Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

R154 revisie / versterken

Because everything else is just transportation.

Moderators: Jos, mmarkk

Post Reply
suffie
Sla blaadje
Posts: 35
kuchnie na wymiar
Joined: Tuesday 08 March 2011 20:41

R154 revisie / versterken

Post by suffie »

Ik ben op zoek naar iemand die GOED de R154 kan reviseren en versterken met marlin crawler spullen.

Heb al een keer een bak laten reviseren bij een "revisie bedrijf" maar die liep binnen 2 weken kapot, dus zoek iemand met echte ervaring met deze bakken en alle spelingen goed weet af te stellen.

Dus wie weet iemand die dit goed kan ?

User avatar
Dude
Shoarma eter
Posts: 3865
Joined: Monday 01 January 2007 19:55

Re: R154 revisie / versterken

Post by Dude »

Ik heb er geen tijd meer voor, maar als je zelf handig bent en het werkplaatshandboek erbij houdt is het goed te doen. Deze bakken zijn echt simpel.....
viewtopic.php?f=7&t=1530" onclick="window.open(this.href);return false;
Image

suffie
Sla blaadje
Posts: 35
Joined: Tuesday 08 March 2011 20:41

Re: R154 revisie / versterken

Post by suffie »

Ik zat er zelf ook aan te denken om zelf te doen, heb ook al vaker 'normale' versnellingsbakken gedaan.
Maar gezien mijn vorige ervaring waar ik het door een 'pro' heb laten doen en toch na 2 weken kapot is gelopen, en de verhalen op verschillende supra fora dat de r154 nogal precies komt had ik hier vanaf gezien.

Hoe heb je het gedaan met alle spelingen ?

User avatar
Dude
Shoarma eter
Posts: 3865
Joined: Monday 01 January 2007 19:55

Re: R154 revisie / versterken

Post by Dude »

Opmeten, mijn bak had maar 55.000 gelopen. Er hoefde niet veel aan te gebeuren. Met werkplaatshandboek en goede tools plus geduld moet het goed gaan. Mijn bak heeft nu 15.000 gelopen na revisie op 300pk en nu tig dynoruns op 450 pk achter de rug zonder een krimp. Mn blok was het eerder beu. Straks wordt het 500 pk met een bult meer koppel, we gaan zien hoe die het volhoudt.
Image

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: R154 revisie / versterken

Post by Tjabbo »

En de revisie/ruil dienst van Rsoarer ? :)
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

suffie
Sla blaadje
Posts: 35
Joined: Tuesday 08 March 2011 20:41

Re: R154 revisie / versterken

Post by suffie »

Daar krijg ik weinig tot geen reactie meer op. En wil vd zomer wel weer rijden.

User avatar
Rsoarer
Shoarma kruider
Posts: 672
Joined: Friday 28 January 2011 12:45

Re: R154 revisie / versterken

Post by Rsoarer »

suffie wrote:Daar krijg ik weinig tot geen reactie meer op. En wil vd zomer wel weer rijden.
Klopt chef, ik heb op korte termijn echt geen gelegenheid om dit voor je te realiseren helaas [V]. Anyway ik hoop dat je iemand vindt die dit wel snel voor je kan klaarmaken (B)
Soarer, Tourer en Chaser subforum nu op shoarmateam!!!!!!

Post Reply