Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

night pager kit info

Because everything else is just transportation.

Moderators: Jos, mmarkk

User avatar
Dude
Shoarma eter
Posts: 3865
kuchnie na wymiar
Joined: Monday 01 January 2007 19:55

Re: night pager kit info

Post by Dude »

laten poedercoaten.
Image

STRNPCP
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1674
Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
Location: Zwolle

Re: night pager kit info

Post by STRNPCP »

Dude wrote:laten poedercoaten.
Goed idee, maar dat kan ik niet zelf *)
Morgen gaan ze in de zwarte lak, met Owatrol C.I.P. als grondlaag.
Overigens hebben de brackets van een BBK ook een voorbehandeling ondergaan voor zover ik heb kunnen nagaan EN zit er standaard een wasachtige anti corrosie laag op de wielophanging van de Supra. Mijn oudste Suup bezit ik overigens nu bijna 12 jaar en daar komen wrs. nog wel wat jaren bij.
Daarnaast staat het m.i. ook wat netter/vallen ze minder op wanneer de auto op de brug staat.
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"

"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".

(Originally by buckshotglass:)

eah88
Shoarma voorproever
Posts: 1143
Joined: Sunday 18 April 2010 22:59
Location: zwolle

Re: night pager kit info

Post by eah88 »

poedercoaten kost geen drol man, waarschijnlijk kost dat nog geen 10 euro bij elkaar :)
Image
Street Legal Toyota CELICA ST182 WideBody GT2 - Kia Picanto 1.0 LX D-Light

STRNPCP
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1674
Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
Location: Zwolle

Re: night pager kit info

Post by STRNPCP »

Ik geloof je graag, maar ik zou niet weten waar ik dat hier in Zwolle zou moeten laten doen....., evenmin als ik hier geen MIG lassers kan vinden, om een O2 bunge te laten lassen (en ja, ik heb er naar gezocht), dus blijft het DIY, niveau GAMMA
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"

"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".

(Originally by buckshotglass:)

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: night pager kit info

Post by Tjabbo »

eah88 heeft toch ook eea laten poedercoaten als ik me niet vergist ?
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

STRNPCP
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1674
Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
Location: Zwolle

Re: night pager kit info

Post by STRNPCP »

Tjabbo wrote:eah88 heeft toch ook eea laten poedercoaten als ik me niet vergist ?
:o Ik wist niet eens dat er nog een Shoarmahaler in Zwolle woonde!. Moeten we maar eens wat mee doen lijkt me zo.
De brackets zijn inmiddels zwart en mijn jongste dochter (4jr) vond het schitterend om ze te kunnen verfen [:D] Ach, ze zitten onder de auto...
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"

"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".

(Originally by buckshotglass:)

eah88
Shoarma voorproever
Posts: 1143
Joined: Sunday 18 April 2010 22:59
Location: zwolle

Re: night pager kit info

Post by eah88 »

klopt idd, ken je staalbedrijf van gelder dan niet? amperestraat, vlak bij autoplaza en autocentrum zwolle ;)
en waar woon jij precies in zwolle dan? zie dat nu pas namelijk [:I] (mag ook via pb :P)
Image
Street Legal Toyota CELICA ST182 WideBody GT2 - Kia Picanto 1.0 LX D-Light

User avatar
antigram
Shoarma voorproever
Posts: 1058
Joined: Sunday 30 May 2010 15:34

Re: night pager kit info

Post by antigram »

holtenbroek FTW!!1

Image

ze hebben er wel flink huisgehouden sinds ik weg ben zie ik wel :p

STRNPCP
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1674
Joined: Sunday 18 June 2006 23:51
Location: Zwolle

Re: night pager kit info

Post by STRNPCP »

Dit stukje technische info leek me wel aardig om even te vermelden:
De (copy) Night Pager set gebruikt een aantal bouten.
1. de bevestiging aan de wielophanging gebeurt dmv een M11 x 1,25 van 40mm lengte met een 2mm ringetje.
2. de bevestiging van de remklauw aan de NP bracket is afhankelijk van het type remklauw:
a. GTSt en R32 GT-R klauwen (Sumitomo) gebeurt mbv M12 x 1,25 lengte 50mm met 2mm ringetje
b. R33 GT-R klauw (Brembo) M12 x 1,75 lengte 50mm + 2 mm ring
c. R34 GT-R klauw (Brembo) PAST NIET! Deze gebruiken nl. standaard M14 bouten

Let op! Op het internet kun je als maat voor de R33 GT-R (Brembo) M12 x 1,5 vinden. Dit is pertinent ONJUIST.
"Simplicity is a prerequisite voor reliability"

"Lag is that short period of time when 'the cars' next to you think they are going to win".

(Originally by buckshotglass:)

Post Reply