Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

7m Reg riemer mod: RC550 injector´s +lexus lmm +apexi s-afc

Wil je iets te koop aanbieden? hier kan het!
Alléén onderdelen of voorwerpen. Auto's gaan in het andere te koop deel.
Post Reply
joebar
Sla blaadje
Posts: 17
kuchnie na wymiar
Joined: Tuesday 03 March 2015 17:40

7m Reg riemer mod: RC550 injector´s +lexus lmm +apexi s-afc

Post by joebar »

Wegens omschakeling naar stand alone en grotere injectors, bied ik mijn reg riemer pakket aan:

RC engineering 550 cc injectors, is een degelijke set injectors ( geen chinese rommel) die gewoon op de juiste weerstand voor de 7m-gte werken.
Getest op volume, waren perfect ( kan je in mijn build topic nazien, heb er wel geen attest meer bij, is gedaan bij http://www.otzer-racing.be, een klant van mij), kan mijn kabels uit mijn kabelboom solderen of je adapter stekkers erbij leveren. Ikzelf had de nieuwe stekkers erin gesoldeert omdat dit beter past dan een adaptor kabeltje ertussen te duwen...
Lexus luchtmassameter met de regelbare langere vijs bij zoals reg riemer ze in de tijd verkocht, speciaal laten draaien door een klant van mij + indien gewenst k&n filter die perfect past op de lexus luchtmassameter.
Apexi Afc neo met de laatste software op (opgestuurd naar Apexi zelf voor de laatste nieuwe software) zodat hij zeker omkan met de Karman Vortex luchtmassameter (De eerste versies van de apexi afc neo zaten hier met een probleem) zodat je mengsel per toerental nog kan aanpassen.
Heb een fototje erbij gedaan van reg riemer zijn website, hij verkocht deze altijd met de speciaal gedraaide lange bout en ook rc eng injectors.
Image

Bij deze nog een link naar de volledige uitleg voor degene die de lexus lmm+ 550cc injector niet kennen: http://www.suprasonic.org/public_html/l ... notes.html

Reden van verkoop is zoals hierboven gezet de omschakeling naar een ecumaster met een groter setje injectors bij.

Vragen mag je altijd stellen, een goed bod mag ook altijd 8-)

Post Reply