Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

VEMS EAW-52

Because everything else is just transportation.

Moderators: Jos, mmarkk

Post Reply
User avatar
Gtech
Elite shoarma kruider
Posts: 813
kuchnie na wymiar
Joined: Tuesday 09 February 2010 20:02
Location: Zuid holland

VEMS EAW-52

Post by Gtech »

Ik ben op zoek naar een leuke wideband lambda/ EGR meter met LOG functie en kwam deze tegen van VEMS: EAW-52

Image

specs: http://www.vems.hu/wiki/index.php?page=AfreshTiny" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor 319eur met EGT sensor en LSU4 wideband, (excl. shipping usa, ik kan nog geen engelse of nederlandse leverancier vinden met een webshop voor prijzen te vergelijken)

Zou ook een zeitronix kunnen nemen, maar die geven ze ook niet bepaald weg, met een zelfde combinatie aan spul zit je rond 450eur (excl shipping UK)

Image

Opzich heb ik de EGT functie niet direct nodig op de stock twins @1.2/1.3bar maar wel handig mochten die in de toekomst vervallen door een enkele stofzuiger.

Hebben jullie nog opties of negatieve ervaringen met bovenstaande? Toendertijd hoorde ik een hoop negatieve ervaringen over de LC-1 van innovate en heb ik die snel verkocht toen die het nog deed [:I]

User avatar
Dude
Shoarma eter
Posts: 3865
Joined: Monday 01 January 2007 19:55

Re: VEMS EAW-52

Post by Dude »

Zeitronix hier, gewoon een goede unit.
Je kunt ook gewoon een ZT2 kastje halen, en een warning lampje er op aansluiten. Is te programeren met de laptop. Je hebt er weinig aan dat je continue de AFR of EGT waardes in de gaten houd, gewoon warnings instellen is genoeg. Dus dat scheelt al een dure meter.
Image

User avatar
Gtech
Elite shoarma kruider
Posts: 813
Joined: Tuesday 09 February 2010 20:02
Location: Zuid holland

Re: VEMS EAW-52

Post by Gtech »

Dat heb je wel weer gelijk in,

Maar de ZT2 zonder gauge + EGR + alarm box = 408 ex verzend

Zal DP eens een berichtje sturen wat die VEMS set bij hem kost, die schijnen importeur te zijn.

Post Reply