Page 1 of 2
Digi's MK4 hobby-schuur
Posted: Tuesday 01 February 2011 10:03
by Digital
Wat gaat hier gebeuren?
Re: Digi's MK4 hobby-schuur
Posted: Tuesday 01 February 2011 12:45
by Tjabbo
Swap naar automaatbak
Re: Digi's MK4 hobby-schuur
Posted: Tuesday 01 February 2011 14:42
by kefke
Tjabbo wrote:Swap naar automaatbak
Naar manueel zeker?
Re: Digi's MK4 hobby-schuur
Posted: Tuesday 01 February 2011 14:51
by Digital
Indeed! Hopelijk vanavond meer fotos van het projectje.
Re: Digi's MK4 hobby-schuur
Posted: Tuesday 01 February 2011 17:38
by Tjabbo
incl kenteken als het niet je eigen is
Re: Digi's MK4 hobby-schuur
Posted: Tuesday 01 February 2011 17:48
by Digital
Tjabbo wrote:incl kenteken als het niet je eigen is
Spaar je die nog steeds?
Re: Digi's MK4 hobby-schuur
Posted: Tuesday 01 February 2011 18:15
by Tjabbo
de database is toch nog online? Sure.
Re: Digi's MK4 hobby-schuur
Posted: Tuesday 01 February 2011 19:14
by Andre
Digi gaat
schakelen
Plaatjes info posten
BTW neem aan dat je de tunnel weer moet puntlassen in de auto?
BTW ik zie wel de cardan as drive shaft meer ik zie geen koppelingsleiding
Re: Digi's MK4 hobby-schuur
Posted: Wednesday 02 February 2011 01:06
by Digital
Let's get it on!:
zonder neusje:
diverse parts verwijderd:
handig aan de MK4, connectors bij de ECU los en je trekt de kabelboom zo het motorruim in:
stoel en diversie interieurdelen eruit:
AT-tunnel/gat:
AT-rempedaal:
To be continued..
Re: Digi's MK4 hobby-schuur
Posted: Wednesday 02 February 2011 01:10
by Digital
@Andre: Ik ga nog even kijken hoe ik nu het handigst de tunnel erin krijg. 1e foto was gewoon wat los spul als "teaser" ;)
Re: Digi's MK4 hobby-schuur
Posted: Wednesday 02 February 2011 01:17
by Andre
Digital wrote:@Andre: Ik ga nog even kijken hoe ik nu het handigst de tunnel erin krijg. 1e foto was gewoon wat los spul als "teaser" ;)
Ha BTW ik ben benieuwd of er bij RHD de gaten al zitten voor de koppelingscilinder want bij Markus zijn Auto was dat niet zo
Re: Digi's MK4 hobby-schuur
Posted: Wednesday 02 February 2011 01:22
by Digital
Andre wrote:Ha BTW ik ben benieuwd of er bij RHD de gaten al zitten voor de koppelingscilinder want bij Markus zijn Auto was dat niet zo
Jup, je hoeft ze enkel nog even uit te boren.
Re: Digi's MK4 hobby-schuur
Posted: Wednesday 02 February 2011 08:29
by Gtech
nice! met wat voor bak/koppeling/vliegwiel ga je rijden?
Re: Digi's MK4 hobby-schuur
Posted: Wednesday 02 February 2011 09:10
by Digital
@Gtech: Een W58 met standaard koppeling/vliegwiel, ik kon een complete conversie uit een MK4 NA op de kop tikken. Shit is schaars en duur nowadays, vooral de 6bak-conversies!
Re: Digi's MK4 hobby-schuur
Posted: Wednesday 02 February 2011 16:30
by Digital
Gister weer een andere MK4 naar binnen geduwd dus we hebben genoeg te hobby-en
Snel weer pics!
Re: Digi's MK4 hobby-schuur
Posted: Wednesday 02 February 2011 16:52
by Tjabbo
NA bak aan een NA motor? of turbo ?
Re: Digi's MK4 hobby-schuur
Posted: Wednesday 02 February 2011 16:59
by Digital
Tjabbo wrote:NA bak aan een NA motor? of turbo ?
NA-bak aan een TT inderdaad. Niet teveel kietelen en fingers crossed ;)
Re: Digi's MK4 hobby-schuur
Posted: Wednesday 02 February 2011 19:01
by Andre
Digital wrote:Tjabbo wrote:NA bak aan een NA motor? of turbo ?
NA-bak aan een TT inderdaad. Niet teveel kietelen en fingers crossed ;)
Kan een hoop hebben die dingen zat van die bakken die met rond de 500N/m rond toeren alleen moet je niet al te vaak launchen want daar houden ze niet van
Re: Digi's MK4 hobby-schuur
Posted: Wednesday 02 February 2011 22:22
by Gtech
achter de V8 komt ook een w58, is dan wel geen 500nm maar toch,
zie wel hoelang het goed gaat, anders staat er nog een reserve klaar,
Re: Digi's MK4 hobby-schuur
Posted: Friday 11 February 2011 13:51
by Digital
Druk maar gezellig dagje met mijn maatjes Roel en Bennie van Gister:
6 zwarte rappers en een blanke:
Oh hier mist een tyripje!:
Duwen jong!:
Waar is die 2JZ?:
Waar is die 2JZ nou?:
Waar is GVD die 2JZ!:
Damn motorsteun!:
Pauze!:
tyrip4life!:
Back to the Future-ride:
Gouwe letters JONGHUH!:
Re: Digi's MK4 hobby-schuur
Posted: Friday 11 February 2011 21:45
by toyota87
mooi gedaan man
klasse.
Re: Digi's MK4 hobby-schuur
Posted: Friday 11 February 2011 23:04
by Andre
Keep up the good work people
BTW ik heb me altijd afgevraagd wat er allemaal bij komt kijken van bv RHD naar LHD ik denk dat als de motor eruit is je een hoop kan zien of het te doen is
Ik denk van niet
Re: Digi's MK4 hobby-schuur
Posted: Monday 14 February 2011 16:53
by babbel
Nice work! Maar kon je geen betere plek vinden voor die BOV ?
Zo vlak bij je intercooler is niet het meest praktisch moet ik zeggen. Ook gaat ie zeiknat worden als je een keer rijdt in de regen...
Wat betreft RHD naar LHD -> Je hebt een in ieder geval een LHD firewall nodig en een compleet LHD dashboard. Niet zozeer onhaalbaar in het werk (al is het een pittige klus), maar ik vrees dat de onderdelen duurder zijn dan het prijsverschil tussen LHD en RHD.
Re: Digi's MK4 hobby-schuur
Posted: Monday 14 February 2011 17:19
by Tjabbo
Ja de bov zit ook aan de verkeerde kant van de IC eigenlijk he
Zo dicht mogelijk bij de gasklep als je maar kunt, dat is het best.
Verder nice. Was een non-turbo denk ik ?
Re: Digi's MK4 hobby-schuur
Posted: Monday 14 February 2011 18:24
by vodkadip
nice, ziet er mooi uit en volgens mij ook nog snel gedaan