Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Dashboard Bekleding nieuw

Because everything else is just transportation.

Moderators: Jos, mmarkk

Post Reply
User avatar
ianstaley
Sla blaadje
Posts: 38
kuchnie na wymiar
Joined: Saturday 14 April 2012 23:12
Location: Pontefract UK

Dashboard Bekleding nieuw

Post by ianstaley »

Best leden, het is vrij lang geleden dat ik een post gezet, eigen fout maar ik was toevallig op E Bay zondag net naar mijn vakantie in Frankrijk, gewoon om te kijken en ik kwam tegen een advertentie voor leren (naugehide of zo)onderdelen, center console deur kaarten en zovoerts dan kwam ik tegen het HEELE DASHBOARD HEELEMAL EN geodkoop denk ik.

Ga heer http://www.ebay.co.uk/itm/351055349634? ... 1423.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik wil mijn eigen doen als het is verbleeken nog niet ge kraaked of so gewoon zeer licht van kleur. Een naardeel mijn is Links stuur en dit is voor rechts stuur. Voor julie wie het nog niet door hebben ik ben Engels en ben terug naar mijn geboorteland. Maar terug , ik heb hun een mail gestuurd en die kan het OOK voor LINKS stuur maken.

Dus Damen en Heeren, nu kan julie dat exotica car look hebben in plaats van kuntstoff stikken nu can uU het echte item hebben en volgens mij weijnig geld en zeker minimaale moite. yeah! :)!
At my age there is never a truer motto than, "Seize the Day" because you may never get a second chance.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Dashboard Bekleding nieuw

Post by Tjabbo »

Dat is erg cool! moet deze over de stock 'bekleding' heen of moet je je dashboard slopen ?
dit is een erg mooie optie omdat ik vind dat al naar gelang de leeftijd van onze auto's hoger wordt overal meer kieren en speling in komt. Dit zou dat mooi afdichten.
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Dude
Shoarma eter
Posts: 3865
Joined: Monday 01 January 2007 19:55

Re: Dashboard Bekleding nieuw

Post by Dude »

Staat er bij Tjabs, je moet het over de originele lijmen. Wel gaaf dit!
Image

Post Reply