Cookiewet mededeling:
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.
PK aantallen discussie. Big numbers of niet ?
- Casper
- Shoarma voorproever
- Posts: 1143
- kuchnie na wymiar
- Joined: Sunday 12 September 2010 17:59
Re: PK aantallen discussie. Big numbers of niet ?
Hey Anthony, jij ook hier
Gefeli met je nieuwe blok. Heb je er wat meer specs van?
Casper
Gefeli met je nieuwe blok. Heb je er wat meer specs van?
Casper
1996 Toyota Supra Turbo - BPU / HKS HM4 / Superpro / WORK wheels
Re: PK aantallen discussie. Big numbers of niet ?
Idd specs en pk nummers Anthony
Ziet er vet uit btw!
Ziet er vet uit btw!
Anthony wrote:Mijn blok is sinds vorige week klaar. Hij is afgesteld op euro95 en ben zelf heel tevreden met de nummers
De supercharger doet zijn werk gewoon super waardoor de turbo eigenlijk te klein is (gt42) dus volgende winter misschien een grotere erop!
Turbo spoelt al bij 4000rpm goed op! Auto draaid nu op 1,5bar. Auto heeft bij 2500rpm al dik 500nm koppel oplopend tot z'n 800nm!
Hier ff een foto van het blok op de dyno
Zal volgende week ook ff een dyno uitdraai posten!
Re: PK aantallen discussie. Big numbers of niet ?
Wat een ding zeg! schitterende motor Anthony, feli .
- Tjabbo
- ShoarmaTeam Admin
- Posts: 24489
- Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
- Location: Vroomshoop
- Contact:
Re: PK aantallen discussie. Big numbers of niet ?
Als je nu al weet dat de turbo te klein is, en de motor nu op de testbank staat, waarom vervang je dan niet nu ook de turbo?
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.
Re: PK aantallen discussie. Big numbers of niet ?
Welke GT42R is het? De wat grotere GT42's drukken toch zeker wel richting de 1000pk dus als de turbo nu al te klein is ben ik benieuwd naar je krukaspk!
http://www.rhdsupra.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: PK aantallen discussie. Big numbers of niet ?
Omdat Anthony wil rijden!Tjabbo wrote:Als je nu al weet dat de turbo te klein is, en de motor nu op de testbank staat, waarom vervang je dan niet nu ook de turbo?
De Suup staat al enige tijd stil en als er nu nog andere turbo besteld en afgesteld moet worden i.c.m de SC, ben je zo weer een paar weken verder. Het is geen turbokitje "uit de doos" en er moet veel tijd in gestoken worden om de perfecte afstellingen/mapping te bepalen.
Ik zeg: "Rieden met dad ding!"
Ik heb een van de eerdere enginedyno's i.c.m de SC gezien en daarin biedt de SC in het onder- en middengebied van de toeren duidelijk meer koppel (100-200Nm) t.o.v. alleen een turbo .
@Anthony
Top dat het einde van je project nadert en dat je er binnenkort mee kan rijden!!
Ik zag dat er nog verstevigingen aan de auto worden doorgevoerd. Wat is er allemaal verder aan de Suup gedaan?
Dennis
PS3 + PS4 ------- PSN: DutchSupra
“Joinnnn ussssss!”
“Joinnnn ussssss!”
Re: PK aantallen discussie. Big numbers of niet ?
Het is idd wat Dennis ook al aangeeft, heb geen zin om nog langer te wachte, wil gewoon rijde.
Ook vind ik het vermogen tot nu toe genoeg, kan ik weer ff wennen aan al da geweld op de achterwielen
@Digital: Zover ik weet is het idd een GT42 met het kleinste achterhuis..
Hij perst nu z'n 650whp en 800nm koppel op 1,5 bar en euro 95.
Er is veel meer uit te halen maar vond het wel goed zo om met te beginne.
Ik zal meteen ff een voorsteltopic maken met de spec's enzo ;)
Ook vind ik het vermogen tot nu toe genoeg, kan ik weer ff wennen aan al da geweld op de achterwielen
@Digital: Zover ik weet is het idd een GT42 met het kleinste achterhuis..
Hij perst nu z'n 650whp en 800nm koppel op 1,5 bar en euro 95.
Er is veel meer uit te halen maar vond het wel goed zo om met te beginne.
Ik zal meteen ff een voorsteltopic maken met de spec's enzo ;)