Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

550cc injectoren

Voor iedereen die denkt dat de shoarmaforum members spullen over hebben. :)
Post Reply
stefan
2e Assistent shoarma haler
Posts: 52
kuchnie na wymiar
Joined: Friday 24 May 2013 18:17

550cc injectoren

Post by stefan »

Hoi

misschien dat iemand nog 550cc injectoren heeft liggen en der niets mee doet ik ben opzoek naar 550cc injectoren voor me mk3 supra (7M-GTE) mocht iemand een set hebben liggen hou ik me graag beschikbaar..
of als iemand weet wie er misschien een setje heeft liggen

dan hoor ik het in iedergeval

Bij voorbaat dank
Gr
stefan
Image

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: 550cc injectoren

Post by Tjabbo »

heb je al een lexus afm ?
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
suarea51
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 772
Joined: Monday 15 March 2010 21:49
Location: Westerhaar

Re: 550cc injectoren

Post by suarea51 »

Tjabbo wrote:heb je al een lexus afm ?
ben je niet nodig als je een hks vpc hebt toch?
2jz-gte? ^^
Old Toyota's Never Die, They Just Get Faster

Turbolag: the number of seconds that the driver of the car next to you thinks he can win.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: 550cc injectoren

Post by Tjabbo »

vpc kan ook ja. oldskool device, je moet veel aanpassen en het is lastig goed te krijgen. je elimineert je stock air intake sensoren.
lexus afm gebruikt stock sensoren en heeft geen extra (piggyback!) computers nodig etc dus minder kans op storingen.

vpc, maft, maft pro etc etc allemaal eigenlijk niet zo goed als het stock systeem met de regriemer mod, ondanks de restricties.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

stefan
2e Assistent shoarma haler
Posts: 52
Joined: Friday 24 May 2013 18:17

Re: 550cc injectoren

Post by stefan »

Hey Tjabbo
en ik heb al een lexus V8 AFM der op zitten inderdaad aangezien het hele blok is aangepast MHG , ARP bouten aangepast turbo met grotere schoepenwiel (trim57) en Lexus V8 AFM dus
en hoop eigenlijk dat iemand een setje van 6 550cc injectoren heeft liggen aangezien de mijne athans 1tje niet helemaal goed werkt (die geeft een straal in plaats van verneveling) dus ja heb er 5 die onwijs goed zijn behalve die ene dus ben opzoek na een goeie set die samen werkt met een lexus AFM
Image

stefan
2e Assistent shoarma haler
Posts: 52
Joined: Friday 24 May 2013 18:17

Re: 550cc injectoren

Post by stefan »

kan gesloten worden heb een setje 550cc injectoren gevonden en nu wachten tot ze binnen komen hopelijk deze week nog en anders begin volgende week ^O^ *)

Image
Image

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: 550cc injectoren

Post by Tjabbo »

venom injecoren wel eerst laten flowtesten hoor, het zijn opgeboorde standaard injectoren en er is heel vaak wat mis mee.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

stefan
2e Assistent shoarma haler
Posts: 52
Joined: Friday 24 May 2013 18:17

Re: 550cc injectoren

Post by stefan »

Tjabbo wrote:venom injecoren wel eerst laten flowtesten hoor, het zijn opgeboorde standaard injectoren en er is heel vaak wat mis mee.
klopt staat er inderdaad op wat er achter ligt en zijn van Denso manufactured injectors en had ik gelezen inderdaad dat ze als het goed is zijn ze geflowtest maar laat ze zoiezo nog een keertje doen inderdaad...zodat de verstuivers en verneveling van de brandstof goed is als ze der in gaan...en heb de flowsheet nog van me oude injectors en dat is een beetje de richtlijn om heen te gaan dus ^O^
Image

stefan
2e Assistent shoarma haler
Posts: 52
Joined: Friday 24 May 2013 18:17

Re: 550cc injectoren

Post by stefan »

na goed overwegen en ook over wat Tjabbo heb gezegd over dit soort injectoren dat het standaard opgeboorde zijn toch even verder gekeken...

en na een paar telefoontjes na amerika en mail gehad te hebben van JATE Fuel Injector Clinic Inc. waar me eigen injectors van zijn toch me bestelling geannuleerd en een zelfde injector aan te schaffen die dezelfde flow heeft als volgens mijn originele flow sheet van me andere 5 goeie injectoren die ik al heb dus word een replacement injector die gematcht is met de rest van mijn injectors \

dus in iedergeval bedankt Tjabbo

Image
Image

User avatar
Dude
Shoarma eter
Posts: 3865
Joined: Monday 01 January 2007 19:55

Re: 550cc injectoren

Post by Dude »

Goed zo, Venom sucks :p
Image

stefan
2e Assistent shoarma haler
Posts: 52
Joined: Friday 24 May 2013 18:17

Re: 550cc injectoren

Post by stefan »

ja hoorde het al inderdaad en wil toch me set die ik heb toch houden zijn onwijs goeie injectoren van FIC en heel erg behulpzaam ook nog en service dus.
want ze hebben 1 injector gematch aan me orignele flow papiertje en heb ook op hun site gekeken en ze hebben die ik heb der niet tussen staan dus gematcht en al dus als ik ooit weer een probleempje heb met de injectoren dan geef ik ze een belletje en dan komt het helemaal goed en opzich kwa prijs valt het ook wel reuze mee $134,50 (107eurie) inclusie injector , gematched met de rest , en verzending incl. insurance als er wat gebeurt.. dus ja ben wel tevreden der over hoe en wat... nu nog ff wachten zijn onderweg vanuit florida haha
Image

Post Reply