Cookiewet mededeling:

Dit forum gebruikt cookies. Klik op het kruisje aan de rechterkant om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
This forum uses cookies. Click the X icon on the right to agree using cookies.

Promodag Ludwig Performance zaterdag 10 september

Ludwig Performance. Supra of niet, tuning staat bovenaan.
Voor shoarmateam leden een goede manier om in contact te komen.

Moderators: mmarkk, Rich

User avatar
Rich
Shoarma voorproever
Posts: 1378
kuchnie na wymiar
Joined: Sunday 20 September 2009 13:02
Contact:

Promodag Ludwig Performance zaterdag 10 september

Post by Rich »

Ik heb vier datums gekozen waarop de promodag zoals voorgesteld door Tjabs gehouden kan worden. Ik heb voor zaterdagen gekozen in de laatste helft van augustus en twee in september, dan zijn de meesten wel terug van vakantie en dat geeft mij ook wat tijd om de software wat beter te doorgronden zodat ik een goede service kan geven. Zaterdag de 3e september ontbreekt want dan kan ik zelf niet.

Dit zijn de datums, ik heb er ook maar ff een poll van gemaakt:

20 & 27 augustus
10 & 17 september

Voor degenen die aangegeven hebben te willen banken op deze dag zal het een standaard meting zijn zoals beschreven in de openingspost van Introductie Ludwig Performance. Maar omdat dit een actie is om mij te helpen reken ik eenmalig de sterk gereduceerde prijs van €35,- per auto.

Het aantal op deze dag heb ik beperkt tot 6 (inclusief mijn eigen gebakje met mijn bedrijfsstickers erop) zodat er voldoende tijd is voor de fotografen en filmers en het geen haastwerk wordt om iedereen te kunnen laten banken.

Dit waren de eersten die zich aangemeld hadden om te banken:
1 – dubversion, BMW (en camera)
2 – emveha, mk3 supra met stock 7MGTE
3 – TheDoctor, Corolla ‘74
4 – kolkie, landrover > afgezegd, is nu Mark (mmarkk) mkiv supra
5 – Tjabs > plaats afgestaan, is nu Ruurd (toyota87) mk3 supra, Ruurd verhinderd, is nu Michello mkiv supra

@Mark, de ST dynodag zullen we op een andere dag plannen, laat maar ff weten wanneer die ST club zou kunnen.

Uiteraard is verder iedereen welkom op deze dag, ook met dikke wagens om bijvoorbeeld buiten voor 't pand wat mooie foto's te maken.
Nogmaals heel erg bedankt dat jullie willen helpen om mijn toko op de kaart te zetten! Top! ^O^

Edit 25/07:
De datum is dus zaterdag 10 september geworden, deze datum had de meeste stemmen en ook degenen die gaan banken hebben aangegeven dat ze op deze datum kunnen. De poll heb ik verwijderd.
Edit 12/08:
Kolkie is helaas verhinderd en mmarkk neemt zijn plek in.
Edit 23/08:
Tjabs staat z'n plek af en de volgende op de reservelijst is Ruurd (toyota87)
Edit 08/09:
Ruurd is helaas verhinderd, volgende op de reservelijst is Michello

De reservelijst mochten er uitvallers zijn of als er die dag nog tijd over is:
1- mmarkk
2- toyota87
3- MicHELLo

mmarkk
ShoarmaTeam Member
Posts: 8081
Joined: Wednesday 22 February 2006 22:24

Re: Promodag Ludwig Performance

Post by mmarkk »

Ik wil ook graag banken met near stock mk4, alleen uitlaat niet stock
Image Image Image
http://WWW.SYSTEEMPLAFONDSBAARN.NL
Mk3 Supra 415 bhp
Mk4 Supra 400+ bhp
MB Vito 204 bhp
Eco-hippie!

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Promodag Ludwig Performance

Post by Tjabbo »

He gaaf ik ga even nadenken over de data (ik zit nl met wanneer ik wel/niet mijn dochtertje heb) en dan ga ik stemmen :)
Top van de bank plek! ^O^. Die ga ik in eerste instantie idd niet afslaan omdat ik a) met andere boostcontroller hoop wat meer pk te hebben dan vorig jaar en b) vorig jaar alle filmpjes van mijn auto op de bank zijn mislukt [V]
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
toyota87
Meat-team Member
Posts: 4299
Joined: Sunday 09 November 2008 22:17

Re: Promodag Ludwig Performance

Post by toyota87 »

ik wil natuurlijk ook komen :7
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.

User avatar
babbel
Elite shoarma haler
Posts: 463
Joined: Monday 19 May 2008 12:44

Re: Promodag Ludwig Performance

Post by babbel »

Sowieso kom ik met de Suup langs tijdens de opening! ^O^
Ik heb niet echt een voorkeur wat betreft datum maar ik heb voor de vorm maar voor de 27ste gekozen...
Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt

MicHELLo
60K Post ShoarmaGod!
Posts: 3454
Joined: Monday 25 December 2006 02:40
Contact:

Re: Promodag Ludwig Performance

Post by MicHELLo »

Augustus gaat voor mij niet lukken dus liever een van de september data
Image Shoarma god

User avatar
toyota87
Meat-team Member
Posts: 4299
Joined: Sunday 09 November 2008 22:17

Re: Promodag Ludwig Performance

Post by toyota87 »

ik heb ook voor de 27ste gekozen voor mij niet eerder in ieder geval want de custum meeting is anders vlak voor dit.
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.

kolkie
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1756
Joined: Saturday 04 March 2006 21:37
Location: Vroomshoop/Den Bosch

Re: Promodag Ludwig Performance

Post by kolkie »

Rich wrote:@ Kolkie, heb een vraagteken bij je naam gezet omdat het me niet helemaal duidelijk is uit je post of het zeker is dat je wil.


Dat weet ik zelf ook nog niet; ik heb momenteel nog wat probleempjes met het hok en ik moet normaal gesproken op zaterdagen werken (in ploegen, dus wellicht is er nog een mouw op aan te passen). De andere auto's (rally-bmw + rally-landrover) zal ik eens gaan vragen of ze er belang bij hebben de ja of de nee. Ik heb ze alleen nog niet gesproken sinds de vorige post. Voor de land-rover maak ik me vooral zorgen vanwege de wielnaven (bij 4x4's zijn deze HUGE).
Who needs new cars anyway - '88 Sjonniebeemer (E30 325i sans la lettre) + Mazda MX-5/Miata 1.8'
ik dus :P 2014 Fusion, 2015 Mustang
Een dag geen post is een dag geen bekeuring :D !


Shoarmateam-wiki

User avatar
Rich
Shoarma voorproever
Posts: 1378
Joined: Sunday 20 September 2009 13:02
Contact:

Re: Promodag Ludwig Performance

Post by Rich »

mmarkk wrote:Ik wil ook graag banken met near stock mk4, alleen uitlaat niet stock
Jij bent dan de 1e op de reservelijst ;)
kolkie wrote:Dat weet ik zelf ook nog niet; ik heb momenteel nog wat probleempjes met het hok en ik moet normaal gesproken op zaterdagen werken (in ploegen, dus wellicht is er nog een mouw op aan te passen). De andere auto's (rally-bmw + rally-landrover) zal ik eens gaan vragen of ze er belang bij hebben de ja of de nee. Ik heb ze alleen nog niet gesproken sinds de vorige post. Voor de land-rover maak ik me vooral zorgen vanwege de wielnaven (bij 4x4's zijn deze HUGE).
Land Rover Disco was 't toch? Volgens mij heeft die een wielnaaf van 5 x 120 en die zit in m'n assortiment, alleen de defender heeft een grote steek (5 x 165), de freelander en range rover hebben ook normale maten. De beamer is trouwens ook 5 x 120 (net als alle andere bmw's, daarom zit deze ook in m'n assortiment ;)) Ik hoop dat je kunt (Mark waarschijnlijk niet, haha!) en mijn voorkeur zou de Disco zijn qua diversiteit + een V8 klinkt natuurlijk altijd vet!

@Marcel en Michel, jullie dikke mk4's zullen goed staan op de foto's voor 't pand [:D]

kolkie
Shoarma voorproever eerste klas
Posts: 1756
Joined: Saturday 04 March 2006 21:37
Location: Vroomshoop/Den Bosch

Re: Promodag Ludwig Performance

Post by kolkie »

Rich wrote:
mmarkk wrote:Ik wil ook graag banken met near stock mk4, alleen uitlaat niet stock
Jij bent dan de 1e op de reservelijst ;)
kolkie wrote:Dat weet ik zelf ook nog niet; ik heb momenteel nog wat probleempjes met het hok en ik moet normaal gesproken op zaterdagen werken (in ploegen, dus wellicht is er nog een mouw op aan te passen). De andere auto's (rally-bmw + rally-landrover) zal ik eens gaan vragen of ze er belang bij hebben de ja of de nee. Ik heb ze alleen nog niet gesproken sinds de vorige post. Voor de land-rover maak ik me vooral zorgen vanwege de wielnaven (bij 4x4's zijn deze HUGE).
Land Rover Disco was 't toch? Volgens mij heeft die een wielnaaf van 5 x 120 en die zit in m'n assortiment, alleen de defender heeft een grote steek (5 x 165), de freelander en range rover hebben ook normale maten. De beamer is trouwens ook 5 x 120 (net als alle andere bmw's, daarom zit deze ook in m'n assortiment ;)) Ik hoop dat je kunt (Mark waarschijnlijk niet, haha!) en mijn voorkeur zou de Disco zijn qua diversiteit + een V8 klinkt natuurlijk altijd vet!

@Marcel en Michel, jullie dikke mk4's zullen goed staan op de foto's voor 't pand [:D]
Een E30 staat nog op de oude maat: 4x100 (al mijn auto's staan op 4x100, kostenkwestie :') ). Ik zal eens navragen, ook omdat er aangepaste assen onder zitten. Klinkt HEERLIJK die V8:

ZvJ6ua1cUGU

De rally-beemer is wel interessant omdat die op E85 rijd en de laatste keer bij de meetdag pk te kort kwam t.o.v. de rest. Sindsdien is er weer genoeg vervangen dus we zijn zolangzamerhand benieuwd naar de uitkomst.
Who needs new cars anyway - '88 Sjonniebeemer (E30 325i sans la lettre) + Mazda MX-5/Miata 1.8'
ik dus :P 2014 Fusion, 2015 Mustang
Een dag geen post is een dag geen bekeuring :D !


Shoarmateam-wiki

eah88
Shoarma voorproever
Posts: 1143
Joined: Sunday 18 April 2010 22:59
Location: zwolle

Re: Promodag Ludwig Performance

Post by eah88 »

ik heb gestemd op de 27ste. ik weet alleen nog niet of ik dan wel kan. moet ff kijken met me werk. maar als ik kan kom ik graag de boel bekijken/bewonderen :D
Image
Street Legal Toyota CELICA ST182 WideBody GT2 - Kia Picanto 1.0 LX D-Light

User avatar
musli
Shoarma eter
Posts: 3336
Joined: Thursday 27 November 2008 01:19
Location: Westerhoeven

Re: Promodag Ludwig Performance

Post by musli »

kolkie wrote:
Rich wrote:@ Kolkie, heb een vraagteken bij je naam gezet omdat het me niet helemaal duidelijk is uit je post of het zeker is dat je wil.


Dat weet ik zelf ook nog niet; ik heb momenteel nog wat probleempjes met het hok en ik moet normaal gesproken op zaterdagen werken (in ploegen, dus wellicht is er nog een mouw op aan te passen). De andere auto's (rally-bmw + rally-landrover) zal ik eens gaan vragen of ze er belang bij hebben de ja of de nee. Ik heb ze alleen nog niet gesproken sinds de vorige post. Voor de land-rover maak ik me vooral zorgen vanwege de wielnaven (bij 4x4's zijn deze HUGE).

breng ik hem er toch heen? O-)
Broem broems: Subarrel Legacy & MX5

Ik heb geen föhn, ik heb een cabrio

User avatar
toyota87
Meat-team Member
Posts: 4299
Joined: Sunday 09 November 2008 22:17

Re: Promodag Ludwig Performance

Post by toyota87 »

zeg wil je me als eerste op de reserve lijst zetten [:D]
sleutelen is pure noodzaak doel is rijden.

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Promodag Ludwig Performance

Post by Tjabbo »

achteraan aansluiten ruurd :9 :{w :7
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Jeffryst182
ShoarmaTeam Member
Posts: 1658
Joined: Thursday 23 February 2006 14:29
Location: Riessen!!!
Contact:

Re: Promodag Ludwig Performance

Post by Jeffryst182 »

Lijkt me mooi om dit alles een keer in het echt te zien.
Ik kan eigenlijk alleen op 17 september niet want dan is de Hellendoornrally. Kolkie en Tjabs zullen dan ws ook niet kunnen??

Ik kom alleen maar kijken en zakbillarten. :rukker:
Image

269.3 WhP / 302 CrankHP @ 1.05 Bar

Original licenceplate number PMB 839

TheDoctor
Shoarma haler eerste klas
Posts: 376
Joined: Friday 27 August 2010 01:47
Location: Goirle

Re: Promodag Ludwig Performance

Post by TheDoctor »

Ik kan beide dagen in augustus niet, heb voor 10 september gekozen, maar de 17e is ook geen probleem.
Mocht het toch in augustus gehouden worden, dan komt 'mijn' plek dus vrij. Wel tof dat je mijn kleine klotehok tussen al dat pk geweld hebt gezet :P

User avatar
Tjabbo
ShoarmaTeam Admin
Posts: 24489
Joined: Tuesday 21 February 2006 17:31
Location: Vroomshoop
Contact:

Re: Promodag Ludwig Performance

Post by Tjabbo »

^He Doc, hoe meer diversiteit hoe leuker en hoe meer ervaring voor rich zou ik denken.
Na de 5e supra heeft hij ze ook wel een keer gezien denk ik :Y)
My blue manual 1989 1JZ Supra twin turbo
My grey automatic 1991 Supra turbo
Whenever a bird shits on my car I eat a plate of scrambled eggs on my front porch, just to show them what I'm capable of.

User avatar
Rich
Shoarma voorproever
Posts: 1378
Joined: Sunday 20 September 2009 13:02
Contact:

Re: Promodag Ludwig Performance

Post by Rich »

TheDoctor wrote:Ik kan beide dagen in augustus niet, heb voor 10 september gekozen, maar de 17e is ook geen probleem.
Mocht het toch in augustus gehouden worden, dan komt 'mijn' plek dus vrij. Wel tof dat je mijn kleine klotehok tussen al dat pk geweld hebt gezet :P
Ik vind 't echt een cool bakkie man, doet me denken aan m'n jeugd toen ze nog in 't wild rondreden.

Oh en trouwens, de voorkeurdata van degenen die op de bank gaan zijn leidend ;)

MicHELLo
60K Post ShoarmaGod!
Posts: 3454
Joined: Monday 25 December 2006 02:40
Contact:

Re: Promodag Ludwig Performance

Post by MicHELLo »

Als het in september is wil ik ook banken, heb nog steeds geen goed benul hoeveel ponykrachten die suup van mij heeft [:D]
Image Shoarma god

emveha
Shoarma eter
Posts: 3170
Joined: Monday 16 November 2009 19:26
Location: Goirle-City

Re: Promodag Ludwig Performance

Post by emveha »

Moet ook even kijken hoe het weekeindrooster na de vakantie weer opgepakt wordt. Ik weet in de loop van komende week meer te vertellen.
Een gyneacoloog is feitelijk ook maar een kutmonteur !!!!!!

Haynes-Manual............Manual.
- Unscrew bolt.
---> Looking at it for an hour, and realising there is no way in hell you can ever reach it, without removing 4 other parts.

User avatar
Rich
Shoarma voorproever
Posts: 1378
Joined: Sunday 20 September 2009 13:02
Contact:

Re: Promodag Ludwig Performance

Post by Rich »

MicHELLo wrote:Als het in september is wil ik ook banken, heb nog steeds geen goed benul hoeveel ponykrachten die suup van mij heeft [:D]
Nr 2 op de reservelijst voor deze dag. Maar je mag natuurlijk ook een andere keer komen, krijg je shoarmateamkorting, maar niet zoveel als dit hè ;)

Edit 25/07
Ik heb Ruurd (toyota87) over 't hoofd gezien, die heeft voor jou aangegeven dat ie op de reservelijst wil, dus plek 3 voor jou.

User avatar
knabbel
Meat-team Member
Posts: 439
Joined: Sunday 18 May 2008 14:28

Re: Promodag Ludwig Performance

Post by knabbel »

Ik kom ook zeker even langs, maar heb geen voorkeur voor een datum.

User avatar
joep
Elite shoarma kruider
Posts: 814
Joined: Wednesday 22 July 2009 22:24
Location: Haarlem
Contact:

Re: Promodag Ludwig Performance

Post by joep »

ik kom wel een momentsleutel vasthouden..

noot aan zelf: geen oordoppen vergeten en anti valbescherming meenemen (don't wanne be sucked up the shimny)
Oedipus was de eerste 'motherfucker'

User avatar
dubversion
Meat-team Member
Posts: 839
Joined: Thursday 29 July 2010 16:13
Contact:

Re: Promodag Ludwig Performance

Post by dubversion »

eah88 wrote:ik heb gestemd op de 27ste. ik weet alleen nog niet of ik dan wel kan.
:neehe:

Als ik de verhalen zo hoor, kan iedereen in september en zijn er mensen die NIET in augustus kunnen. Ik heb dus gekozen voor 10 september' in de hoop dat het weer dan beter is als een week later !

groetjes,

Jeroen

User avatar
Rich
Shoarma voorproever
Posts: 1378
Joined: Sunday 20 September 2009 13:02
Contact:

Re: Promodag Ludwig Performance

Post by Rich »

OK mensen, de datum is nu vastgesteld op zaterdag 10 september. Degenen die gaan banken hebben aangegeven dat ze kunnen op deze datum.
Jullie zijn allemaal welkom vanaf 09.00u, maar later mag ook want we gaan de hele dag door. Mocht er tijd over zijn, dan gaan we verder met de reservelijst.

@kolkie, check je nog ff wat de wielsteek is van de landrover?

Ik heb verder de reservelijst aangepast want ik had Ruurd over 't hoofd gezien, sorry Michel.
Reservelijst:
1- mmarkk
2- toyota87
3- MicHELLo

Post Reply