Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Uitlaat Race suup

Voor iedereen die denkt dat de shoarmaforum members spullen over hebben. :)
Post Reply
User avatar
alexander strik
Shoarma kruider
Posts: 605
kuchnie na wymiar
Joined: Monday 17 September 2007 13:42
Location: nijverdal
Contact:

Uitlaat Race suup

Post by alexander strik »

Wie heeft er nog iets op uitlaat gebied liggen vanaf turbo tot voorste demper, liefst geen stock. We hebben destijds materiaal gemonteerd van Bic performance. Echt grote shit, kromgetrokken flens en pijpen compleet gescheurd. Daar de hele zaak ingepakt is duurde t ff voordat we er achter waren. Turbo is ook niet helemaal fris meer. Is er iets laat het me weten, beste is om even te bellen 0653164623
vr. gr.,
Alexander

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Uitlaat Race suup

Post by Tjabbo »

ik heb nog een grote elbow liggen. met flange die aan de stock turbo past, en aan een downpipe.
met 2 gaten voor O2 sensoren. 1 stock, en de andere voor een eventuele wideband.

5 tientjes is hij van jou.

Image

de middelste, maar dan dus met 2 O2 sensor gaten. opening is volledig 3 inch.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
alexander strik
Shoarma kruider
Posts: 605
Joined: Monday 17 September 2007 13:42
Location: nijverdal
Contact:

Re: Uitlaat Race suup

Post by alexander strik »

Tjabbo wrote:ik heb nog een grote elbow liggen. met flange die aan de stock turbo past, en aan een downpipe.
met 2 gaten voor O2 sensoren. 1 stock, en de andere voor een eventuele wideband.

5 tientjes is hij van jou.

[ Afbeelding ]

de middelste, maar dan dus met 2 O2 sensor gaten. opening is volledig 3 inch.
Lijkt interessant Marco, is het nog kwaliteit want die shit van bic is volledig kromgetrokken. 50 euro is ok maar ik moet het niet tijdens een wedstrijd moeten wisselen. geef me via pm je tel dan bel ik je. Verder nog iemand een Down pipe. Ik zie op marktplaats spul van Japauto voorbij komen. Is dat wat?
Alexander

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Uitlaat Race suup

Post by Tjabbo »

alexander strik wrote:
Tjabbo wrote:ik heb nog een grote elbow liggen. met flange die aan de stock turbo past, en aan een downpipe.
met 2 gaten voor O2 sensoren. 1 stock, en de andere voor een eventuele wideband.

5 tientjes is hij van jou.

[ Afbeelding ]

de middelste, maar dan dus met 2 O2 sensor gaten. opening is volledig 3 inch.
Lijkt interessant Marco, is het nog kwaliteit want die shit van bic is volledig kromgetrokken. 50 euro is ok maar ik moet het niet tijdens een wedstrijd moeten wisselen. geef me via pm je tel dan bel ik je. Verder nog iemand een Down pipe. Ik zie op marktplaats spul van Japauto voorbij komen. Is dat wat?
Alexander
Deze is van robuuste dikke vette gietijzer gemaakt. heb ik járen op de 7M gehad. trekt never niet krom niet.
hij is dan ook echt heel zwaar.

je mag ook eerst rondkijken voor iemand die een downpipe met elbow in 1 stuk heeft natuurlijk :)
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

Post Reply