Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

daggie blazen op zandvoort

Because everything else is just transportation.

Moderators: Jos, mmarkk

Post Reply
User avatar
alexander strik
Shoarma kruider
Posts: 605
kuchnie na wymiar
Joined: Monday 17 September 2007 13:42
Location: nijverdal
Contact:

daggie blazen op zandvoort

Post by alexander strik »

Vandaag lekker daggie blazen op Zandvoort, de wijzigingen aan de Suup hebben allemaal goed uitgepakt, Forge BOV zorgt er idd voor dat hij sneller oppakt,verbreding achter 10cm/voor 7cm geeft toch nog iets beter wegligging, zelfs de spoiler geeft mij de indruk dat hij op de lange stukken net voor een bocht meer nut heeft dan de stock, geen slechte investering Ruurd. Rich nog even gesproken heeft duidelijk wat problemen met wegligging, vermogen genoeg maar veel glijwerk. Verschil met de onze is dat wij er niet de weg mee op kunnen dus alles is gemaakt voor de track, Rich moet er wel de weg mee op en dan blijkt duidelijk dat niet iets goeds te koop is voor de weg en track. Snelste tijd van Strik jr. 2.04 de ouwe kwam niet onder de 2.12, leeftijd speelt toch nog een rol. hier nog 2 kleine filmpjes.
Alexander
View My Video
View My Video

Filmjes met tinpic bewerkt, niet tof deze keer en ook ingekort, mischien weet iemand een andere mogelijkheid.
Last edited by alexander strik on Wednesday 28 April 2010 10:47, edited 2 times in total.

ILLKIDD
Shoarma haler eerste klas
Posts: 347
Joined: Thursday 23 July 2009 19:23
Location: Rottedam

Re: daggie blazen op zandvoort

Post by ILLKIDD »

Awesome..... ^O^ Ik ben zo jaloers. Maar mijn beurt komt wel

mmarkk
ShoarmaTeam Member
Posts: 8081
Joined: Wednesday 22 February 2006 22:24

Re: daggie blazen op zandvoort

Post by mmarkk »

cool ^O^
Image Image Image
http://WWW.SYSTEEMPLAFONDSBAARN.NL
Mk3 Supra 415 bhp
Mk4 Supra 400+ bhp
MB Vito 204 bhp
Eco-hippie!

User avatar
toyota87
Meat-team Member
Posts: 4299
Joined: Sunday 09 November 2008 22:17

Re: daggie blazen op zandvoort

Post by toyota87 »

8-) :drive:
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: daggie blazen op zandvoort

Post by Tjabbo »

Hij doet't hardstikke goed ^O^
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Rich
Shoarma voorproever
Posts: 1378
Joined: Sunday 20 September 2009 13:02
Contact:

Re: daggie blazen op zandvoort

Post by Rich »

Was weer een leuk dagje met schitterend weer, ook nog ff een sessie wezen sturen :drive:
Leuk met Alexander en Jordan staan kletsen over hoe de mk3 beter te maken is voor op de track. Bovenaan het lijstje bij mij staan idd betere veren + shocks, maar er is ook nu nog wel het een en ander te verbeteren. Kleine dingen zoals het maximale uit de stock uitlijning halen en iets meer spoorbreedte. Heb vandaag ook weer wat meer geleerd over het bandenspanning verloop als het weer wat warmer is, dat was de reden van het smeren/glijden, dat deden ze niet toen 't een graad of 10 kouder was buiten. En ja, het is voornamelijk een straat auto, dus ga ik niet all-out. Mgoed, mijn 2.13 is dan lang niet slecht op dit moment :)

De race suup van de Strikjes liep erg fraai en ligt ook mooi strak geveerd. De nieuwe achterspoiler ziet er erg goed uit en ik weet zeker dat ie effect heeft als je bijvoorbeeld het Scheivlak in duikt.
Mooi om te zien hoe er allerlei oplossingen gevonden worden om 'm telkens weer wat beter te krijgen en leuk ook om daarover te kletsen en ideeën uit te wisselen.

Tot de volgende keer Alexander en Jordan ^O^

tse
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 715
Joined: Sunday 01 October 2006 22:21
Location: eindhoveee

Re: daggie blazen op zandvoort

Post by tse »

vet

User avatar
joep
Elite shoarma kruider
Posts: 814
Joined: Wednesday 22 July 2009 22:24
Location: Haarlem
Contact:

Re: daggie blazen op zandvoort

Post by joep »

het is dat ik niet kon en dat de supra geen apk heeft, anders..... :drive:
Oedipus was de eerste 'motherfucker'

User avatar
Rich
Shoarma voorproever
Posts: 1378
Joined: Sunday 20 September 2009 13:02
Contact:

Re: daggie blazen op zandvoort

Post by Rich »

Dat heet tijd maken en autoambulance... ;)

User avatar
joep
Elite shoarma kruider
Posts: 814
Joined: Wednesday 22 July 2009 22:24
Location: Haarlem
Contact:

Re: daggie blazen op zandvoort

Post by joep »

...[hier staat iets lulligs mbt tot het hebben van werk]...
Oedipus was de eerste 'motherfucker'

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: daggie blazen op zandvoort

Post by Tjabbo »

hoeft een auto geen apk te hebben als je op het circuit wil rijden? aan welke regels moet je wél voldoen?
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
alexander strik
Shoarma kruider
Posts: 605
Joined: Monday 17 September 2007 13:42
Location: nijverdal
Contact:

Re: daggie blazen op zandvoort

Post by alexander strik »

Hoeft zelfs geen kenteken te hebben, alles is voor eigen risico.
Alexander
Tjabbo wrote:hoeft een auto geen apk te hebben als je op het circuit wil rijden? aan welke regels moet je wél voldoen?

User avatar
joep
Elite shoarma kruider
Posts: 814
Joined: Wednesday 22 July 2009 22:24
Location: Haarlem
Contact:

Re: daggie blazen op zandvoort

Post by joep »

dat is alleen op het circuit, dan moet ie wel op een aanhanger vervoerd worden.
om te kunnen vrijrijden zijn er geen tot weinig regels waar jij of de auto aan moet voldoen.
Oedipus was de eerste 'motherfucker'

User avatar
Rich
Shoarma voorproever
Posts: 1378
Joined: Sunday 20 September 2009 13:02
Contact:

Re: daggie blazen op zandvoort

Post by Rich »

joep wrote:...[hier staat iets lulligs mbt tot het hebben van werk]...
Gaat om plannen; de vrijrijden kalender voor dit jaar was eind vorig jaar al beschikbaar :+
Ik kan ook niet meer zomaar de deur uit stappen en moet dit soort dingen ook plannen ;)

User avatar
Rich
Shoarma voorproever
Posts: 1378
Joined: Sunday 20 September 2009 13:02
Contact:

Re: daggie blazen op zandvoort

Post by Rich »

vwb de regels voor vrijrijden, je auto moet net zoals op de openbare weg technisch veilig zijn; goed werkende remmen, geen lekkage van vloeistoffen, deugdelijk chassis (geen er uit vallende deuren enzo), maar aan milieueisen hoef je weer niet te voldoen. Als de baancommissarissen iets aan je auto zien dat niet veilig is halen ze je van de baan.

Van vrijrijden.nl:

Spelregels

Sessiekaart
Eén sessie Vrij Rijden (circa 17 minuten) kost 25 euro per auto. Kaarten zijn uitsluitend à contant verkrijgbaar aan de inschrijftafel. De sessiekaart plak je zichtbaar op het linker achterzijruit.

Kaartverkoop
De sessiekaarten kunnen één uur voor aanvang in de Mickey’s Bar worden gekocht. Vooraf reserveren is niet mogelijk. Indien de auto defect raakt, kan de kaart ingeruild worden voor een te goedkaart.

Eigen risico
Iedereen neemt deel op eigen risico. De deelnemer moet daarom verplicht een vrijwaringclausule ondertekenen. De deelnemer is tevens verantwoordelijk voor zijn passagier en/of vergezellende bezoekers. Dit staat in de tekst van de clausule, lees deze goed door!

Passagier
Eén passagier mag meerijden, deze dient tenminste 18 jaar oud te zijn. Bij twijfel kan om een legitimatiebewijs gevraagd worden. De deelnemer blijft, ook op de baan, verantwoordelijk voor zijn/haar passagier.

Helmplicht
Het dragen van veiligheidriemen en een helm is verplicht, ook voor de passagier. Wie geen helm heeft, kan deze bij de organisatie huren. De huurprijs bedraagt 5 euro, de borg 50 euro.

Opstellen
De vooropstelling vindt plaats in de pitsstraat welke uitsluitend toegankelijk is via PITBOX nr 1.
In de pitbox vindt ook de kaartcontrole plaats. De zogenaamde ‘ fast lane’ aan de pitmuur dient altijd vrij te blijven.

Einde sessie
Een sessie is ten einde als de finishvlag gepasseerd wordt. Na de Tarzanbocht wordt er rustig gereden en is inhalen NIET meer toegestaan. Bij baanpost 6 verlaat u het circuit.

Vlagsignalen
De baanposten waarschuwen de deelnemers met behulp van vlagsignalen voor allerlei situaties. Iedereen dient de betekenis van deze vlagsignalen beslist te kennen en op te volgen!
Klik hier voor downloaden vlagsignalen.
http://rsz.nl.php5.nognietonline.eu/ima ... 0nieuw.pdf

Rijgedrag
Deelnemers die gevaarlijk rijgedrag vertonen of onnodig risico nemen tijdens het inhalen of vlagsignalen negeren, worden hier door de organisatie op aangesproken. Wie vervolgens geen opvolging geeft aan een waarschuwing van de organisatie, kan van verdere deelname worden uitgesloten.

Schade
Wie ongelukkigerwijze toch schade rijdt, is hiervoor niet verzekerd. Praat na afloop van een incident altijd even met de andere partij en leer van de situatie. Schade is ‘rekening man’.
Wie schade veroorzaakt aan eigendom van het circuit, moet deze aan het circuit vergoeden.

Gevaar
Roken in de pitsstraat is verboden. Tanken in de pitsstraat is verboden. De pitsstraat is zeer gevaarlijk voor kinderen, begeleiding door een volwassene is verplicht. Honden moeten op de paddock verplicht aan de lijn en zijn in de pitsstraat verboden.

User avatar
joep
Elite shoarma kruider
Posts: 814
Joined: Wednesday 22 July 2009 22:24
Location: Haarlem
Contact:

Re: daggie blazen op zandvoort

Post by joep »

jaja.. plannen..
Oedipus was de eerste 'motherfucker'

Post Reply