Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Introductie Ludwig Performance

Ludwig Performance. Supra of niet, tuning staat bovenaan.
Voor shoarmateam leden een goede manier om in contact te komen.

Moderators: mmarkk, Rich

User avatar
toyota87
Meat-team Member
Posts: 4299
kuchnie na wymiar
Joined: Sunday 09 November 2008 22:17

Re: Introductie Ludwig Performance

Post by toyota87 »

op mijn werk hebben ze nog een grote oude verotte toyota 4wd pickup bijna 25 jaar oud op diesel is dat wat [}:)]
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.

User avatar
Rich
Shoarma voorproever
Posts: 1378
Joined: Sunday 20 September 2009 13:02
Contact:

Re: Introductie Ludwig Performance

Post by Rich »

Wat is de steek van de wielen?

emveha
Shoarma eter
Posts: 3170
Joined: Monday 16 November 2009 19:26
Location: Goirle-City

Re: Introductie Ludwig Performance

Post by emveha »

Vraag liever of hij ook een autoabulance heeft, om dat ding mee te brengen. En vraag vast een lokale schroothandelaar of hij daags erop tijd heeft om hem op te halen.
Een gyneacoloog is feitelijk ook maar een kutmonteur !!!!!!

Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.

User avatar
toyota87
Meat-team Member
Posts: 4299
Joined: Sunday 09 November 2008 22:17

Re: Introductie Ludwig Performance

Post by toyota87 »

emveha wrote:Vraag liever of hij ook een autoabulance heeft, om dat ding mee te brengen. En vraag vast een lokale schroothandelaar of hij daags erop tijd heeft om hem op te halen.
idd 8-)
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Introductie Ludwig Performance

Post by Tjabbo »

Die rcpower eens pmmen? Die doet ook elk jaar een dynodag, en heeft iets van een evo dacht ik. Wel leuk om te zien hoe jou bank zich verhoudt tov die van verhoeven?
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
joep
Elite shoarma kruider
Posts: 814
Joined: Wednesday 22 July 2009 22:24
Location: Haarlem
Contact:

Re: Introductie Ludwig Performance

Post by joep »

Staat nog het een en ander bij Total car concept hoorde ik...
Oedipus was de eerste 'motherfucker'

kolkie
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1756
Joined: Saturday 04 March 2006 21:37
Location: Vroomshoop/Den Bosch

Re: Introductie Ludwig Performance

Post by kolkie »

Zo jammer dat de offroad-disco niet past [V] . Ding loopt als een jekko tegenwoordig (heeft al een bak het leven gekost).
Who needs new cars anyway - '88 Sjonniebeemer (E30 325i sans la lettre) + Mazda MX-5/Miata 1.8'
ik dus :P 2014 Fusion, 2015 Mustang
Een dag geen post is een dag geen bekeuring :D !


Shoarmateam-wiki

User avatar
toyota87
Meat-team Member
Posts: 4299
Joined: Sunday 09 November 2008 22:17

Re: Introductie Ludwig Performance

Post by toyota87 »

dit is de auto die ik bedoelde.
effe een pic van onze (enigste) bedrijfsauto 300.000Km gelopen 8-)

TOYOTA 8-)

Image
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.

User avatar
suarea51
Shoarma kruider eerste klas
Posts: 772
Joined: Monday 15 March 2010 21:49
Location: Westerhaar

Re: Introductie Ludwig Performance

Post by suarea51 »

nog op zoek?

heb een audi coupe quattro?:P

wil nog weten wat er over is van het vermogen na bijna 20 jaar.
2jz-gte? ^^
Old Toyota's Never Die, They Just Get Faster

Turbolag: the number of seconds that the driver of the car next to you thinks he can win.

User avatar
Rich
Shoarma voorproever
Posts: 1378
Joined: Sunday 20 September 2009 13:02
Contact:

Re: Introductie Ludwig Performance

Post by Rich »

Ja, ik heb een tijdje geleden een 3000GT kunnen lenen, thx voor 't aanbod ;)

User avatar
Dude
Shoarma eter
Posts: 3865
Joined: Monday 01 January 2007 19:55

Re: Introductie Ludwig Performance

Post by Dude »

Rich, zou je jou mening willen geven over deze unit: http://www.stratifiedauto.com/index.php ... cts_id=205

Zou jij zoiets aanraden en zou je deze unit (ter zijne tijd) willen/kunnen tunen?
Het is voor een mazda 323 GTX blok, 4WD turbo en het doel is maximaal 300 pk. Het blok is nog niet helemaal klaar, maar waarschijnlijk worden de twee turbo's van een 1JZ gebruikt. Blok heeft momenteel 2000cc ipv 1800, dus spool up zal redelijk zijn, en is ook niet zo belangrijk.
Het is een budget project, dus een dure standalone zit er niet in. Het moet een betrouwbare tune zijn, dat is belangrijker dan het vermogens doel.

Met de stock ECU haalden we 240 pk op de wielen. De auto zat toen nog in een FWD body. De reden voor een standalone is dat we de restrictieve luchtmassameter weg willen hebben en met de stock ECU zagen we een slechte brandstof consumptie (als in onvolledige verbranding)
Image

User avatar
Rich
Shoarma voorproever
Posts: 1378
Joined: Sunday 20 September 2009 13:02
Contact:

Re: Introductie Ludwig Performance

Post by Rich »

Dude wrote:Rich, zou je jou mening willen geven over deze unit: http://www.stratifiedauto.com/index.php ... cts_id=205

Zou jij zoiets aanraden en zou je deze unit (ter zijne tijd) willen/kunnen tunen?
Het is voor een mazda 323 GTX blok, 4WD turbo en het doel is maximaal 300 pk. Het blok is nog niet helemaal klaar, maar waarschijnlijk worden de twee turbo's van een 1JZ gebruikt. Blok heeft momenteel 2000cc ipv 1800, dus spool up zal redelijk zijn, en is ook niet zo belangrijk.
Het is een budget project, dus een dure standalone zit er niet in. Het moet een betrouwbare tune zijn, dat is belangrijker dan het vermogens doel.

Met de stock ECU haalden we 240 pk op de wielen. De auto zat toen nog in een FWD body. De reden voor een standalone is dat we de restrictieve luchtmassameter weg willen hebben en met de stock ECU zagen we een slechte brandstof consumptie (als in onvolledige verbranding)
Het is gebaseerd op Megasquirt, da's een bewezen platform. Plug en play installatie zo te zien en verder claimen ze dat dash enzo blijft functioneren en dat ze een nette idle controller hebben, allemaal pluspunten.
Ik denk niet dat je hier een miskoop aan doet.
Wat er precies aan hardware in zit; hoe sterk zijn de injector/ign. drivers enzo kan ik zo snel ff niet vinden. Maar ik denk dat het voor jouw applicatie en vermogensdoel wel prima zal werken.

Kan ik tzt wel mappen, no problem.

gr,
Rich

User avatar
Dude
Shoarma eter
Posts: 3865
Joined: Monday 01 January 2007 19:55

Re: Introductie Ludwig Performance

Post by Dude »

Ok, thanks! Je hoort het wel als het zover is.
Image

Post Reply