Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Winter Banden

Voor iedereen die denkt dat de shoarmaforum members spullen over hebben. :)
Post Reply
User avatar
Flow
Shoarma kruider
Posts: 698
kuchnie na wymiar
Joined: Monday 13 December 2010 12:12

Winter Banden

Post by Flow »

Ik heb al veel banden sites afgezocht, maar nergens de goeie maat winterbanden kunnen vinden voor de mk2.

Maten: 225/40...60/r14

Het liefst heb ik een wat dunnere wang dan dat ik nu bij de zomerbanden heb.
Ik heb nu een wang van 70.
Op banden websites kan ik niks vinden onder de 70 en ik heb maar op 1 site 70 gevonden en die waren van een onbekend merk en alsnog prijzig.

Heeft iemand toevallig een set over, of weet iemand waar ik die maat wel kan vinden, ik stel alles op prijs ook al is het een wat minder merk.

User avatar
Dude
Shoarma eter
Posts: 3865
Joined: Monday 01 January 2007 19:55

Re: Winter Banden

Post by Dude »

Wordt lastig met die maat. Je weet zeker dat je 14 inch hebt? Anders kun je beter een set 16" stalen velgen halen en daar de juiste winterband bij zoeken.
Image

User avatar
Flow
Shoarma kruider
Posts: 698
Joined: Monday 13 December 2010 12:12

Re: Winter Banden

Post by Flow »

Ja ik weet zeker dat ik 14" velgen heb. En het probleem is dat ik net originele velgen heb gehaald om winterbanden op te leggen.

Hier in de buurt zijn er wel gasten die hebben hun 13" of 14" stalen velgen heel erg laten verbreden, misschien dat dat er bij mij ook nog wel geinig uitziet.
Alleen voor de winter dan. Bij die velgen konden ze ook zat banden vinden.

User avatar
Flow
Shoarma kruider
Posts: 698
Joined: Monday 13 December 2010 12:12

Re: Winter Banden

Post by Flow »

Heb je foto's van de velgen? En wat is de steek en breedte van de velg en band?
17" wordt inderdaad wel erg krap, ik heb er laatst Borbet A's onder gehad (16") die paste net.

Als het wil lukken wil ik die ook kopen, maar het nadeel is dat ze bijna niet op internet te vinden zijn.

Grote voordeel is wel dat ik voor 16" velgen veel makkelijker banden kan vinden.

Post Reply