Page 4 of 4

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Saturday 14 April 2012 08:42
by toyota87
op mijn werk hebben ze nog een grote oude verotte toyota 4wd pickup bijna 25 jaar oud op diesel is dat wat [}:)]

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Saturday 14 April 2012 09:07
by Rich
Wat is de steek van de wielen?

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Saturday 14 April 2012 09:17
by emveha
Vraag liever of hij ook een autoabulance heeft, om dat ding mee te brengen. En vraag vast een lokale schroothandelaar of hij daags erop tijd heeft om hem op te halen.

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Saturday 14 April 2012 17:54
by toyota87
emveha wrote:Vraag liever of hij ook een autoabulance heeft, om dat ding mee te brengen. En vraag vast een lokale schroothandelaar of hij daags erop tijd heeft om hem op te halen.
idd 8-)

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Saturday 14 April 2012 18:02
by Tjabbo
Die rcpower eens pmmen? Die doet ook elk jaar een dynodag, en heeft iets van een evo dacht ik. Wel leuk om te zien hoe jou bank zich verhoudt tov die van verhoeven?

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Sunday 15 April 2012 12:30
by joep
Staat nog het een en ander bij Total car concept hoorde ik...

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Sunday 15 April 2012 20:59
by kolkie
Zo jammer dat de offroad-disco niet past [V] . Ding loopt als een jekko tegenwoordig (heeft al een bak het leven gekost).

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Sunday 03 June 2012 14:17
by toyota87
dit is de auto die ik bedoelde.
effe een pic van onze (enigste) bedrijfsauto 300.000Km gelopen 8-)

TOYOTA 8-)

Image

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Sunday 03 June 2012 17:57
by suarea51
nog op zoek?

heb een audi coupe quattro?:P

wil nog weten wat er over is van het vermogen na bijna 20 jaar.

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Sunday 03 June 2012 18:55
by Rich
Ja, ik heb een tijdje geleden een 3000GT kunnen lenen, thx voor 't aanbod ;)

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Sunday 10 June 2012 19:03
by Dude
Rich, zou je jou mening willen geven over deze unit: http://www.stratifiedauto.com/index.php ... cts_id=205

Zou jij zoiets aanraden en zou je deze unit (ter zijne tijd) willen/kunnen tunen?
Het is voor een mazda 323 GTX blok, 4WD turbo en het doel is maximaal 300 pk. Het blok is nog niet helemaal klaar, maar waarschijnlijk worden de twee turbo's van een 1JZ gebruikt. Blok heeft momenteel 2000cc ipv 1800, dus spool up zal redelijk zijn, en is ook niet zo belangrijk.
Het is een budget project, dus een dure standalone zit er niet in. Het moet een betrouwbare tune zijn, dat is belangrijker dan het vermogens doel.

Met de stock ECU haalden we 240 pk op de wielen. De auto zat toen nog in een FWD body. De reden voor een standalone is dat we de restrictieve luchtmassameter weg willen hebben en met de stock ECU zagen we een slechte brandstof consumptie (als in onvolledige verbranding)

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Monday 11 June 2012 14:28
by Rich
Dude wrote:Rich, zou je jou mening willen geven over deze unit: http://www.stratifiedauto.com/index.php ... cts_id=205

Zou jij zoiets aanraden en zou je deze unit (ter zijne tijd) willen/kunnen tunen?
Het is voor een mazda 323 GTX blok, 4WD turbo en het doel is maximaal 300 pk. Het blok is nog niet helemaal klaar, maar waarschijnlijk worden de twee turbo's van een 1JZ gebruikt. Blok heeft momenteel 2000cc ipv 1800, dus spool up zal redelijk zijn, en is ook niet zo belangrijk.
Het is een budget project, dus een dure standalone zit er niet in. Het moet een betrouwbare tune zijn, dat is belangrijker dan het vermogens doel.

Met de stock ECU haalden we 240 pk op de wielen. De auto zat toen nog in een FWD body. De reden voor een standalone is dat we de restrictieve luchtmassameter weg willen hebben en met de stock ECU zagen we een slechte brandstof consumptie (als in onvolledige verbranding)
Het is gebaseerd op Megasquirt, da's een bewezen platform. Plug en play installatie zo te zien en verder claimen ze dat dash enzo blijft functioneren en dat ze een nette idle controller hebben, allemaal pluspunten.
Ik denk niet dat je hier een miskoop aan doet.
Wat er precies aan hardware in zit; hoe sterk zijn de injector/ign. drivers enzo kan ik zo snel ff niet vinden. Maar ik denk dat het voor jouw applicatie en vermogensdoel wel prima zal werken.

Kan ik tzt wel mappen, no problem.

gr,
Rich

Re: Introductie Ludwig Performance

Posted: Monday 11 June 2012 21:02
by Dude
Ok, thanks! Je hoort het wel als het zover is.