Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

raam strips, kapjes en nog wat dingen

Voor iedereen die denkt dat de shoarmaforum members spullen over hebben. :)
Post Reply
User avatar
jurrian
Assistent shoarma haler
Posts: 169
kuchnie na wymiar
Joined: Wednesday 10 November 2010 19:02

raam strips, kapjes en nog wat dingen

Post by jurrian »

Goedenavond!

Eind januari mijn supra weer opbouwen na het spuiten, alleen zijn er nog een paar onderdelen waar ik naar op zoek ben.
graag een pb met prijs als je 1 of meerdere onderdelen hebt ;)
even ter info, het is een hardtop uit '91.

afdek plaatjes die aan de binnenkant zitten van de spiegels, bij mij zijn er helaas een paar plugjes afgebroken.
Image

de metalen strip onder het voorraam langs, graag zonder roest, met of zonder dat rubberen strookje maakt niet uit
en de deurdorpels (of hoe je ze ook noemt) het liefste met zoveel mogelijk plugjes die heel zijn, de dorpel van de bijrijder is het belangrijkst.
Image

de roostertjes net achter de zijramen, allebei, natuurlijk moeten er geen scheurtjes in zitten (ook goed naar de ophangpunten kijken ;)
Image

op de volgende foto zie je de kapjes die om de vergrendeling zit van de deuren, bij mij zijn bij beide kapjes de metalen klemmetjes afgebroken zodat ze niet meer vast klikken, graag de metalen klemmetjes of als je het incl het kapje wil verkopen graag samen.
Image

de 2 strips (hard kunsttof?) boven de zijdeuren langs, om denken dat ik een hardtop heb.
2 strips die op de zijkant van de achterklep gemonteerd zitten, graag op letten dat die rubberen strookjes er ook aan zitten.
Image

de strips links en recht van het voorraam, helaas heb ik die te veel beschadigd met het loshalen ervan.

en de strips die aan de onderkant zit van de kleine driehoekige raampjes achterin (met die bocht erin),
die zijn helaas niet heel mooi meer.

dit clipje, ik heb er 1 kapot gemaakt, deze clip zit aan de strip die onderlangs het raam van de zijdeuren loopt, dus ik heb er 1 nodig,
Image


alvast bedankt!

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: raam strips, kapjes en nog wat dingen

Post by Tjabbo »

Een parafan plaat heb ik volgens mij nog wel liggen.

de rest kan je beter nieuw kopen bij de dealer denk ik.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
jurrian
Assistent shoarma haler
Posts: 169
Joined: Wednesday 10 November 2010 19:02

Re: raam strips, kapjes en nog wat dingen

Post by jurrian »

Wat is een parafan plaat? Die strip onderlangs de voorruit?
Als het goed is heeft ruurd een aantal onderdelen voor mij
Enig idee wat deze onderdelen bij de dealer kosten??

User avatar
Gunnar
Shoarma haler eerste klas
Posts: 343
Joined: Friday 12 June 2009 20:22

Re: raam strips, kapjes en nog wat dingen

Post by Gunnar »

Een fortuin, ben zelf al een paar keer mijn raamlijsten verloren op de snelweg, is niet grappig.....
1JZ VVTi on LPI, works bell paddleshift kit niet aangesloten, R154 bak, 3" full exhaust, Wideband, Apexi Neo AFC

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: raam strips, kapjes en nog wat dingen

Post by Tjabbo »

gewoon prijzen opvragen bij de dealer :)
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
jurrian
Assistent shoarma haler
Posts: 169
Joined: Wednesday 10 November 2010 19:02

Re: raam strips, kapjes en nog wat dingen

Post by jurrian »

Ik ben Op het moment weer aan het varen tot eind januari , dus ik dacht misschien weten jullie het nog, maar dan zal ik als ik thuis ben wel even vragen wat het moet kosten ( de onderdelen die ruurd niet heeft)

Post Reply