsupraparts/" onclick="window.open(this.href);return false;
daar kan je ook posten.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

RoccoKen
Sla blaadje
Posts: 13
Joined: Monday 22 December 2014 14:53

Re: '91 supra turbo

Post by RoccoKen »

van het hele pookgedeelte zal ik proberen vanavond, en anders zaterdag foto's maken!
vraagprijs 50 euro?

misschien nogal noob, maar ik neem aan dat de originele handbak de 154 is?

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: '91 supra turbo

Post by Tjabbo »

klopt. origineel turbo handbak is r154.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

Gallecgun
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 711
Joined: Monday 21 October 2013 13:33
Location: oldenzaal

Re: '91 supra turbo

Post by Gallecgun »

Domme vragen bestaan niet, alleen domme mensen die ze stellen ( ik ben er 1 van:P )
iedereen is ergens begonnen dus niemand zal je raar aankijken met deze vragen 8-)

User avatar
qaped
Elite shoarma haler
Posts: 455
Joined: Monday 17 March 2014 00:56
Location: Uden

Re: '91 supra turbo

Post by qaped »

Ja die r154 bakken worden steeds duurder. 50 Euro is een mooie prijs voor die onderdelen. Daar ga ik wel mee akkoord :) Als je die bak er nog onderuit haalt, wil ik ook wel de stofkap tussen de bak en motor overnemen + inspectieklepjes op de bak. Doen we 100,00 voor alles...
Supra mk3 targa
1986
040 Super white II, burgundy interieur
2jzgte (vvti) / r154

RoccoKen
Sla blaadje
Posts: 13
Joined: Monday 22 December 2014 14:53

Re: '91 supra turbo

Post by RoccoKen »

versnellingsbak is reeds gereserveerd!

de masterpower turbo is aanspraak op gedaan, maar verder is alles er nog.

complete (5000km geleden gereviseerd) motorblok met zijn aanbouwdelen + incl originele spruitstuk en turbo..
vraagprijs 500 euro

RoccoKen
Sla blaadje
Posts: 13
Joined: Monday 22 December 2014 14:53

Re: '91 supra turbo

Post by RoccoKen »

is er iemand van jullie actief op supraforums.com?

heb geprobeerd het daar ook aan te bieden, maar voordat ik iets mag verkopen daar, moet iemand voor me instaan, of ik moet 200 onzin berichtjes achterlaten voordat t mag..

1991supra
Shoarma haler eerste klas
Posts: 322
Joined: Sunday 10 March 2013 14:43

Re: '91 supra turbo

Post by 1991supra »

heb ik ook ja wou de supra er te koop aanbieden gaat dat niet zomaar :'{

RoccoKen
Sla blaadje
Posts: 13
Joined: Monday 22 December 2014 14:53

Re: '91 supra turbo

Post by RoccoKen »

goedendag,

de versnellingsbak met koppeling en vliegwiel zijn weg, de rest is er nog :Y

complete deuren+ binnenwerk 100euro
motorkap 45euro
achterklep 50euro
beide koplamp units compleet 50euro?
alle interieurdelen, plastic etc 80 euro
body+blok+onderstel, remmerij, diff, assen etc 900 euro? graag bieden bij interesse

motorblok mag los weg voor 700...
de body los mag weg voor een schijntje omdat hij me nu gewoonweg teveel ruimte kost. anders gaat de slijptol erin, wat zonde zou zijn..

de turbokit: 7mgte twinscroll spruitstuk, Delphi 680cc injectoren, aeromotive AFPR, alu intercooler.. géén turbo!
bij elkaar 500 euro!

de complete bodykit mag voor 250 euro opgehaald worden..

voor overige onderdelen gelieve te bieden,,,alles mag in principe voor een spotprijs weg

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: '91 supra turbo

Post by Tjabbo »

de body kan je aanbieden aan gerco op dit forum
misschien heeft die er wat geld voor over. hij doet destruction derby met die ouwe slopers.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

Post Reply