Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Facelift voorbumper lexus sc300/400 (soarer)

Voor iedereen die denkt dat de shoarmaforum members spullen over hebben. :)
Post Reply
MishaSc400
Assistent shoarma haler
Posts: 100
kuchnie na wymiar
Joined: Monday 23 September 2013 11:48

Facelift voorbumper lexus sc300/400 (soarer)

Post by MishaSc400 »

Ik zat eerder al op dit forum met mijn soarer.
Nu gebruik ik die als donor auto voor een lexus sc400 van 2000.
Deze heeft voorschade.
Ik zal mij op de korte termijn weer netjes her voorstellen onder de nieuwe naam omdat mijn oude het niet meer deed.

Als iemand er een heeft liggen of iemand weet die er misschien een heeft en er wel vanaf wil hoor ik het graag.
Mag ook een kapotte zijn. Ik mis alleen het stuk rechts van de rechter mistlamp.

mvg.Misha

User avatar
Rsoarer
Shoarma kruider
Posts: 672
Joined: Friday 28 January 2011 12:45

Re: Facelift voorbumper lexus sc300/400 (soarer)

Post by Rsoarer »

Hi Misha, Welkom weer!! Ben benieuwd wat er allemaal kapot is aan je sc400 shell en wat je plannen zijn! laat snel horen, btw als je je oude soarer gaat wrecken, ik kan de ruiten goed gebruiken!

Die facelift bumper is moeilijk te krijgen, kun je niet beter voor een knock off vertex gaan, hier past de 97 grill ook in en zit de onderlip er ook meteen aan.

Succes (B)
Soarer, Tourer en Chaser subforum nu op shoarmateam!!!!!!

MishaSc400
Assistent shoarma haler
Posts: 100
Joined: Monday 23 September 2013 11:48

Re: Facelift voorbumper lexus sc300/400 (soarer)

Post by MishaSc400 »

Rsoarer wrote:Hi Misha, Welkom weer!! Ben benieuwd wat er allemaal kapot is aan je sc400 shell en wat je plannen zijn! laat snel horen, btw als je je oude soarer gaat wrecken, ik kan de ruiten goed gebruiken!

Die facelift bumper is moeilijk te krijgen, kun je niet beter voor een knock off vertex gaan, hier past de 97 grill ook in en zit de onderlip er ook meteen aan.

Succes (B)
Ik heb ondertussen ook weer een project pagina geopend.
Ik kan idd veel makkelijker voor een vertex of andere bumper kit gaan maar ik wil egt koste wat kost een oem facelift 97+ voorbumper hebben ervoor.

gr.Misha

MishaSc400
Assistent shoarma haler
Posts: 100
Joined: Monday 23 September 2013 11:48

Re: Facelift voorbumper lexus sc300/400 (soarer)

Post by MishaSc400 »

niemand die zo bumper heeft liggen?

Post Reply