Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

HKS fconS tuners?

Because everything else is just transportation.

Moderators: Jos, mmarkk

Post Reply
User avatar
DJT88
Sla blaadje
Posts: 45
kuchnie na wymiar
Joined: Sunday 13 January 2013 19:39

HKS fconS tuners?

Post by DJT88 »

Vraagje:

Waar kan ik mijn HKS fconS piggyback laten tunen? Ik weet dat ze gelocked zijn standaard namelijk. Je hebt geloof ik een dealer-key nodig.
Tot nu toe lijkt op de site van pro imports wel een HKS logo te staan. Heb ze al ff gemaild...

Weet iemand verder wie het nog meer zou kunnen?
MkIV TT jspec - Recaro stoelen - actieve voorspoiler - HKS schroefset - en nog meer goodies

User avatar
Casper
Shoarma voorproever
Posts: 1143
Joined: Sunday 12 September 2010 17:59

Re: HKS fconS tuners?

Post by Casper »

Volgens mij kan Arnout van Suprasport ze mappen (moet je wel bellen ipv mailen). Anders even Richard Ludwig vragen?
1996 Toyota Supra Turbo - BPU / HKS HM4 / Superpro / WORK wheels

User avatar
Dude
Shoarma eter
Posts: 3865
Joined: Monday 01 January 2007 19:55

Re: HKS fconS tuners?

Post by Dude »

Probeer SKY Engineering eens http://www.sky-engineering.com/index.php?module=home&" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet niet of Arnout het kan, je kunt het hem altijd vragen natuurlijk, hij weet vast wel iemand die het wel kan.
Er zijn niet veel tuners van dat HKS spul, in Engeland heb je meer kans.
Image

harrie
Assistent shoarma haler
Posts: 104
Joined: Wednesday 07 April 2010 11:54

Re: HKS fconS tuners?

Post by harrie »

Ik had zelf een HKS FCON-V, Arnout gaf volgens mij aan dat hij die wel kon mappen. 't ding was origineel gemapped door SB Performance in de UK, dus die kunnen dat zeker ook.
En als ik een HKS logo op m'n site neerzet betekent het nog niet dat ik er verstand van heb he! Logo's op een site zijn als stickers op je auto: vaker een wishlist dan een inhoudsopgave!

User avatar
knabbel
Meat-team Member
Posts: 439
Joined: Sunday 18 May 2008 14:28

Re: HKS fconS tuners?

Post by knabbel »

harrie wrote:Ik had zelf een HKS FCON-V, Arnout gaf volgens mij aan dat hij die wel kon mappen. 't ding was origineel gemapped door SB Performance in de UK, dus die kunnen dat zeker ook.
En als ik een HKS logo op m'n site neerzet betekent het nog niet dat ik er verstand van heb he! Logo's op een site zijn als stickers op je auto: vaker een wishlist dan een inhoudsopgave!
Sky-Enginering heeft meerdere projecten gedaan met FCons. Arnout heeft in zijn eigen Skyline de FCON vervangen door een AEM om dat hij die toen niet kon tunen, maar dat is ondertussen ook al weer een paar jaar terug dus dat kan veranderd zijn

User avatar
Casper
Shoarma voorproever
Posts: 1143
Joined: Sunday 12 September 2010 17:59

Re: HKS fconS tuners?

Post by Casper »

Een beetje offtopic, maar hier heb je een handige site met meer info over de fcon.

http://1jzmerc.com/hks-faq/home/" onclick="window.open(this.href);return false;
1996 Toyota Supra Turbo - BPU / HKS HM4 / Superpro / WORK wheels

User avatar
DJT88
Sla blaadje
Posts: 45
Joined: Sunday 13 January 2013 19:39

Re: HKS fconS tuners?

Post by DJT88 »

wow thx allemaal. moet goedkomen! ^O^
MkIV TT jspec - Recaro stoelen - actieve voorspoiler - HKS schroefset - en nog meer goodies

Post Reply