Page 3 of 4

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Thursday 14 July 2011 12:06
by dubversion
I'm there ! Met BMW en camera !

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Thursday 14 July 2011 18:32
by Rich
Kijk, dat zijn de betere berichten!! Gaaf initiatief jongens, heel erg bedankt! ^O^
Ik zal een nieuw topicje hierover starten met wat potentiƫle datums erbij, top! :)

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Thursday 14 July 2011 20:50
by emveha
Count me in.
Wil dan wel graag banken, met een zo goed als originele 7-emmer. Ik heb namelijk op nog geen enkel idee wat de mijne doet, maar volgens Ruurd, die in diverse Suups heeft gereden, moet de mijne toch wel in de top 5 van meeste vermogens op originele ( Lees ongetunede 7M's) van Shoarmateam kunnen komen.

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Thursday 14 July 2011 21:04
by TheDoctor
ik ben ook wel geintresseerd in een run, kijken wat mijn verse motor doet. Ik heb alleen 4x110 als steek (maar wel spacers die de steek naar 4x114,3 brengen :P), vraag me alleen af of het de moeite is, voor 100pk (ish) :P

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Thursday 14 July 2011 21:20
by emveha
Hey, mooi ritje die kant uit, shoarma eten en brommers kieken is altijd de moeite waard. ( Ook al heb je in vergelijking een kabouterblokje)

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Thursday 14 July 2011 21:54
by Rich
emveha wrote:Count me in.
Wil dan wel graag banken, met een zo goed als originele 7-emmer. Ik heb namelijk op nog geen enkel idee wat de mijne doet, maar volgens Ruurd, die in diverse Suups heeft gereden, moet de mijne toch wel in de top 5 van meeste vermogens op originele ( Lees ongetunede 7M's) van Shoarmateam kunnen komen.
Altijd interessant om eens te zien wat een stock 7M doet. Aan de kruk zou ie volgens 't boekje 'vers' zo'n 230-235pk moeten doen als ik 't me goed herinner, dan zou je ook ongeveer de aandrijf verliezen kunnen bepalen.
En best wel lekkere brommers hier om te kiek'n ;)
TheDoctor wrote:ik ben ook wel geintresseerd in een run, kijken wat mijn verse motor doet. Ik heb alleen 4x110 als steek (maar wel spacers die de steek naar 4x114,3 brengen :P), vraag me alleen af of het de moeite is, voor 100pk (ish) :P
Het gaat niet alleen om 't piekvermogen toch? Ik denk dat het altijd interessant is om te zien hoe het koppel- en vermogensverloop is, kan je mooi als benchmark meting gebruiken mocht je later nog eens iets aan je blok gaan doen.
Ik ben trouwens zelf wel benieuwd of de 4 x 108 niet stiekem ook op 4 x 110 past, het is maar een klein verschil en er zit wat ruimte in de gaten, het zijn geen strakke passingen.

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Friday 15 July 2011 09:32
by Dredd
TheDoctor wrote:vraag me alleen af of het de moeite is, voor 100pk (ish) :P
Natuurlijk is dat de moeite! Het aantal peak PK's is m.i. niet zo interessant. Wel interessant is wanneer en hoeveel vermogen (PK+Nm) er beschikbaar is. Meten is weten :)

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Friday 15 July 2011 09:59
by kolkie
Ik zal het eens bij de rallyteams voorleggen :) . Ben voor mezelf eigenlijk ook nog wel benieuwd wat er nog in mijn 250k-M20-blokje zit. Kon je nou wel of niet 4x4 aan?

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Friday 15 July 2011 17:26
by Rich
kolkie wrote:Ik zal het eens bij de rallyteams voorleggen :) . Ben voor mezelf eigenlijk ook nog wel benieuwd wat er nog in mijn 250k-M20-blokje zit. Kon je nou wel of niet 4x4 aan?
Top! Dankjewel! :) en ja, het is een 4wd bank

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Saturday 16 July 2011 00:28
by TheDoctor
Rich wrote:Het gaat niet alleen om 't piekvermogen toch? Ik denk dat het altijd interessant is om te zien hoe het koppel- en vermogensverloop is, kan je mooi als benchmark meting gebruiken mocht je later nog eens iets aan je blok gaan doen.
Ik ben trouwens zelf wel benieuwd of de 4 x 108 niet stiekem ook op 4 x 110 past, het is maar een klein verschil en er zit wat ruimte in de gaten, het zijn geen strakke passingen.

true, true, count me in then! :D

En over die steek.. ik heb zelf jarenlang met ford wielen rond gereden, die pastten wel :P

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Tuesday 19 July 2011 20:09
by dubversion
Is er al een datum ? En zeg niet 14 AUG aub :D

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Tuesday 19 July 2011 20:36
by joep
dubversion wrote:Is er al een datum ? En zeg niet 14 AUG aub :D
Die dag is geen optie:

viewtopic.php?f=50&t=2751&view=viewpoll

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Friday 12 August 2011 08:51
by joep
he man, gefeliciteerd met de eerste supra op de dyno!! hoe is het met die Opel?

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Friday 12 August 2011 09:05
by Rich
Thank kerel! :)
Opel zal ik straks wat over vertellen (als de klant dat OK vind), die moet nml nog.

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Friday 12 August 2011 09:14
by mmarkk
Wie was de eerste supra en hoeveel pk? :)

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Friday 12 August 2011 14:18
by Rich
M'n eigen suup natuurlijk!
De tune op de eman is nog niet helemaal goed (hij verzuipt op sommige plekken gewoon compleet) en ik moet ff bougies wisselen, maar voorlopig 425whp en 570Nm mijn doel was destijds toen ik 't bouwde 500whp en dat zit er wel in denk ik, ook 600Nm moet wel te halen zijn.

De MKIV van gisteren eigenlijk hetzelfde verhaal; versleten bougies, te rijk en misfires hoger in de toeren. Was een rhd gte 6-bak volledig stock met alleen een boostcontroller die haalde 360whp en 480Nm, maar hij had op een andere bank met frisse bougies al 450pk gehaald zei ie.

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Friday 12 August 2011 16:06
by Tjabbo
600nm heb ik nog met de 7m man. sissy koppel. :gay:

geintje rich. mooi resultaat hoor! Ben benieuwd hoe goed je de afstelling krijgt met je dyno!

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Friday 12 August 2011 18:30
by DeSchouten
die smoesjes ook altijd, versleten bougies was je vergeten er nieuwe vonkjes in te doen? :7

Haha mooi dat de dyno operationeel is! *O*

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Friday 12 August 2011 19:03
by Tjabbo
gladde banden :+
oude benzine. euro 92 ook nog :P

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Friday 12 August 2011 21:29
by toyota87
mythbusters nooit gezien?motteballen erbij gooien voor meer pk's :7

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Saturday 13 August 2011 22:02
by Rich
Ludwig Performance heeft nu ook een eigen Facebook pagina!
Wordt fan en blijf nog meer op de hoogte!

Ludwig Performance op Facebook

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Wednesday 30 November 2011 01:20
by mmarkk
Pro efi? 8-)

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Wednesday 30 November 2011 07:56
by joep
Hij is een Professionel met een EFI certificaat, dus een Pro efi...

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Wednesday 30 November 2011 09:55
by Rich
Lol @ Joep!
Ja Mark, ProEFI, binnenkort meer! Samen met de nieuwe website!

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Friday 13 April 2012 09:51
by Rich
Hey jongens, ik ben op zoek naar een 4wd auto.
De dyno software en firmware zijn deze week ge-update en Land&Sea wil online een sessie met een 4wd monitoren om te checken of alles goed is. Ik heb met m'n suup al de 2wd zaken en ActiveSync gedaan en dat is allemaal OK. Aangezien ik dit niet met een klant wil doen, maar dit vooraf gedaan wil hebben zoek ik dus een 4wd auto.

Er is geen risico voor de auto, gewoon wat part throttle rollen, puur om wat dyno data te verzamelen.
Vanwege het tijdsverschil met de USA kan de sessie op z'n vroegst om 14:30u beginnen, 'savonds is ook mogelijk tot 23:00u.

Nadat L&S een OK hebben gegeven doen we een vermogensmeting en die krijg je dan cadeau natuurlijk.